|

لباس هفتصد رنگ الناز شاکردوست که یه سانسور نابی زده تنگش؛ سلفی با بازیکن ناباب چی میگه!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست بازیگر خوش پوش ایرانیه که همیشه با ظواهری لوکس و فکر شده دیده میشد، اینبار با چهره ای که با ارایش قهر بود اومد جلو دوربین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر محبوب و مشهوریه که تو چند سال اخیر حسابی ترکونده و رویی دیگر از خود نشون داد. الناز شاکردوست خیلی ساله که در این عرصه شگفت انگیز حضور و فعالیت داره اما نکته اینجاست که خانوم خانومت همیشه و همیشه با ظاهر و باطنی شبیه به هم دیده میشد و همیشه دختر خوشگله داستان بود.الناز بانو گرچه به چهرش نمیاد اما بیشتر هم در نقش هایی طنز ایفای نقش داشت و حالا تو همون چند سال تحولی ک گفتیم، در کاراکتر هایی اجتماعی دیده میشه که تاثیر گذار نیز هستند. الناز شاکردوست از فیلم "شبی که ماه کامل شد" به اینور دیگه کلا زد تو کار نقشای متفاوت و از اینکه گریم زشتی کنه و یا با لهجه صحبت داشته باشه عارش نیومد و حالا این جوریاست که میون مخاطبین محبوبیتی خاص تر از پیش داره اما خب از بدیاشم اینه که الناز شاکردوست کلا تلویزیون بیا نیست و تماما بر روی پرده نقره ای و یا در شبکه خانگی دیده میشه.

Elnaz-Shaker-Doost-27-biographyha

لباس هفتصد رنگ الناز شاکردوست وقتی با آرایش قهره!

قطعا هر سینمایی چند سوپراستار داره و در میان بازیگرانِ بانو تو ایرانمون الناز شاکردوست سالهاست که سوپراستار دیده میشه چرا که هم استعداد خوبی داره و هم چهره ای به شدت مناسب و زیبا برای این شغل!

اما النار شاکردوست برخلاف اینکه همه فکر میکنن تو اینستاگرام خیلی باکلاس و آتلیه ای عکس میگیره .و منتشر میکنه، اتفاقا خیلیم راحت پسنده و کلا تو مود دوربین حرفه ای نیست بلکه خانوم بازیگرمون هر آنچه که از دلش بر بیاد میگیره و به اشتراک میذاره اونهم با دوربین گوشیش! در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که اصلا لباس و چهره خاصی نداشت اما عکسش رو استوری کرد.

الناز شاکردوست

وقتی الناز شاکردوست با فالووراش راحته!

خب این حرکت الناز شاکردوست درست برخلاف چهره هایی مثل مریم مومن می باشد. چرا که مثلا مریم مومن اصلا و ابدا امکان نداره چهره ای خسته از خودش رو کنه و همیشه با دو کیلو آرایش و یا شاید هم سه کیلو فیلتر اینستاگرامی میاد و جلو سلفی گوشیش قرار میگیره. از طرفی هم سلفیا تو صفحش همگی با دوربین عکاسی هستن! خب قطعا وقتی با فالوور احساس راحتی داشته باشی جذابیت بیشتری هم خواهید داشت و اینجاست که میشه گفت الناز شاکردوست علاوه بر اینکه کلاس کاری و ابهتش رو حفظ کرده، کلاس مخاطب دوستیش رو هم داره!

3023

چرا الناز شاکردوست و گلزار و امثالهم ازدواج نمیکنن!

اما جدا از این ها دیدن بازیگرای که سوپراستار خطاب میشن مثل الناز بانو و یا محمدرضا گلزار، اصولا حتی یکبار هم ازدواج نکردن و خبری هم از ازدواجشون به گوش نمیرسه با اینکه صد سالشونه!!

این چنین بازیگران معمولا با توجه به اینکه خیلی طرفدار دان، برای اینکه ریزش هوادار نداشته باشن و از طرفی هم راحتی کاملی داشته باشن و بتونن با همکارا در راحتی کامل به سر ببرن، خب ازدواج نمیکنن دیگه!! مثلا الناز شاکردوست با دو بازیگر بهرام رادان و هوتن شکیبا رفاقت صمیمانه ای داره و این ارتباط در حدیه که عکس و ویدیوهای اونها دراکران ها با حرف و حدیث هایی همراه بود. مخصوصا الناز و آق هوتن!

سلفی خبرساز الناز با فوتبالیست منشوری!

این روزها حال و هوای فوتبال و دربی حسابی داغه و الناز خانوم شاکردوست هم که همه می دونن حسابی اهل فوتبال است حتی عکس با توپ و لباس ورزشی هم داره. این علاقه خانوم بازیگر به فوتبال باعث شد با محمد حسین کنعانی زادگان که جزو بازیکنان پرحاشیه است و دیگه اون ماجرای ویسش تو اردوی تیم ملی قبل جام جهانی رو همه میدونن و حتی به خاطر اون داستان کارش به کمیته اخلاق همه کشیده شد و چند جلسه ای هم محروم شد یه سلفی جذاب بگیره و عکس دونفره شون تند وایرال بشه تو اینستا...

5842172

استایل و پوشش خاص و گرون الناز شاکردوست تو همه مراسما

پوشش الناز در بیشتر جشنواره‌ها و فرش قرمزها، به دلیل آیتم‌ های متفاوت و ترندی که انتخاب می‌کنه، مورد توجه قرار می‌گیره. مثلا بوت‌های جورابی و بلند او در اکران خصوصی مطرب یا مانتوی سفید و فنردوزی شده‌اش در جشن حافظ سال ۹۸ رو به یاد بیارید.

در کنار جسارتی که الناز در پوشش خود داره، در بیشتر فرش قرمزها به سراغ رنگ‌هایی مثل مشکی و سفید میره، اما رنگ آبی به خصوص آبی لاجوردی هم جزو رنگ‌های مورد علاقه اوست.در کل الناز به پوشش خودش اهمیت میده و جزو بازیگران خوش استایل کشورمونه. از ریسک کردن ترسی نداره.

برای انتخاب کیف و کفش دقت زیادی به خرج میده که باعث شده این آیتم‌ها در بیشتر اوقات نقطه عطف استایلش باشن اما گاهی هم در این مورد موفق عمل نمی‌کنه و این هم به دلیل نداشتن استایلیسته!

Untitled (1)

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی