|

الناز شاکردوست چطور با ابن صندلا روش شد بیاد محفل بازیگرا؛ سیخونکِ خانوم به قشر حساس!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست بازیگر خوشتیپ و پولداریه که اینبار اما با ظاهری شوکه کننده و دور از انتظار در اکران حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الناز شاکردوست رو قطعا میتونیم از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی بدونیم که به خصوص در چند سال اخیر به شدت سطح کاریش رو ارتقا داده و حالا به نوعی جدید دوست داشتنی شده. چرا که الناز شاکردوست رو خیلیا اون قدیم ندیما فط یه خاطر فیس زیبا و قرتی که داشت دوست داشتند و دنبال کنندش بودند، اما حالا می بینیم که خانوم بازیگر با توجه به اینکه سبک نقش های انتخابیش و همچنین چالش بودن کاراکتراش تا به چه اندازه هنرمندانه و خفن شده، خب به طبع میشه گفت الناز شاکردوست رویی دیگر از هنر و توانایی خود را نشون داد و یه جورایی از الناز جدید رونمایی کرد!

الناز شاکردوست رو این روزها در فیلم و یا سریالی نمی بینیم، اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم خانوما در فضای مجازی و صفحه اینستاگرامش هم تصمیمی گرفته که فعالیتی نداره! الناز شاکردوست از دست چهره هایی می باشد که حتی اگه یه مدت طولانی هم خبری ازش نشه، باز تنها با یه استوری کوچیک میتونه خودش رو بولد کنه و هیچگاه فراموش شدنی نیست!

اما از این ها گذشته الناز شاکردوست از اونجایی که بازیگری به شدت پوووولداره و حتی پیش از بازیگر شدنش هم مایه دار بوده، خب استایل و لباس هایی لوکس و طراحی شده هم به تن داره! اما تصویری از الناز بانو مشاهده شد که تیپ خانوم بازیگر به خصوص کفش ها، اصلا درخور وی نبودن و یه جورایی تو ذوق مخاطب میزدن! الناز شاکردوست با این تیپ در اکران فیلم "شبی که ماه کامل شد" حضور پیدا کرده بود.

AndroidOnlineNewsImage.aspx_-20

و اما الناز شاکردوست در اکران مردمی فیلم "شبی که ماه کامل شد"

584934_657

f9108c0a-e85a-4c85-8880-b4611f69b555

الناز شاکردوست از رتبه خفنای کنکور! اونم کنکور اون موقع که توش تقلب نبودددد!

شاید فکر کنید که الناز شاکردوست حتما از اون مدل دختر لوسایی بوده که بیشتر دنبال رفتارهای بیهوده هستند و توجهی به علم نداشته~ اما بهتره بدونید که «الناز شاکردوست» یکی دیگر از چهره‌هایی است که در کنکور رتبه عالی آورده است. این بازیگر کشورمان دیپلم‌اش را با معدل ۱۹.۲۳ در رشته ریاضی فیزیک گرفت و با رتبه ۱۱ در کنکور هنر و در رشته تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران پذیرفته شد. شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

5246346

فکر میکنید الناز شاکردوست خیلی کلاس میذاره؟ سخت در اشتباهید این تصویر رو ببینید!

قطعا هر سینمایی چند سوپراستار داره و در میان بازیگرانِ بانو تو ایرانمون الناز شاکردوست سالهاست که سوپراستار دیده میشه چرا که هم استعداد خوبی داره و هم چهره ای به شدت مناسب و زیبا برای این شغل!

اما النار شاکردوست برخلاف اینکه همه فکر میکنن تو اینستاگرام خیلی باکلاس و آتلیه ای عکس میگیره .و منتشر میکنه، اتفاقا خیلیم راحت پسنده و کلا تو مود دوربین حرفه ای نیست بلکه خانوم بازیگرمون هر آنچه که از دلش بر بیاد میگیره و به اشتراک میذاره اونهم با دوربین گوشیش! در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که اصلا لباس و چهره خاصی نداشت اما عکسش رو استوری کرد.

الناز+شاکردوست

تولدای پر نکته الناز شاکردوست! خانوم شما به قشر حساس چیکار داری؟

الناز شاکردوست یه چیزی تو مایه های محمدرضا گلزار هستش که هوادارای زیادی داره و حسااابی پولداره که خب احتمالا تو این شرایط نیازی به ازدواج نیست!!

الناز شاکردوست چند باری با انتشار پست های عجیب تو صفحه اینستاگرام خودش خبرساز شده بود. یکی از این پست ها مدتی پیش بود که خانوم بازیگر تصویری از یک چتر رنگی منتشر کرد که برخی ها ایشون رو به حمایت از همجنسگراها متهم کردند و الناز بلافاصله مجبور شد این پست رو حذف کند. یکی دیگش هم برای روز تولد الناز بود که رنگ شمع های کیک تولدش که باز هم به اینگ ها تزئین شده بود خیلی از کاربران آن را به مفهوم حمایت از هم جنسگرایان دانستند.

Untitled (3)

کمی بیشتر با الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد

الناز شاکردوست در شهر تهران به عنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر بنام «علی» و یک خواهر کوچکتر بنام «الیکا» دارد.

پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش «فاطمه محتشمی» خانه دار می باشد

Untitled

شروع بازیگریش اینجوری بوده!

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند. بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد

به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و «گوهر خیراندیش» جلوی دوربین رفت

Elnaz-Shaker-Doost-27-biographyha

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی