|

زیباترین چشم های سینما؛ اییین خانوما واسه چشای کاریزماشون ته هر چی نقشِ نون کشیدن!

برخی از بازیگران خانوم هستند که چهره ای زیبا دارند اما برخی هستند که چشمانی زیبا دارند و با این آیتم مخاطب رو بیشتر جذب می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- شاید جمله کلیشه ای چشم رنگی ها ستاره می شوند به گوشتون خورده باشه! اما داستان از این قراره که این جمله هم درسته و هم غلط، چرا که سابقه و کارنامه سینما نشون داده که خانوم و آقایون چشم رنگی کم نیستن و اتفاقا بر روی پرده نقره ای هم به خوبی میتازونن. مثلا پارسا پیروزفر و یا الناز شاکردوست و شاید هم نیکی کریمی و مهتاب کرامتی و ... رو بیارید تو ذهنتون اونوقت می بینید که چشمان رنگی چقدر رو چهرشون و کارشون تاثیر گذاشته. اما اینبار در رابطه با خانومای بازیگری که چشمانی زیبا دارند، نه صرفا رنگی، صحبت کنیم! این بازیگران از نگاه مخاطب زیبایی خاصی در چشمان خود دارند که البته اونقدر این گفته ها به گوش خود بازیگر هم رسیده که به غرورش افزوده شده!!

سن+بازیگران+زن+و+شوهرانشان

فقیه سلطانی

فقیه سلطانی شاید از چشم رنگی ترین های سینمای ایران باشه که دارنده چشمانی واقعا زیباست. البته که خود خانوم بازیگر براین نظره که چشم قشنگ ترین بازیگر ایرانه! که البته میگه این لقب رو هواداران بهش دادن! شاید از این مدل کامنت های قربون صدقه میان و میگن تو خوووشگلترنی! زیباترینی! پرفکت ترینی! و امثالهم! 

این بازیگر دهه پنجاهی اغلب با آرایش چشمی بسیار غلیظ دیده میشه که به بولد شدن این قسمت از صورتش خیلی کمکم میکنه. فقیه سلطانی بازیگری کم حاشیه است که سابقه کاری خوبی دارد.

Untitled

رویا نونهالی 

رویا نونهالی از لحاظ محبوبیت به شدت دوئست داشتنی برای مخاطب می باشد. خانوم بازیگر با سریال هعای تلویزیونی مشهور که شد که بیشتر هم نقش هایی منفی داشت و داشتن چشم های رنگی به منفور بودن کاراکتر شبیتشر کمک میکرد. رویا نونهالی چشانی زیبا دارد که از چش تیله ای هاای این عرصعه است.

رویا نونهالی اوایل دهه چهل متولد شده اما همچنان شادابی خودش رو حفظ کرده و چندان اعتنایی به جنجالات بیهوده که باعث دیده شدن بیشتر اما محبوبیت کمتر کمک میکنند، نداره.

رویا+نونهالی

گلشیفته فراهانی 

گلشیفته فراهانی یکی از پررر کار ترین بازیگران بوده و حالا هم همچنان در هالیوود ادامه راهش رو داره میره، چه بسا موفق تر! گلشیفته فراهانی که چهره ای نچرال داره دارنده هوادارانی صفر و صده! حالا یعنی چی؟ یعنی هوادارای گلشیفته برخی بر این نظرند که گلشیفته کاملا چهره ای معمولی داره و برخی بر این نظرند گلشیفته چهره ای فوق العاده زیبا داره! این عجیب بودن نظر ها که خیلی حد وسط ندارن، نشون داده گلشیفته فراهانی دارای فیسی خاصه که ذهن و چشم افراد به شکل عجیبی درگیر میکنه!

گلشیفته فراهانی چشمانی رنگی نداره و تیرست، اما در عوض خیلی از کاربران چشماش رو جزو زیباترین چشم ها میون بازیگرای ایرانی میدونند.

گلشیفته+فراهانی

گلشیفته+فرهانی+1

لیندا کیانی

لیندا خانوم کیانی نیز مِن جمله هنرمندانی می باشد که دارای چشمانی تیره هستش اما با جذبی بالا! خانوم بازیگر که خیلی هم علاقمند به آرایش چشمه، اصولا برای مراسمات سینمایی و یا فعالیت های مدلینیگی از میکاپ چشمی بسیار غلیظ استفاده میکنه که همین اعث میشه تا چشمانی کاریزما داشته باشه.

لیندا کیانی بازیگری نچرال فیس می باشد که ابتدا بازیگر بود و حالا هنرمندی همه فن حریف!! لیندا بانو از متولدین اواخر دهه پنجاه می باشد که هنوز هم ازواج نکمرده.

کتایون ریاحی

همونطور که میدونید کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا در سریال "یوسف پیامبر" می باشد که هر چه تا حالا سابقه بازیگری داشته یکطرف و نقش زلیخا یکطرف!! کتایون ریاحی چهره ای زیبا دارد که البته بسیاری از کاربران چشم های خانوم بازیگر رو بیشتر دوست دارند! کتایون ریاحی مدتی میشه که در هیچ فیلم و سریالی دیده نشده و ظاهرا این حرفه شگفت انگیز رو به کلی بوسیده و گذاشته کنار! کتایون ریاحی از متودین دهه چهل می باشد که البته دقیقا لب مرز به دنیا اومده و سال چهل چشم به جهان گشوده. 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی