|

خانومای بازیگری که مامی دارن قند عسل؛ انقد ژَذااابن آدم میمونه کدوم مامانه کدوم دختر!

خیلی از خانومای بازیگر هستند که یهو با یه همراه از خودشون جذابتر میان که در نهایت معلوم میشه مامانشون بودن ولی زیبااا و جَوونتر از خودشون!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خب میدونیم که تو دنیای سینما و تلویزیون و در مجموع بازیگری خیلی از چهره ها هستند که به واسطه خانوادشون وارد این کار شدن و با بازیگری و حاشیه سازی مشهور شدن که اگه بخوایم اسم ببریم خیلی زیادن! اما باز بین هنرپیشه ها این خانومان که بیشتر از همه همیشه حاشیه ساز بودن که حالا یا با استفاده از استایل هاشون و یا ازدواج و رفتارشون و... بولد شدن و رفتن تو چشم. اما خب خیلیام هستند که به همون توانایی که دارن اکتفا کردن و با زور بازو و کار و تلاششون دیده میشن نه جنجال!

خب یکم از بازیگرای عزیزمون و دنیاشون چه خوب و چه بد گفتیم اما میخوایم برسیم به لپ مطلبمون که در رابطه با خانومای بازیگر جوَون هستش که مادرانی جَوون تر و جذاب تر از خودشون دارن!!

این مامان خانوما هم از لحاظ چهره ای و هم شخصیتی کم از دختراشون ندارن و هم حسابی خوشتیپن و هم خوش فیس! در ادامه با نمونه هایی از این چهره ها آشنا میشیم تا شما هم ببینید وقتی میگن مامانش انگاری خواهرشه یعنی چی!!

Untitled

هانیه غلامی و مامان خانومِ مشهور تر از خودش و البته ژذاااب!

هانیه غلامی از بازیگرای دهه هفتادی و شناخته شده کشورمونه که شاید چندان پررر بازی نبوده اما سابقه کاری خوبی در این عرصه داره. اما جدا از هانیه، مامان خانومش هم بازیگره. لادن سلیمانی بازیگر مشهور و چشم رنگی که زیبایی وصف نشدنی داره و حتی برای مدلینگ چهره و آرایش نیز بارها دعوت شده! 

لادن سلیمانی که در کمال تعجب مادر هانیه غلامی هستش اختلاف سنی خیلی کمی با دخترش داره جوری که برای کاربران حسابی جالب شده بود. لادن خانوم چون تو سن 16 سالگی ازدواج کرد، خیلی زود مادر شد و به گفته هانیه غلامی هر جا که میرن هانیه مادرش رو به اسم صدا میکنه و گفته اگر بهش بگم مامان همه بر میگردن با تعجب به ما نگاه میکنن. خلاصه که مادر و دختر هر دو اینقد جوونن که معلوم نیست کی مادره و کی دختر!

هانیه-غلامی-و-مادرش

ladansoleymani_1650995101

الهه حصاری که در اصل دو تا آبجی داره ولی انگاری سه تان!

خب دیگه الهه حصاری رو به خوبی می شناسیم چرا که این بازیگر بی بی فِیسمون تو فیلم و سریال های بسیاری بازی کرده. آخرین کاری که میشه از الهه حصاری نام برد سریال شبکه خانگی "زخم کاری" هستش که مثل همیشه یه نقش نیمه منفی داشت. چرا میگیم نیمه چون اصلا به سیس و چهره الهه حصاری نمیاد منفی باشه و یه دختر کوچولو موچولوی باحاله!

اما الهه حصاری تو یه خانواده زنونه بزرگ شده چرا که خانوم خانوما دو تا خواهر داره و داداش خیر! از طرفیم تا به حال تصاویر زیادی از مامانش گذاشته اما از باباش خیر! به همین جهت احتمال میره یا پدرشون به رحمت خدا رفته باشن و یا طلاق. اما مامی جون الهه حصاری یه فیس خیلییی ژیگول و جَوون داره طوری که انگااار نه انگار مادر این سه تا دختره و همشونم انقدر بزرگن! الهه حصاری نیز هرگاه با مادرش عکس میذاره مورد توجه و البته تعجب کاربران قرار میگیره!

df

tgh

زیبا کرمعلی و مامانی که بخاطر باباش خوووب و جَوون مونده!

زیبا کرمعلی نیز از هنرمندان کم کار اما مشهوری هستش که با بازی در فیلم دینامیت حسابی طرفدار پیدا کرد. زیبا خانوم کرمعلی که زیبایی خودشون با عمل جراحی به این مرحله رسیده در عوض مامانی دارن زیبااااا.

جوانی مادر زیبا کرمعلی اونقدری بود که وقتی این دو خانوم در کنار هم جلوی لنز دوربینا رفتن حسابی همرو متعحب ساختن. البته که زیبا خانوم کرمعلی هم برای جوان موندن مامان جانشون جوابی دندون شکن به همه دادن که در نوع خودش جالب بود. خانوم بازیگر در این رابطه میگوید:

مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه، به همین دلیل مامانم جَوون مونده! من و نیما هم بچه‌های خوبی بودیم پیرش نکردیم....

Untitled (3)

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امیرعلی ارسالی در

    عاشقتم پرنسس

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها