|

ابد و یک روز زیبایی با این عکس "لیلا اوتادی" / نقش متفاوت خانوم تو لباس پلیس

LEILA-OTADI SHAYANEWS

لیلا اوتادی از بی حاشیه ترین بازیگرهای سینمای ایران محسوب میشه که اصالتش ترک قشقایی هست و در حال حاضر مجرده و فیلم یقه سفیدها روی پرده داره.

لینک کوتاه کپی شد

لیلا اوتادی ازجمله هنرمندانی هست که یه یک دوره ای در عرصه حسابی فعالیت میکنه و چند تا فیلم رو با هم بازی میکنه و بعد خیلی آروم و بی سر و صدا کنج عزلت برمیگزینه و میره تو تنهایی و بی خبری ولی این روزا انگار خانوم بازیگر بعد از فیلم های اخیرش که بازی کرده مثل سریال نیوکمپ و فیلم یقه سفیدها روحیه اش عوض شده و ما در حال دیدن یه لیلا اوتادی جدید هستیم که از لحظاتش با کاربرا فیلم و عکس به اشتراک میذاره و انگار که تصمیم گرفته یکم اجتماعی تر از قبل ظاهر بشه.

اما همین سکوت و دوری از جنجال لیلا اوتادی اون رو تبدیل به یکی از بی حاشیه ترین بازیگرا کرده و کاربرا به همین علت برای این بازیگر احترام بسیاری قائل هستن چرا که ایشون مثل بعضی از هنرمندها سعی در ایجاد حواشی برای خودش نیست تا از این راه نامعقول و زننده دیده بشه و اسمش بیاد سر تیتر خبرها بنابراین همیشه سعی داره که اعتبار و شهرتش رو بین مردم ب علاوه ی محبوبیت حفظ کنه و به هیچ طریقی اون رو خدشه دار نکنه. حالا در ادامه قصد داریم که از  فعالیت های مجازی این هنرمند بیشتر براتون صحبت کنیم.

لیلا اوتادی

وقتی لیلا اوتادی نشون میده که نومیکاپ یعنی چی!

احتمالا بدونید که کشورمون کی از بزرگ ترین مصرف کننده های لوازم آرایش در دنیا هست و از این نظر سردمدار هستیم که خب اصلا جالب نیست چرا که نیاز نیست از معایب استفاده ی این لوازم بگیم که به مرر زمان میتونه چه مضراتی برای سلامتی پوست و زیبایی داشته باشه ولی یکی دیگه از مضرات وابستگی شدید به لوازم آرایش میتونه از بین رفتن اعتماد به نفس باشه که به مرور زمان روی تمامی جنبه های زندگی افراد تاثیر میذاره و جوری میشه که فرد بدون میکاپ تا سر کوچه هم نمیره!

حالا تو این بین یه سری فرهنگسازی ها باید انجام بشه توسط کسانی که تریبون در اختیار دارن که بازیگرها میتونن گزینه ی خوبی باشن چون بیشتر قشر جوون و نوجوون طرفدار این افراد هستن و ازشون الگوپذیری دارن و حالا به تازگی خانوم لیلا اوتادی دست به کار شده و در این مسیر گام برداشته و عکسی بدون آرایش از خودش منتشر کرده و توجه خیلی از کاربرا رو جلب کرده که به ایشون بابت این شجاعت تبریک گفتن و ازشون تشکر کردن.

لیلا اوتادی

ازدواج لیلا اوتادی از حاشیه تا واقعیت!

به طور کلی ازدواج هنرمندا میتونه یکی از موضوعات جذاب بین مردم باشه مثلا احتمالا این اواخر حداقل یه پست توی اینستاگرام خودتون در رابطه با ازدواج محمدرضا گلزار و ازدواج بهرام رادان دیده باشید که حتی در مورادی هم این دو مراسم باهم دیگه مقایسه شدن و جالبه که سام درخشانی تو یک استوری حتی در خصوص این ازدواج ها واکنش نشون داد و گفت که قراره یه بار دیگه عقد کنه تا مراسمی مثل اون ها بگیره به قدری که خبرهای این ازدواج ها سر و صدا و غوغا به پا کرد.

اما گاهی اوقات با توجه به این که مردم خیلی به خبرهای اینجوری علاقه دارن یهو با یه حرکت از سمت یه سلبریتی و آدم معروف یه سری حواشی ها مربوط به ازدواجش براش شکل میگیره که خب اگر یادتون باشه برای خود گلزار هر سال یه خبر ازدواج بود که در نهایت که هم تو این سن ازدواج کرد! اما حالا برای لیلا اوتادی هم یه همچین شایعه ای درست شده و این موضوع به علت پوشیدن لباس سفید توسط ایشون بوده که باید بگیم ایشون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرده و این خبر حاشیه ای بیش نبوده.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی

عکس قدیمی لیلا اوتادی و مقایسه ی اون روزهای خانوم با این روزاش

وقتی عکس های قدیمی خودتون رو نگاه میکنید مسلما حس عجیبی بهتون دست میده؛ از یه ور گذر عمر رو احساس میکنید و از طرف دیگه به سلیقه ی خودتون نسبت به تیپ و استایل در اون زمان فکر میکنید و در بیشتر مواقع هم کسی نیست که از سلیقه ی خودش توی عکس های قدیمیش راضی باشه خصوصا اگر اون عکس ها توی نوجوونی شما گرفته شده باشه! بنابراین هر کسی بالاخره یه سری تغییرات کرده حالا هم از لحظ قیافه و هم از لحظ تیپ شخصیتی و هم از نظر استایل.

حالا به تازگی بعضی از پیج های اینستاگرام یکی از عکس های قدیمی لیلا اوتادی به اشتراک گذاشتن با این عنوان که ایشون تو گذشته این شکلی بوده و در حال حاضر مطمئنا عمل های زیبایی کرده که اینجوریه ولی خب جالبه که خیلی از افراد اینجور کامنت گذاشتن که خیلی دوست دارن عکس های قدیمی خود فرد ادمین رو ببینن که چه شکلی بوده و به نظر این افراد چهره ی خانوم اوتادی با توجه به زمانی که عکس گرفته شده باز هم زیبا بوده.

لیلا اوتادی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی