|

رقص و لباس فوق عربیه رونالدو به کنار ظاهر اونوریه جورجینا دیار عرب رو ذوقوند!

رونالدو بعد اومدن به خاورمیانه کلا یه مدل دیگه حاشیه داره و اینبار علاوه بر اینکه خودش تو جشن سعودیا سوژه شد لباس نازمدش مورد توجه قرار گرفت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رونالدو به عربستان بازگشت و بعد از استقبال بی سابقه ای که ازش در ایران شد، ظاهرا دیار عربها رو بیشتر دوست داره. رونالدو کمتر از 48 ساعت رو در ایران گذروند و هزاران حواشی ساخت. البته که میدونید خود کریس حرکت نابجایی نزد که هیچ، بلکه کلی حرکت خوب و باحال هم داشت که مثل همیشه نشون داد اخلاق چقدر در محبوبیت اهمیت داره! این روزها خیلی ها هستند که قبلا تنها اسم رونالدو رو می شناختند و حالا حتی طرفدارش شدند.

اما از ایران خودمون که بگذریم و برسیم به کشور همسایه، باید بگیم که در عربستان به تازگی جشنی بزرگ گرفته شده. جشنی که به روز ملی عربستان سعودی مشهوره و در این کشور به مناسبت تأسیس پادشاهی عربستان سعودی توسط پادشاه عبدالعزیز در سال ۱۹۳۲ میلادی جشن گرفته میشه. اما جالبیه موضوع کجاست؟ اینجاست که در روز 23 سپتامبر این جشن گرفته میشه اما خب رونالدو جان جشن پیشین یعنی 22 فوریه هم تو تیم النصر بود و در کنار عربها جشن گرفت. جالبیش اینجاست که اینبار رونالدو خودش رو هم عرب دونست و گفت "من یکی از مردم عربستان هستم".

1571679_603

رقص رونالدو در جشن شاخ عربستان سعودی

میدونید که اصلا رونالدو با هدف و سرمایه گذاری از پیش تعیین شده برای تیم عربی خریداری شد و مبلغی نجومی هم شد رقم قراردادش. محمد بن سلمان با هدف نشون دادن عربستان و بالا بردن سطح خاورمیانه از نظر توجه، حرکتایی داره میزنه که بیا و ببین. خرید رونالدو و بازیکنان خفن دیگری همچون نیمار و بنزما هم برای دیگر تیم ها به همین دلیل بوده که البته هیچ کدوم از اونها رونالدو نمیشه!

رونالدو برای جشن سال گذشته عربستان حضور پیدا کرد اما خب همسرش جورجینا خیر! میدونید که جورجینا رودریگز نامزد کریس خود نیز به میزانی بسیار زیاد مورد توجه جهانیان هستش و از اونجایی که یک مدل درجه یک و البته همسر رونالدو هستش، اعتبار و تاثیرگذاری منحصر به فرد خودش رو داره و به همین علت حتی زمانی که پارسال جورجینا برای جشن لباس عربی به تن نکرده بود، خیلی از مردم عرسبتان ناراحت شده بودن که چرا جورجینا فرهنگ عرب رو به جهان نشون نداده! در ادامه ببینیم رقص کریستیانو رونالدو رو در جشن روز ملی عربستان.

جورجینا بالاخره لباس عرب به تن شد! 

اما امسال انگاری همه چیز متفاوت شده. اون از جمله رونالدو که خودش رو عرب دونسته و این هم از جورجینای اسپانیایی که لباس عربی به تن کرد و اومد جلوی دوربین ها. 

البته جورجینا اونقدر ها که باید، یان جشن رو تحویل نگرفت و در صفحه اینستاگرامش پست و استوری های قابل توجهی منتشر نکرد که خب نشون میده این چهره همچنان بر رفتاری که داشته تقریبا میشه گفت پابرجاست! در ادامه ببینیم استایل جورجینا رودریگز رو در لباس عربی.

Untitled

کامنت یک ایرانی همیشه در صحنه به جورجینا در مورد فرش دستباف

جدا از اینها اگه بخوایم کمی هم به قسمت فان قضایای جورجینا و رونالدو نگاهی بی اندازیم. باید اشاره کنیم به فرش نفیس و میلیاردی که ایران به رونالدو هدیه داد. اما این فرش رو چه کسی به رونالدو داد؟ علی میرزازاده تاجر بزرگیه که فرش دستباف به اروپا میفرسته و با برند قم در بازار جهانی شناخته شده هستش. اما پسرش شهرام این فرش 3 متری رو که بافت ابریشم هستش به رونالدو هدیه داد. 

این فرش اونقدری جذاب و نرم بود که که در تصاویر و ویدیوهای منتشر شده کاملا مشخص بود و خب ایرانی ها هم به خوبی از خفن بودن و گرون بودن این فرش آگاه بودن. به همین علت سوشال مدیا پر شد از حواشی و نظرات فانی که گذاشته میشد. در همین جهت در حالی که بعد از سفرش به ایران پستی گذاشت و از مردم ایران تشکر کرد که خب کامنت های فراوونی هم از سوی ایرانی ها براش روانه شد. اما جالب ترین کامنت تعلق گرفت به این نظر که یکی از کاربران نوشت:

رونالدو

4665646

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی