|

لیلا اوتادی با این استوری جنجالی کلی طرفدار از دست داد / مدلینگ عربیش کاره کویته

LEILA-OTADI SHAYANEWS

لیلا اوتادی از جمله بازیگرهایی هست که خیلی ها به علت بی حاشیه بودنش دوسش دارن و براش احترام زیادی قائل هستن که حالا به تازگی یه حاشیه ساخته!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا اوتادی من جمله بازیگرهایی هست که خیلی ها خانوم رو به خاطره این که بدون حاشیه هست دوست دارن و براش احترام زیادی قائل هستن چون میدونید که این روزا خیلی از افراد معروف در پی حاشیه سایزی برای خودشون هستن تا به چشم بیان و دیده بشن و اینطوری و از این راه برای خودشون شهرت میخرن در حالی که لیلا اوتادی اینطور نبوده و نیست و یه جورایی همیشه سعی کرده که از این جنجال ها به دور باشه و خودش رو با هنر و استعدادش ثابت میکنه به مردم که خب البته که موفق هم بوده و تونسته حسابی در دل مردم بابت این موضوع جا بگیره و موندگار بشه.

اما یه موضوع دیگه ای که لیلا اوتادی رو به عنوان یه هنرمند مردمی بین مردم محبوب کرده این هست که برخلاف خیلی از بازیگرها که تا یکم معروف میشن دیگه علاقه ای به بازی توی تلویزیون ندارن و از این قاب دوری میکنن، لیلا اوتادی در تلویزیون هم بازی کرده و تونسته به مخاطب این منظور رو برسونه که نهایت تلاشش رو برای این که مخاطب رو راضی کنه انجام میده. اما برسیم به فعالیت لیلا اوتادی در فضای مجازی که باید بگیم ایشون از اون دسته از افرادی هست که در این فضا خیلی شیک و مجلسی فعالیت میکنه و هم هست و هم نیست که در ادامه بیشتر راجبه ایشون براتون صحبت میکنیم.

لیلا اوتادی

ماجرایی که لیلا اوتادی رو عصبانی کرد

با وجود فضای مجازی و اینستاگرام دیگه خیلی از افراد از حال هم خبر دارن و این موضوع حتی در رابطه با هنرمندان و سلبریتی ها هم صدق میکنه مثلا این روزا ما یه سری از جنبه ها رو از برخی از بازیگرها میبینیم که شاید اصلا در خیالمون نمیگنجید که این افراد این شکلی باشن به عنوان مثال همین اواخر سام درخشانی خودش رو به عنوان یه فرد حسابی طنز نشون داد توی مجازی و این به خاطره استوری های جالب و گاهی عجیبش بود که خب برای مخاطب تازگی داشت که ایشون با این پرستیژ و جایگاه یهو این همه جالب و خودمونی میشه!

بنابراین یکی از مزیت های مجازی این بود که ما رو بیشتر با روحیات سلبریتی های محبوبمون آشنا کرد که در این بین لیلا اوتادی هم حضور داره و این روزا خیلی بیشتر از پیش میشه خانوم بازیگر رو شناخت چرا که ایشون در پیجش یه حال و هوای دوستانه با فالووراش داره و در برخی از مواقع هم در استوری هایی که به اشتراک میذاره خیلی خودمونی با اون ها صحبت میکنه مثلا به تازگی ی استوری گذاشته و از فالووراش که اون ها رو به حالت دوستانه بچه ها خطاب کرده یه سوال جالب در خصوص یه سری از افراد که با وجود متاهل بودن خیانت میکنن پرسیده که خب جالبه چرا ایشون همچین چیزی رو منتشر کرده و منظورش چیه؟

لیلا اوتادی

حال و هوای شاعرانه ی لیلا اوتادی

خیلی از بازیگرا هستن که علاوه بر بازی کارهای دیگه ای هم انجام میدن مثلا احتمالا زیاد شنیده باشید که خیلی از این افراد از اونجایی که در زمین ی هنر فعالیت دارن به یه سمت و سوی هنری مثل زدن یه ساز و یا نقاشی و امثالهم روی میارن و انگار هنر در بعضی از اونها با گوشت و خونشون عجین شده و نمیشه اون ها رو از این عرصه ی خارق العاده جدا کرد و به سمت دیگه ای کشوند چون در این حالت انگار روح اون ها تهی خواهد شد مثل این میمونه که به یه آدم به مدت چند روز گشنگی بدین! بنابراین آشنایی با هنر و بودن در این عرصه در صورتی که علاقه ی شدیدی داشته باشید به یه همچین جایی میرسونه آدم رو.

حالا شاید براتون جالب باشه که در بین بازیگرهامون داریم افرادی رو که کتاب نوشتن و حتی شاعر هم هستن مثل لیلا اوتادی که شاید براتون جالب باشه که بدونید ایشون نه تنها شاعر هست بلکه یه کتاب شعر هم چاپ کرده که به دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس هست و این همه یکی یگه از جنبه های شخصیتی جالب این بازیگره که وقتی هم در برنامه ی خندوانه شرکت کرده بود قطعه شعر زیبایی رو با صدای شیوا و رساش خوند که بسیار حضار رو تحت تاثیر داد که براتون کلیپش رو گذاشتیم، ببینید و نظرتون رو درباره اش برامون کامنت کنید.

وقتی لیلا اوتادی با بچگیش مو نمیزنه

لیلا اوتادی در حال حاضر 40 سال داره و مجرده. در رشته ی معماری داخلی فارغ التحصیل شده. اصالتا این بازیگر ترک قشقایی هست و سه تا خواهر و یه برادر داره. کارش رو کم کم و با تئاتر شروع کرده با وجود این که پدرش اونقدرا موافق این قضیه نبوده. ژانر های مورد علاقه ی خانوم بازیگر کمدی و اکشن هست که این اواخر با بازی توی نیوکمپ یه کمدی رو به نمایش گذاشت.

موضوعی که این روزا در رابطه با لیلا اوتادی خیلی زیاد توی فضای مجازی به چشم میخوره این هست که ایشون به تازگی یه عکس از کودکی خودش منتشر کرده که خیلی ها با دیدنش تعجب کردن که چطور یه نفر از بچگیش تا به الان که چهل سال داره این همه شبیه هم هست و انگار که خانوم بازیگر فقط قد کشیده باشه چون چهره اش تغییر خاصی نکرده.

لیلا اوتادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی