|

"هلیا امامی" با کلی ادا اصول شب تولدش اینستا رو ترکوند؛ خانوم غرب زدگی هم حدی داره دیگه!

helia emami shayanews

هلیا امامی بازیگر سریال از یادها رفته که حالا تبدیل به یه مدل خفن شده و اینستا رو داره با عکساش مالِ خود میکنه به تازگی تولدش رو جشن گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- هلیا امامی از بازیگرای محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که به تازگی تو سریال "داستان یک شهر" به عنوان پارتنر دانیال عبادی، یکی از خوش تیپای بازیگران مرد بازی میکرد. هلیا امامی اولین بار با نقش آفرینی در سریال "از یادها رفته" نقش تاثیر گذار و خارق العاده ای رو همراه با حسین یاری به نمایش بذاره و توجه اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه. این سریال شروعی بسیار درخشان برای فعالیت های حرفه ای هلیا امامی در بازیگری بود و باعث شد او بیش از پیش به چشم بیاد.

اما جالبه بدونین فعالیت های هلیا امامی تنها به سریال و فیلم هایی که او در آن ها نقش آفرینی کرده، ختم نمیشه و خانوم بازیگر از زمان محبوبیتش یه پیج درست و حسابی و خفن ساخته که با انتشار عکسای جورواجور از خودش نشون میده در زمینه های مختلف مثل مدلینگی هم دستی بر آتش داره.

این روزا اما حال و هوای متفاوتی برای هلیا امامی داره، چون که خانوم خوش استایل سینما تولدشه و با سوپرایز بامزه ای از طرف همکاراش در روز تولدش مواجه شد و با کلی حال خوب این روز رو هم جشن گرفت. البته جشنای هلیا خانوم هم مثل عکساش به یکی ختم نمیشه و خانوم واسه خودش هم یه جشن ریزه پیزه گرفته و با تیپ زدنای متفاوتش و مدل شال بستنای خاصش این روز رو به طرفداراش خبر داد.

w

کلاس گذاشتنای هلیا امامی تو اینستا تمومی نداره!

هلیا امامی از بازیگراییه که واسه تحصیل در رشته بازیگری راه پر پیچ و خمی رو گذرونده و فقط هم به درس خوندن تو دانشگاه های ایرانی بسنده نکرده و یه جورایی کشورای اروپایی رو بارها گز کرده. درواقع این بازیگر یه جورایی خارج بزرگ شده و اگه هم میبینین خیلی تو عکساش تو یه فاز عجیب غریبیه، بخاطر اینه که کلا این فِنتیه و دوست هم نداره کسی رو ببینه که داره جلوترش تو این زمینه حرکت میکنه و واسه همین هم یه غرور خاصی همیشه به کارش و استعداد وسبک بازیگریش داره!

a

s

فیگور اومدنای هلیا امامی جلو عکاسا واسه خودنمایی!

هلیا امامی از اون دسته بازیگراییه که اوایلش علاقه چندانی به اینستا و فضای مجازی نشون نمیداد و از اولین نقشی که بازی کرد هم همه فکر میکردن خیلی مظلوم و ساکت و از این حرفاس. ولی حالا هلیا خانوم تبدیل شده به یه غول فضای مجازی، اونم با چی؟!! با ژستای دهن پر کن و استایلایی که فقط مخصوص خود هلیا امامیه و بس!

هلیا خانوم که این روزا حسابی پرکار شده بدجور زده تو کار فیس اومدن و تو مراسم اکران روز ششم که جدیدترین فیلم سینمایی این بازیگره، یه جوری تیپ زده و جلو دوربینا ادا اصول درمیاره که انگاری بازیگرای قبل از این خانوم کلا سوءتفاهم بودن و ایشون تو مدل و بازیگری رو دست نداره!

t

sf

شهرت هلیا امامی رو از این رو به اون رو کرد!

هلیا امامی که اولین بار پس از "از یادها رفته" به شهرتی باورنکردنی رسید و پیجش پس از مدت های مدیدی که در تئاتر و فیلمای مختلف بازی میکرد، بالاخره دیده شد حالا چند سالیه به عنوان یه مدل انتخاب شده و به دسته بازیگرایی که شهرت حسابی بهش ساخته شناخته میشه.

از اونجایی که بسیاری از بازیگرا به محض دیده شدن یهو وارد فضای دیگه ای میشن و یه چند شغله مایه دار به حساب میان، هلیا امامی رو هم به سمت خودش کشیده و یه خارجکی درست و حسابی از این بازیگر ساخته که راه و بیراه میکاپ آرتیست و طراح لباسش رو تبلیغ میکنه و به این امید که شاید بتونه یه جایی رو بگیره!

z

x

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی علاقبندزاده ارسالی در

    لطفا ارسال کنید متشکرم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها