|

جمع یکی از یکی شکیل تری که" الهه حصاری" توش مدال گرفت / ذوقش برا کادوی نایابش

elahe-hesari shayanews

الهه حصاری از جمله بازیگرهایی هست که بسیار بی حاشیه فعالیت میکنه و از جدیدترین کارهای این بازیگر میشه به بازیش در فصل دوم زخم کاری اشاره کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهه حصاری هنرمندی هست که خیلی ها اون رو به علت بازی در سریال هشت و نیم دقیقه شناختن البته که این بازیگر قبل از این سریال هنرنمایی های دیگه ای هم داشت ولی خب با این سریال بود که بیشتر از هر زمانی اومد توی چشم و این میتونه قدرت تلویزیون رو نشون بده که چه جور افرادی مثل الهه حصاری رو میتونه خیلی سریع تر از سینما بالا ببره چرا که این رسانه مخاطب های زیادی داره و خب تلویزیون یکی از وسایلی هست که توی خونه هر کسی در دسترسه و پیدا میشه و خیلی از افراد هستن در اوقات بیکاریشون ترجیح میدن که وقتشون رو با تماشای برنامه های این جعبه ی جادویی بگذرونن.

این رو هم بگیم که الهه حصاری خودش هم یه بار در نهایت صداقت تو یکی از مصاحبه هاش گقت که خیلی خوش شانس بوده که با این سریال تونسته دیده بشه و بابت این موضوع خدا رو شکر میکنه چون خیلی ها هستن که برای سال های متمادی بازیگرن ولی اونطور که باید و شاید کارشون دیده نمیشه و یا خیلی دیده میشه در حالی که الهه حصاری خیلی سریع تر از اون چیزی که فکرش رو میکرد شناخته شد البته که در این بین از استعداد بالا و بینظیر این بازیگر هم غافل نشیم که دلیل اصلی این موضوع هنر و استعدادش بوده که خانوم حسابی و فراون ازش برخورداره. حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای خانوم بازیگر براتون میگیم.

الهه حصاری

وقتی الهه حصاری با این تیپ تو جمع بازیگرا مثل دختره اونا شد!

احتمالا خیلی ها دوست  داشته باشن که بیبی فیس باشن و کمتر از سن و سال واقعی خودشون به نظر بیان که خب این موضوع توی سینما میتونه هم خوب باشه و هم بد؛ خوب از اون جهت که شما توی سی سالگی هم میتوندی نقش یه فرد هجده ساله رو بازی کنید و فردی که اینطوریه انگار مدت زمان بیشتری رو قرار هست که توی سینما پایدار باشه ولی حالا چرا بده؟ به خاطره این موضوع بد هست که در صورت بیبی فیس بودن فرد نمیتونه نقش رو بازی کنه که پیرتر از خودش باشه مثلا علی شادمان یکی از بازیگرای بیبی فیس مرد هست که احتمالا اگر روزی نقش پدر رو بازی کنه برای کسی باورپذیر نباشه!

حالا موضوع راجبه الهه حصاری هم همینطور هست و ایشون با وجود این که 33 سال داره ولی خیلی کوچیکتر از سن و سالش دیده میشه و احتمالا اگر روزی خانوم نقش یه مادر رو بازی کنه برای مخاطب باور کردنش سخت باشه! الهه حصاری به قدری جوون تر دیده میشه که وقتی در اکران مردمی فصل دوم زخم کاری حاضر شد بین همکاراش از همه بچه تر دیده میشد و باعث تعجب خیلی ها بود که ایشون راز اینجوری جوون موندنش چی هست که خب البته استایل انتخابی خانوم بازیگر تو جوون تر دیده شدنش بی تاثیر نبود.

الهه حصاری

الهه حصاری

سادگی در عین زیبایی الهه حصاری

این روزا دیگه فرق نمیکنه که یه فرد عادی باشی و یا شناخته شده و معروف استانداردها در دنیا داره به سمتی میره که انگار همه باید زیبا و بی نقص باشن و در هر حالی حتی مریضی به استایل و شیک بودن خودشون توجه کنه که همین موضوع میتونه تا حدود زیادی تاثیرات مخرب داشته باشه چرا که اعتماد به نفس افراد زیادی در این راه قربانی میشه و خب خیلی از اون ها میرن سراغ عمل های زیبایی و بله از اینجا به بعد دچار یه اعتیادی میشن به اسم زیباتر شدن و بابتش هم از هیچ کاری فروگذار نمیکنن و دم به دیقه خودشون رو میبرن زیر تیغ جراحی.

در نهایت اینطوری میشه که تنها توجه افراد میشه رسیدگی به ظاهر و و دیگه رشد وتعالی باطنی برای کسی ارزش نخواهد داشت البته که ما مخالف عمل های زیبایی نیستیم فقط اون سمت از این داستان رو که باعث فشار اومدن به یه عده و تخریب اعتماد به نفس اون ها میشه رو نقد میکنیم. حالا موضوع در رابطه با الهه حصاری در این خصوص چیه؟ گفتیم که الهه خانوم یکی از اون دسته از افرادی هست که با دوری از آرایش های غلیظ و عمل های متعدد زیبایی ثابت کرده که یه زیبای ذاتی و طبیعی هست و اعتماد به نفس کافی رو برای این که با ظاهر خودش ظاهر بشه رو مثل عکس زیر که به تازگی منتشر کرد.

الهه حصاری

دسته گل جالبی که به الهه حصاری رسید

خیلی از افراد دوست دارن که در رابطه با روابط عاشقانه ی افراد معروف اطلاعاتی داشته باشن و بدونن که این افراد چه جور انتخاب و سلیقه ای دارن که حالا در این بین یه سری از بازیگرا هستن که با وجود این که چندین ساله ازدواج کردن حتی آقای داماد رو نشون هم ندادن مثل لیندا کیانی که به علت این که دوماد رو نشون نداده خیلی ها هنوز نمیدونن که ایشون متاهله! اما الهه حصاری در حال حاضر مجرد هست و ازدواج نکرده و خیلی از طرفداراش  دوست دارن که بدونن ایشون نظرش راجبه ازدواج چیه و چه جور ایده الی براش در نظر دارن.

که در همین راستا وقتی خانوم از یه دسته بزرگ و یه مقدار عجیبش عکس منتشر کرد برای خیلی ها سوال بود که که نکنه این بازیگر در شرف ازدواج باشه و این دسته گل از طرف چه کسی رسیده که مشخص شد یه پیج گلفروشی احتمالا برای تبلیغ کارشون این دسته گل رو برای خانوم بازیگر فرستاده بود و خبری از ازدواج نیست!

الهه حصاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی