|

تغییر در حد المپیک "مریم معصومی" از سه دنگ سه دنگ تا الان؛ زاویه سازیش هندونه قاچ میده

maryam-masumi

مریم معصومی از بازیگران سابق صدا و سیما هست که این روزا این حرفه رو کنار گذاشته و به عنوان بلاگر و مربی رزشی در اینستاگرام فعالیت میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری وقت ها هست تویه عرصه ی بازیگری که هنرمندی برخی از کارهای قبلیش رو نمیپسنده و با گذر زمان به این نتیجه رسیده که مثلا هنرنماییش تویه فلان فیلم رو نمی پسنده و اصلا دوس نداره که کسی راجبه اون اثر تویه کارنامه ی کاریش باهاش صحبت کنه و اغلب هم اینطور میگن که اگه برمیگشتم عقب به هیچ وجه بازی تویه این کار رو قبول نمیکردم حالا مریم معصومی کلا کارهای سابقش رو قبول نداشته و خیلی شیک و مجلسی وقتی تازه شهرتش تویه این عرصه داشت جوونه میزد زد زیر همه چی و این عرصه رو ول کرد و رفت، برای همین باید بهش بگیم بازیگر سابق! اما خب مریم خانوم اینطوری هم نبوده که یهو بره به کنج عزلت و برا خودش نون و ماست بخوره، میدونید که دوربین های تلویزیون جادو میکنن و هر کسی رو که برای ثانیه ای هم از مقاببلش بگذره رو گنده و میکنن و معروف حالا مریم معصومی که بالاخره چندین فیلم تویه این قاب بازی کرده که دیگه جای خودش رو داره!

مریم معصومی از قاب تلویزیون معروف و شناخته شد و عدد فالوورهاش رو برد بالا بعد هم یه خداحافظی شیک و مجلسی کرد و نشست به چیدن پلن هاش برای این که چطور این شهرت رو بیشتر کنه و صد البته ازش درآمدزایی هم کنه که در حال حاضر عدد فالوورهای مریم بانو میلیونی هست و هر روز هم داره بیشتر میشه و میشه گفت که خانوم کارش درست بوده، الان مریمم خانوم تنها یکی از شغلاش بلاگریه اینستا گرام هست، ایشون هم یه مربی ورزشیه که به شاگرداش که اغلب از فالووراش هستن هم برنامه ی غذایی و هم برنامه ی ورزشی میده و تقریبا هر روز داره راجبه ورزش کردن تویه پیجش پست میذاره و همه رو به این موضوع دعوت میکنه و علاوه بر این ها شغل دیگش هم فروش اجناس برند خودشه و میشه گفت این روزا حسابی سره سرکارخانوم شلوغه ولی با این حال استوری و پستش به راهه.

IMG_20230614_131227

زیر خاکی های مریم مطابقت نداره

این روزها عمل های زیبایی دیگه تبدیل به یه چیز نرمال شده و گذشت اون دوره ای میگفتن فلانی عملی و پلاستیکیه و خو شبختانه انقد دست دکترامون تو آزمون و خطاهای تراشیدن های زیبایی مختلف راه افتاده که خیلی ها که دور از وطن تشریف دارن میان اینجا که بتراشن و خوشگل کنن، اما یه مسئله ای وجود داره که آدم نمیدونه چرا بعضی ها اصرار دارن که به روی خودشون نیارن این موضوع رو که قبلا چه شکلی بودن که خب گویا عادیه چون اگه میخواستن به روی خودشون بیارن که عمل نمیکردن مثل خونواده ی جنر و کارداشیان ها که ماشالا یه جوری کوبیدن و ساختن که حد و حساب نداره ولی گردن گیر همشون هم خرابه!

مری65656

IMG_20230614_131324

حالا این وسط که تازگی ها باز هم سه دنگ سه دنگ داره پخش میشه چهره ی قدیمی مریم معصومی رو میبینیم که با وجوده این که خب اون زمان کارهایی که الان رو صورتش انجام داده رو انجام نداده بود ولی قیافه ی خانوم خانوما حسابی دلنشین و شیرین بود ولی مریم خانوم هیچ حرفی از اون دوران نمیزنه و حتی در جواب یکی از فالووراش که بهش گفته بود سه دنگ سه دنگ دوباره داره پخش میشه گفته بود (یادش بخیر بچگیام) و عکس هایی رو استوری کرده بود از گذشتش که تویه اون ها هم عمل داشت و انگار حتی دلش نمیخواد خودش رو هم در اون دوران که بازیگر بوده به یاد بیاره!

IMG_20230614_131350

IMG_20230614_131429

IMG_20230614_131452

وقتی مریم معصومی یکم زیاده روی میکنه

مریم معصومی این اواخر یه سری سلفی از خودش منتشر کرد که یه سری تغییرات توی چهره اش مشخصه تویه این عکس که معلوم نیست خانوم خانوما به خاطره زوایه ای که گوشی رو دستش گرفته این مدلی افتاده و یا باز هم یه سری تغییرات ریز و زیر پوستی تویه صورتش ایجاد کرده که چونه و زاویه ی فکش رو تیز تر از همیشه نشون میده و حالا خیلی ها کنجکاو شدن که ایشون چیکار کرده؟

IMG_20230614_131136

IMG_20230614_131104

وقتی مریم معصومی مثل آچار فرانسه همه کارست

مریم معصومی که در حال حاضر 36 ساال داره، مجرد هست و ازدواج نکرده، فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی هستش و اولین بار تویه 23 سالگی بودن جلوی دوربین رو تجربه کرد و با سریال «سه دنگ سه دنگ»  تو سال 90 ترکوند و مشهور شد. ته تغاری خونه ست و به جز خودش دوتا برادر و دوتا خواهر داره. جالبه که بدونید مریم خانوم به خاطره علاقه به بازیگری بیخیال ادامه دادن تحصیلاتش تویه فوق لیسانس شد و انصراف داد و از اون عجیب تر اینه که تویه بازیگری هم موندگار نشد، چون ایشون قبلا تویه مصاحبه ای گفته بود که زندگی من تو چهار کلمه خلاصه میشه؛ بازیگری، عکاسی، ورزش، خواب! که خب بازیگری رو از بین این موارد حذف کنیم تویه بقیه خانوم از خودشون پایداری نشون دادن و یه ورزشکار حرفه ایه و در کنار اینا شناش هم خوبه، حتی موتور سواری هم انجام میده و یه استعداد دیگه ای هم که داره طراحی لباس و اکسسوری هست که با برند ثبت شده ی خودش اون ها رو میفروشه و میشه گفت خانوم از هر انگشتش یه هنر میباره!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی