|

تیپ هنگ کُن "هلیا امامی" که اروپا رو خزونده اینجا؛ خانوم این شلواره یا سفره کاغذی!

helia emami shayanews

هلیا امامی بازیگر سریال از یادها رفته که حالا یه پایه اینستا به حساب میاد، به تازگی با استایل متفاوت و خزش رُخ گرفته در حد بنز!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هلیا امامی بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که شاید اسمش چندان براتون آشنا نباشه، ولی اگه سریال پرمخاطب "از یادها رفته" رو دیده باشین، قطعا نقش مهربانو خاطرتون هست. هلیا امامی این اواخر با سریال "داستان یک شهر" مهمون خونه های مردم بود و حالا با بازی های مختلفش داره کم کم تبدیل به یه سلبریتی تموم عیار میشه. اما نکته ای که درباره هلیا امامی واسه خیلیا سواله اینه که خانوم چطوری اینقد تو اینستا داره با فوتوهای رنگ و وارنگش میترکونه و یهویی اینقدر عوض شد.

هلیا خانوم به تازگی یه عکس جدیدی تو پیجش منتشر کرده که اگه ببینینش قطعا شوک میشین که ایشون همون بازیگر تو فیلم و سریالان. این خانوم پر از فیس و افاده ثابت کرده که تو اینستا با واقعیتش زمین تا آسمون فرق داره  و این روزا یه جوری تیپ میزنه که هیچکی حاضر نیس تا سر کوچه هم این لباسا رو بپوشه.

هلیا امامی اول چند تا عکس از بالاتنه و مانتوش گذاشته که وقتی مبینیش میگی چه خوب و زیبا، ولی وقتی از سرتا پاش عکس گذاشته میمونی!!! آخه این چه شلواریه خانوم، بانو با یه شلوار گل مَنگلی تشریف آوردن تو فضای مجازی و رسما همه فکا رو انداخت زمین و بس!

q

w

 هلیا امامی با استایلایی که هر جایی نمیشه پوشید!

هلیا امامی از زمانی که تونست توجه افراد زیادی رو به سمت خودش جلب کنه و هنر بازیگریش رو به رخ بکشه، کلی عوض شد و این روزا با چیزایی داره خودنمایی میکنه که انگاری فقط و فقط خودش میتونه ازشون استفاده کنه.

به عنوان مثال استایلایی که اغلب بازیگرا میپوشن، شاید چندان ظاهر مناسبی نداشته باشه، اما یکم سنخیت داره با چیزایی که بقیه مردم هم میپوشن. ولی هلیا امامی به یه نحوی اومده وارد فستیوالای مختلف ایرانی میشه که انگاری تو هالیووده و چیزایی میپوشه که معلوم نیس بر چه اساس اینا انتخاب شدن!

ewe

sxfd

فیگورای هلیا امامی تو سراسر دنیا پرچمش بالاست!

شاید فکر کنین این نوظهوری برای یه بازیگر مثل هلیا امامی و کمتر دیده شدنش در حوزه های دیگه چطور در کنار هم امکان پذیره. بهتره بدونین هلیا خانوم فرزند مایه داریِ و برای اینکه بخواد تحصیل کنه رفته اونور آب و واسه همین هم یکم فنتای خارجکی داره که خب باید یه جوری نشون بده که رفته خارج و چیزی در این زمینه سرش میشه یا نه؟!!!

خانوم خانوما اوایل یه عکسای خیلی ساده ای تو پیجش گذاشته بود و چندان هم علاقه ای به پست گذاشتن از خودش بروز نمیداد. ولی بعد از اینکه کمی مزه شهرت رو چشید، یوهویی از اونور بوم افتاد و با یه استایلایی پست و استوری میذاشت که خود مدلینگاش هم اینطوری ژست نمیگرفتن و خانوم حتی تو خارج هم که بوده کلی از جینگول بازیاش رو تو پیجش منتشر کرده.

o

s

کمی بیشتر با هلیا امامی!

هلیا امامی از همون اول سعی کرد قدم قدم پیش بره تا بتونه به موفقیتی که الان داره برسه. خانوم بازیگر پیش از اینکه بخواد وارد فضای سینما بشه، ابتدا به هلند رفت و اونجا سعی کرد به دوره های تخصصی آموزش بازیگری بره و یکم تجربه بازیگرای خارجی رو وارد فضای ایران کنه.

او زمانی که مشغول اجرای یکی از تئاترهای خود بود توجه محمدرضا شریفی نیا رو به سمت خودش جلب کرد. آقای شریفی نیا هم با واسطه گری تونست کاری کنه که هلیا بانو جاش رو جلوی دوربین پیدا کنه.

dd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی