|

برخورد لنگه کفشی لیلا اوتادی با کمدین معروفی که خواستگارش شد؛ زیرخاکیش با الهه زیبایی

LEILA-OTADI SHAYANEWS

لیلا اوتادی این روزا از لاک خودش بیرون اومده و بعد از نیوکمپ حسابی فعال شده و توی برنامه های مختلف دیده میشه که اخیرا هم ازش خواستگاری شد.

لینک کوتاه کپی شد

لیلا اوتادی از اون دسته از بازیگراست که حسابی بی حاشیه هست و به طور کلی یه رویه ای داره که یه مدت در عرصه دیده میشه و بعد برای یه مدت طولانی میره توی بی خبری که الان روزای در صحنه دیده شدن خانوم بازیگر هست که بعد از تموم شدن سریال "نیوکمپ" الان در حال شرکت و اجرا در برنامه های سرگرمی سینمای خانگی هست و خدا میدونه که کی لیلا اوتادی دوباره تصمیم بگیره که به کلی بره توی خفا ولی خب فعلا که این روزا هست و طرفداراهای این بانو میتونن از حضور و دیدار ایشون لذت ببرن و فن پیج های خانوم هم حسابی ادیت بزنن و از یه طرف فالوورای خودشون رو بالا ببرن از یه طرف هم محبتشونو نشون بدن.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در رابطه با لیلا اوتادی وجود داره این هست که این بازیگر از اون دسته از هنرمندانی هست که نچراله و دستی توی زیبایی و صورتش نبرده در حالی که این روزا شاهد این هستیم که بازیگرا هم با وجود معروفیت شروع به انجام ریزه کاری های زیبایی روی چهره شون کردن و یه جورایی چهره های سینمایی پسند داره مصنوعی میشه که خب این میتونه خیلی بد باشه چرا که فرهنگسازی کنار اومدن با چهره و ظاهر خودمون که این روزا یه جورایی معضل شده برای خیلی ها باید از طریق الگوهای مردم صورت بگیره خصوصا هنرمند ها و بازیگران. بگذریم حالا در ادامه میخواهیم بیشتر راجبه این بازیگر براتون بگیم.

لیلا اوتادی

خواستگاری که شانس آووردن لیلا اوتادی توش لنگه کفش پرت نکرد!

مسئله ی ازدواج سلبریتی ها همیشه از موضوعات جالب بین مردم بوده و این موضوع نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مرسوم هست و البته که در کنار ازدواج طلاق اون ها هم مورد توجه قرار میگیره، حالا به نظرتون چرا این اتفاق میفته؟ چون خیلی از طرفدارای افراد معروف دوست دارن که بیشتر و بیشتر راجبه این افراد بدونن و چه مسئله ای جذاب تر از ازدواجشون که سلیقه ی اون ها رو مشخص میکنه و در صورتی که کاربرا طرفدار همسر اون فرد سلبریتی هم بشن دیگه عالی میشه و اون فرد خیلی بیشتر به چشم میاد.

مثلا بعد از ازدواج دوم بابک جهانبخش خیلی از طرفدارهای ایشون رفتن و خانومش رو هم فالو کردن و شدن طرفدار هر دوشون تا این که این روزا خانوم ایشون یه پا بلاگر شده و خیلی از فالووارش برای دیدن ایشون هست که به کنسرت میان! بگذریم برسیم به لیلا اوتادی که از بازیگرهای مجرد سینما هست البته که از اونجایی که بی حاشیه هست هرگز براش داستان هایی مثل این که ازدواج کرده و این حرفا ساخته نشد ولی جالبه که به تازگی از ایشون که توی یه برنامه ای شرکت کرده بود شوخی شوخی خواستگاری کردن که خب لیلا خانوم رو عصبانی کرد و جوری بود که در انتها میخواست لنگه کفش سره کاندیدای دامادی پرتاب کنه.

عکس زیر خاکی لیلا اوتادی که یه زمان یه عالمه کشته مرده داد

احتمالا یادتون باشه که یه دوره سینمای ایران فقط خلاصه میشد توی زیبایی و خوشگل بودن و جالب هم هست که واقعا یه زمانی زیبارویان سینما رو دست گرفته بودن و اصلا جایی برای افرادی که زیبایی معمولی داشتن نبود و تا سال های سال هم این موضوع همینطور پیش رفت مثلا احتمالا یادتون باشه که الناز شاکردوست، مهناز افشار، نیوشا ضیغمی، محمدرضا گلزار، بهرام رادان و... از اون دسته از افراد بودن که از یه فیلم تو یه فیلم دیگه دیده میشن و یه جورایی دیگه کامل حضورشون یه امر بدیهی بود و برای مردم مورد انتظار که خب میدونید که اکثر فیلماشون هم گیشه ای بود.

یعنی بعضی از وقتا پیش میومد که یه سری از فیلم ها با حضور این افراد بازی میشد که محتوای خاصی نداشتن و صرفا به دلیل وجود این بازیگرا و علاقه ی مردم بهشون بود که این فیلم ها دیده میشدن. جالب هم هست که یه مدت این افراد شروع به منتشر کردن عکس کردن که در نهایت پوستر میشد و برای یه بار لیلا اوتادی هم در این حرکات شرکت کرد و حاصلش شد عکس زیر در کنار الناز شاکردوست که در زمان خودش این عکس حسابی غوغا به پا کرد چرا که دو تا از زیبارویان سینما در اون حضور داشتن که بین مردم حسابی معروف و محبوب بودن.

لیلا اوتادی

کسی بهتر از لیلا اوتادی نمیتونست تیپ طبیعت گردی بزنه

تیپ و استایل سلبریتی ها همیشه مورد توجه کاربرا بوده چرا که در این صورت میشه از اون ها الگو برداری کرد و ایده گرفت که در این بین یه مثل یه سری ها لباس نپوشید و مثل یه سری ها هم پوشید! به قولی مثل همون صحبت که به لقمان میگن ادب از که آموختی؟ میگه از بی ادبان، بنابراین میشه با دونستن این که چه آیتم هایی بهم نمیان که بازیگرا اونا رو در کنار هم پوشیدن، شما میتونید اون ها رو نپوشید! اما لیلا اوتادی میتونه یه الگوی خوب توی ایده برای استایل باشه مثل همین تیپ اخیر خانوم بازیگر تو دل طبیعت که خیلی مورد توجه کاربرا قرار گرفت و بسیاری به سلیقه ی این بازیگر تبریک گفتن.

لیلا اوتادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی