|

لیلا اوتادی یجور تیپ زد افتضاحات نیوکمپ بشوره ببره؛ بی آرایش واقعا این شکلیه؟

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر سریال نیوکمپ می بشد که چهرش کامنتای مثبت میگیره و سریالی که درش بازی کرده کامنتای فجیع منفی!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا اوتادی رو قطعا میشه یکی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی دونست که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز داره فعالیت میکنه و تا به حال در فیلم و سریال های مختلفی دیده شده. این در حالیه که لیلا اوتادی از دست بازیگرانی نبود که با بهونه های مختلف فقط و فقط سینما رو بخواد تا بتونه درآمد و شهرتی عظیم پیدا کنه، بلکه بارها و بارها در سریال های خوب تلویزیونی  ایفای نقش داشته که میشه به یکی از جذاب تریناشون اشاره کرد و سریال "گاندو" رو نام برد. لیلا اوتادی با بازی در سریال نام برده نشون داده که میتونه هم با چادر و هم قرتی طور محبوب باشه و هر دو ظاهر به شدت بهش بیاد! لیلا اوتادی جدیدا هم در سریالی ایفای نقش داشت اما اینبار نمایش خانگی بود که خانوم بازیگر رو نشون داد و جلب توجه کرد.

آخه میدونید که داشتن بازیگرای خوشگل تو هر کاری میتونه باعث موفقیت نسبی اون کار بشه چرا که مخاطب خود به خود توجهش جلب میشه و فیلم و یا سریال مورد نظر رو می بینه. اما سریال "نیوکمپ" از اونجایی که ساخت دست منوچهر هادی کارگردان پر کار و پر حاشیه ایرانی بود، قطعا با حواشی خاص خودش هم همراه شد و اصلا اگه غیر این میشد باید شک کرد! 

حالا موضوع چیه؟ در ادامه ابتدا تصویری که لیلا اوتادی از خود به اشتراک گذاشت تا ناجوریه نیوکمپ رو بشوره ببره مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

campec.ir_s instagram 2023-7-23 story

وقتی منوچهر هادی بازم مخاطبشو کفری میکنه!

قصه از این قراره که میدونید منوچهر هادی سوابقی نه چندان جالب در ساخت فیلم و سریال داره. البته که این کارگردان دهه پنجاهیه ما کلی کار خوب هم توی کارنامش به ثبت رسونده ها، اما اونچه که مشخصه اینه که منوچهر هادی اونقدری تند تند کار میزنه و میده بیرون که گویی اصلا به هیچ جاش فکر نمیکنه و فقط میخواد یکسری بازیگر خوب بریزه تو کار تا جلب نظر کنه و چندان به فیلمنامه نویسی و پایان بندی کار توجه خاصی نداره! 

نیوکمپ نیز به مانند "گیسو و دل" چندان نتونست دل مخاطبش رو به دست بیاره و بعد از اتمامش حسابی با کامنتای منفی همراه شد. خیلی از بیننده های نیوکمپ بر این نظر بودن که این کار خیلی سر و صدا و داد و بیداد الکی داشت که البته من هم وقتی دیدم همین نظر رو پیدا کردم! 

مثلا یکی از این نظرات این بود!

نگین نوشت: توی عمرم سریال به این مزخرفی و آب دوغ خیاری ندیده بودم یعنی توهین مستقیم به سلیقه و وقت بیننده بود. تا عمر دارم دیگه فیلم و سریالای هادی رو نمی بینم! یکی نیست بگه بلد نیستی چرا میسازی؟ بهتره بره اسنپ کار کنه و سینمارو به گند نکشه 

Untitled

لیلا اوتادی این پست رو گذاشت و هوارتا کامنت اونجوری خورد!

جالبه که لیلا اوتادی ظاهرا حیلی خوش و خرم با انتشار ویدیویی در اینساگرامش کپشنی بلند بالا نوشت که متنش دقیقا نقطه مقابل نظر فالووراش بود! در ادامه موارد گفته شده رو مشاهده می کنی.

لیلا اوتادی نوشت: نیوکمپ هم تموم شد سریالی که ازش کلی خاطره ی خوب دارم و خیلی دوسش دارم،یه کارگردان عالی باگروه حرفه ایش که باعث شدن احساس کنم توی خانواده ی خودم دارم کارمیکنم

خوشحالم انرژی خوب پشت صحنه توی کار هم بود و کارمون بیشترین بیننده رو داشت ،خسته نباشید میگم به کارگردان خوب ،نویسنده محترم ،تهیه کننده و عوامل حرفه ایمون

Untitled

فیس لیلا اوتادی عملی نیست ولی با آرایش عملش میکنه!

لیلا اوتادی چهره ای قابل توجه دارد. خانوم بازیگر که فیسش نچرال اما یه ریزه کاری های درشت مثل تزریق ژل انجام داده، حالا ظاهری داره که مخاطب پسنده اما خب با توجه به اینکه مثل بنننز آرایش میکنه، زیباییش رو گاهی میبره زیر سوال چرا که این میزان میکاپ دیگه اسمش آرایش نیست و یه پا ملات کاریه!

لیلا اوتادی میون بازیگرای خانوم استایل و چهره ای متناسب داره که میتونه حلب توجه خوبی داشته باشه و خودش رو بکشونه بالا، ولی خب انگاری خانوم بازیگر علاقمند به راه های عجیب و ناجور نیست، مثل سحر قریشی!!

Untitled

و اما خواهر لیلا اوتای که از نظر برخی بسیار زیاد شبیه به هم هستند.

leila-otadi-va-khaharash-1

بیوگرافی لیلا اوتادی عین خودشه

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

خانوم کتابم نوشتن!

اوتادی در بهمن ۱۳۹۳ نخستین کتاب خود را در قالب مجموعه شعری با عنوان در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست به دو زبان فارسی و انگلیسی از طریق انتشارات مروارید منتشر کرد. این کتاب دارای ۷۶ صفحه و مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید است.

218974_217

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایرانی ارسالی در

    ببخشید نظره دیگه ،،،،واقعا چقدر زشته این خانم اوتادی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی