|

ادا اصولای "هلیا امامی" جلو دوربینا؛ آفتاب از کدوم طرف دراومده اینجوری شاخ شدی آخه!

helia emami shayanews

هلیا امامی از بازیگرای حرفه ای سینما و تلویزیونه که با سریال از یادها رفته معروف شد. او اخیرا با یه استایل عجیب و خفن جلوی دوربینا ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- هلیا امامی از بازیگران کم کار ولی محبوب سینما و تلویزیونه که به دلیل چهره و استایل خوبی که در کنار نقش آفرینی حرفه ایش در سریال "از یادها رفته" داشت، کلی طرفدار تو اینستا به دست آورد. هلیا امامی همچنین در سریال "دادِستان" به کارگردانی مسعود ده نمکی نیز حضور داشت و تونست نظر بسیاری از اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه. البته پیش از این ها نیز هلیا امامی با حسین یاری همبازی بود و بیشتر افراد دلیل به دل نشستن نقش های این دو در سریال از یادها رفته رو همین موضوع میدونن.

هلیا امامی به تازگی یه عکس خفن تو اینستاش گذاشت که از استایل تازه و خیلی خاص خانوم تو مراسم اکران مردمی فیلم "روز ششم" رونمایی کرد. هلیا خانوم که همیشه عادت داشت با یه تیپ ساده ولی خیلی شیک به مراسمای مختلف بیاد، ایندفعه مثل اینکه تصمیم گرفته یه جور دیگه ظاهر شه و با یه وایدلگ پلیسه دار و تیپ هالیوودیو مشکیش و صد البته میکاپی که ازش یه بازیگر خارجکی طور ساخت، کلی جلو دوربینا ادا اصول درآورد و با بستن یه روسری ساده سوژه عکاسا شد!

heliaemami_1657037980_7

هلیا امامی با یکم شهرت سر از کجا درآورد!

هلیا امامی که اولین بار پس از "از یادها رفته" به شهرتی باورنکردنی رسید و پیجش پس از مدت های مدیدی که در تئاتر و فیلمای مختلف بازی میکرد، بالاخره دیده شد حالا چند سالیه به عنوان یه مدل انتخاب شده و به دسته بازیگرایی که شهرت حسابی بهش ساخته شناخته میشه.

از اونجایی که بسیاری از بازیگرا به محض دیده شدن یهو وارد فضای دیگه ای میشن و یه چند شغله مایه دار به حساب میان، هلیا امامی رو هم به سمت خودش کشیده و یه خارجکی درست و حسابی از این بازیگر ساخته که راه و بیراه میکاپ آرتیست و طراح لباسش رو تبلیغ میکنه و به این امید که شاید بتونه یه جایی رو بگیره!

Untitled

heliaemami_1645722420_1

هلیا امامی یه خارجی زاده شد بَدددجور!

هلیا خانوم پیش از اینکه بخواد اینقد تو فضای مجازی بدرخشه، یه پیجی پر از پست مربوط به سفرای خارجی داشت که نشان از مایه داری عجیب بانو داره. البته خانوم خانوما تو این مدت خیلی سعی کرد خودش رو شبیه بازیگرای ایرانی خیلی صاف و ساده نشون بده، ولی طولی نکشید که هلیا امامی زد تو خطِ خارجی بودنش و جدیدا داره با استایلای هالیوودیش تو اینستا دیده میشه.

heliaemami_1458670768

heliaemami_1654524385

heliaemami_1544722599

دوره های لوکس هلیا امامی واسه پیشرفت بیشتر!

هلیا امامی از همون اول سعی کرد قدم قدم پیش بره تا بتونه به موفقیتی که الان داره برسه. خانوم بازیگر پیش از اینکه بخواد وارد فضای سینما بشه، ابتدا به هلند رفت و اونجا سعی کرد به دوره های تخصصی آموزش بازیگری بره و یکم تجربه بازیگرای خارجی رو وارد فضای ایران کنه.

او زمانی که مشغول اجرای یکی از تئاترهای خود بود توجه محمدرضا شریفی نیا رو به سمت خودش جلب کرد. آقای شریفی نیا هم با واسطه گری تونست کاری کنه که هلیا بانو جاش رو جلوی دوربین پیدا کنه.

heliaemami_2854815382289931871_409178725

heliaemami_1623774605

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها