|

لیلا اوتادی با این استوری همه رو حیرون زیبایی خودش کرد | اصالت خانوم چه بهش میاد

LEILA-OTADI SHAYANEWS

لیلا اوتادی از بازیگرهایی هست که یه مدت کنج عزلت برمی گزینه و بعد از یه مدت دوباره میاد رو کار و الان هم یقه سفیدها رو درحال اکران داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا اوتادی از زیباروترین بازیگرای کشورمون هست. از آخرین هنرنمایی های این بازیگر میشه به فیلم یقه سفید ها و سریال نیوکمپ اشاره کرد که خانوم رو بعد از مدت ها جلوی دوربین کشونده بودن. لیلا اوتادی جزء اون دسته از بازیگرهاست که وقتی از اون عکسی در فضای مجازی منتشر میشه نظر خیلی از کابرا رو به خودش جلب میکنه. این بازیگر تا به امروز سعی کرده در سکوت خبری و به دور از حاشیه کار خودش رو انجام بده و یه جورایی نذاره که حواشی باعث خدشه دار شدن اسم و رسمش بشن. البته که در این سکوت لیلا اوتادی فعالیت های خودش رو تو مجازی داره و به تازگی استوری های زیبای زیر رو از خودش منتشر کرده.

لیلااوتادی

لیلا اوتادی

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در حال حاضر 40 سال داره و مجره. این بازیگر در زمینه ی معماری داخلی لیسانس گرفته و حتی یه کتاب شعر چاپ شده هم در آثار خودش داره. اصالت این بازیگر ترک قشقایی هست و سه خواهر و یه برادر داره. از کودکی به بازیگری علاقمند بوده و حتی شرایط هم برای هنرنماییش پیش اومده ولی پدرش در اون سن به ایشون اجازه ی بازی نداده و مخالف بوده و به همین علت ایشون هم در کنار ادامه تحصیل در رشته ی تئاتر هم فعالیت میکرده تا به رویاش که بازیگریه برسه.

وقتی 19 سالش بوده برای اولین بار رفته جلوی دوربین و اولین فیلم لیلا اوتادی رو میشه "چشمان سیاه" ایرج قادری دونست. این بازیگر بعد از این فیلم با سریال "مهر و ماه" تو سال 1383 وارد تلویزیون شد و دو سال بعد از این سریالش بازی در دومین سریال یعنی "آخرین گناه" به کارگردانی حسین سهیلی زاده و در کنار بازیگران مطرحی مثل آتیلا پسیانی رقم خورد.

لیلا اوتادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی