|

وقتی "هلیا امامی" از جین کاغذی یه استایل فوق العاده میسازه؛ شده خرم سلطانه ایرانی!

helia emami shayanews

هلیا امامی بازیگر مشهوریه که اولا از استایل های زیبایی استفاده میکنه و اینبار هم با یک مونوکروم جین نگاه بسیاری از عکاسان رو به خود جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هلیا امامی بازیگر خوش فیس و خموش استعداد ایرانیه که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز حضور داره و بازیگره، اما خب از تی دست هنمدان حاشیه سازی نبوده که دست و چنگ به هر دامانی بزنه تا بلکه دیده بشه. هلیا خانوم امامی تا همین چند سال پیش و قبل از خروج صدف طاهریان، رفیق جینگ وی بود و هی داشتن با هم عکس منتشر میکردن که خب یهو صدف طاهریا از کشور خارج شد و هلیا امامی مود. همین شد تا خانوم بازیگر هم محو افق بشه و دیگه خیلی میون هنرمندا دیده نشه و کم و بیش حضور پیدا کنه.

هلیا امامی یه دختر دهه شصتیه که صورتی همچون برگ گل داره. نمیدونم چرا این حس بهم دست داد اما خب از صورت این بازیگر جوان چنین انرژی دریافت کردم که خب از طرفی هم چون مِن جمله هنرمندان به شدت آرومه و همچنین همونطور که گفتیم کم حاشیه که خب این موضوع در میون چهره های مشهور میتونه خیلی تو محبوبیتشون تاثیر گذار باشه.

Untitled

هلیا امامی با استایل جین کاغذی یک مونوکروم جذاب رو به رخ کشید

خب همه ما میدونیم که برای یک بازیگر چه خانوم و چه آقا، استایل خیلی مهمه. مخصوصا اینکه به اکران و مراسمات  سینمایی دعوت بشن که دیگه تیپشون میشه اولویتشون. سبک لباس پوشیدن در اونها حتی میتونه سلیقه و شخصیتشون رو هم بروز بده که در هلیا امامی اینطور که تا به حال دیده ایم، نشون میده این بانوی خوشتیپ از طرفداران استایل های جسور هستش اما خب نه از نوع غلیظش.

هلیا امامی معمولا از رنگ ها استقبال داره و در نوع ژستش هم غرور و خودخواهی دیده نمیشه. اخه بعضی از بازیگرا هتسند به ماند خانوم شادی مختاری که در ژست های خود جوری هستند که گویی آسمان از شده وایشون به عنوان سوپراستار افتادن زمین!

میگین نه؟ در ادامه ببینیم هلیا امامی رو در تازه ترین مراسمی که حور داشت و برای ‎اکران خصوصی فیلم شماره ١٠ دعوت شد.

Untitled

Untitled

مدلینگ هلیا امامی بعد از اولین شهرت

یکسری از هنرمندان خانوم هستند که در حوزه مدلینگ نیز فعالیت دارند. هلیا امامی اولین بار بعد از "از یادها رفته" بود که به شهرتی باورنکردنی رسید. خانوم بازیگر پس از این کار با توجه به زیبایی فیسی که داشت به صنعت مدلینگ نیز ورود کرد و خیلی زود تونست خودی نشون بده.

البته نه از این مدلینگ ها که خیلی خیلی زیاد سر و صدا دارند و مشهور هستند، بلکه به جهت نشون دادن میکاپ و لباس فعالیت دارند.

Untitled

ببینیم هلیا امامی رو در استایل یک خرم سلطان ایرانی

خب تو مجازی حرف و حدیث زیاده. مثلا اینکه برای این تصویر خانوم بازیگر خیلی از کاربران گفته بودند لباسی شبیه به لباس خرم سلطان پوشیده و اینچنین مورد توجه قرار گرفت.

هلیا+امامی

کمی بیشتر با هلیا امامی!

هلیا امامی از همون اول سعی کرد قدم قدم پیش بره تا بتونه به موفقیتی که الان داره برسه. خانوم بازیگر پیش از اینکه بخواد وارد فضای سینما بشه، ابتدا به هلند رفت و اونجا سعی کرد به دوره های تخصصی آموزش بازیگری بره و یکم تجربه بازیگرای خارجی رو وارد فضای ایران کنه.

او زمانی که مشغول اجرای یکی از تئاترهای خود بود توجه محمدرضا شریفی نیا رو به سمت خودش جلب کرد. آقای شریفی نیا هم با واسطه گری تونست کاری کنه که هلیا بانو جاش رو جلوی دوربین پیدا کنه.

w

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی