|

تولدی که الناز شاکردوست واسه داداشش گرفت با بالون رفتن / خونه زندگیه طلاییشو!

elnaz-shakerdust shayanews

الناز شاکردوست رو این روزا کمتر کسی هست که نشناسه چرا که ایشون از استارهای بی همتای ایرانی هم در زیبایی و هم در هنر هست.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الناز شاکردوست رو یه ایران میشناسن و نیازی به معرفی نداره. این بازیگر از اون دسته از افرادیه که ثابت کرده میشه زیبایی و استعداد رو یکجا داشت و میدونید که خانوم جزء معدود بازیگرایی هست که یه جفت چشم رنگی داره که اون رو بین همه ی بازیگرا خاص میکنه و از این جهت الناز شاکردوست میره تو لیست تافته های جدا بافته در سینمای ایران که خدا برای خلق کردنش یه زمان مضاعف گذاشته ولی خب گفتیم که الناز خانوم هم زیبایی رو و هم استعداد رو باهم از ان خودش کرده.

چرا که الناز شاکردوست در این سال های اخیر از فعالیتش کلا سبک بازیش رو عوض کرده و کلا دیگه گزیده کار میکنه و از اون فیلم هایی که صرفا فروش خوبی داشتن و فاقد محتوای آنچنانی بودن فاصله گرفته و تونسته توی اثر های موندگاری مثل "شبی که ماه کامل شد" به روشنایی ماه بدرخشه و حتی به خاطرش سیمرغ هم بگیره و از آخرین کارهای این بازیگر هم میشه به فیلم "ابلق" اشاره کرد که باز هم تونست تبدیل بشه به یکی دیگه از موفقیت های درخشان ایشون. حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر و اوحوالاتش براتون میگیم.

الناز شاکردوست

فقط تولد داداش الناز شاکردوست میتونست وسطه بیابون این همه لاکچری باشه

این روزا خیلی از بازیگرا و افراد سلبریتی توی جامعه اینستاگرام دارن و میشه خیلی راحت از احوالات اون ها باخبر شد و این دسته از افراد هم در صورت تمایل یه قسمت هایی از زندگیشون رو با طرفدارانشون به اشتراک میذارن و دیگه شرایط مثل قدیم نیست که خبرهای مختص این افراد خیلی دیر به دست مردم برسه چون بالاخره سلبریتی ها بین مردم محبوب هستن و همه دوست دارن که ازشون اطلاعات دست اول و به روز داشته باشن.

حالا یکی از به روز ترین خبرهایی که در رابطه با الناز شاکردوست وجود داره تولد برادر ایشون یعنی علی شاکردوست هست که خیلی ها رو غافلگیر کرده چون خونواده ی شاکردوست با وجود این که خیلی متمول هستن اهل شو و نمایش این دارایی ها نیستن ولی خب برای اولین بار ما شاهد یه تولد لاکچری از این خونواده اون هم وسطه بیابون هستیم که خیلی اون رو خاص نشون میده و برای همه تازگی داره چون احتمالا کمتر کسی تا به حال همچین تولدی گرفته باشه که خرجش خداتومنه.

الناز شاکردوست

وقتی سبک دکوراسیون خونه ی الناز شاکردوست برای خیلی ها عجیب بود

اگر دقت کرده باشید این روزا سبک دکوراسیون مدرن خیلی مد شده و افراد زیادی علاقمند به چیدن خونشون با این سبک هستن چرا که هم خلوته و هم خیلی شیک و دیگه خبری از شلوغی و وسایل اضافه نیست و در خیلی از موارد هم حتی خیلی اقتصادی تره چون هر چی وسیله ی کمتر به همون مقدار خرج و هزینه هم کمتر و البته که هر سبکی دوستداران و علاقمندان خودش رو داره. حالا در این بین برای خیلی ها جالبه که افراد بازیگر و معروف چطور خونه ای دارن و دیزاین خونه هاشون چه شکلیه.

که در یه حرکت جالب الناز شاکردوست از دیزاین خونش رونمایی کرد ولی نکته ای که این وسط وجود داشت این بود که این دیزاین برای خیلی ها عجیب ود چون الناز شاکردوست بالاخره یکی از بازیگرهای جوون سینما هست و مسلما سلیقه ی جوون پسندی داره ولی سبک و دیزاین خونش کلاسیک بود و به این خاطر برای خیلی ها عجیب بود چون فکر میکردن که الناز خانوم طرفدار سادگی در دیزاین باشن البته که شاید عکسی که ایشون منتشر کرده باشن هم مربوط به خونه ی خودش نباشه و خونه ی پدریش باشه!

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و دوریش از اینستاگرام

به طور کلی از پیج خیلی ها چه افراد معمولی و چه افراد معروف و شناخته شده میشه به خیلی چیزها مثل روحیات و سلیقه ی اون ها پی برد مثلا کسی که کتابخون باشه مسلما از سه تا پستی که میذاره یکیش مربوط به کتابی باشه که در حال مطالعه ی اون هست یا یکی که عاشق سفر و گردشگریه مسلما حداقل آخر هفته به یه سفر رفته و عکس های مربوط به اون رو با فالووراش به اشتراک میذاره. بنابراین سبک زندگیه ما این روزا با پیجمون کاملا قابل مشاهده هست البته اگر صادق باشیم!

حالا این روزا الناز شاکردوست انگار تو یه حال و هوای خاصی قرار داره و یه جورایی انتخاب کرده که از اینستاگرام به دور باشه و شما میتونید این مسئله رو از شکل و شمایل این روزای پیج خانوم بازیگر متوجه بشید چون ایشون تمام پست های قبلش رو برداشته و تنها سه تا پست توی صفحش باقی مونده که ب برای خیلی از فالووراش سوال پیش آوورده که چرا الناز بانو یه همچین تصمیمی گرفته و آیا پست ها رو آرشیو کرده که برگردونه و یا به کلی اون ها رو پاک کرده؟

الناز شاکردوست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی