|

بین خانومای آقایون بازیگر "زن مهران غفوریان" یه سر و گردن از همه زیباتر شد؛ میکاپشووو

mehran-ghafurian shayanews

مهران غفوریان از جمله بازیگرهایی هست که بین مردم به کمدین بودن شناخته میشه و طرفدار داره ولی خب این روزا انگار میخواد نقش جدی بازی کنه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهران غفوریان از بازیگرهای قابل و توانایی هست که خیلی ها اون رو به فیلم های کمدی میشناسن و در اصل ایشون یه کمدین محسوب میشه ولی خب این اواخر انگار این بازیگر تم بازیش رو عوض کرده  یه گریزی هم به بودن توی نقش های جدی زده و این رو میشه از نقش آفرینی مهران غفوریان توی فصل جدید سریال زخم کاری متوجه شد چرا که این سریال جوری نیست که بشه گفت طنز توش راهی داره و مهران غفوریان باز هم مثل سابق میخواد یه نقش کمدی داشته باشه. یه موضوعی هم که راجبه ایشون یه مدت طولانی در مجازی وجود داشت و راجبش زیاد حرف زده میشد کم کردن شدید وزنش بود، حالا میگید چرا؟

چون خیلی ها معتقد بودن که مهران غفوریان با این کاهش وزن شدید اون حالت بامزه ای که توی چهره اش داشت که اون رو حسابی مناسب نقش های طنز میکرد رو از دست داده و بیش از حد جدی دیده میشه که شاید براتون جالب باشه که همسر ایشون یعنی آرزو کمانی هم در یه استوری با شوخی به فالووراش گفته بود که اگر کسی بگه زنش باعث لاغری مهران شده بلاکش میکنم! بنابراین انگار عمر کمدی های مهران غفوریان به سر اومده و این روزا آقای بازیگر میخواد یه جهش اساسی توی بازیاش داشته باشه و متفاوت ظاهر باشه. حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای این بازیگر و همسرش براتون میگیم.

مهران غفوریان

وقتی زن مهران غفوریان بازیگرای خوشتیپ رو میذاره جیب بغلش

استایل هر کسی اولین چیزی هست درباره ی اون فرد میبینیم و نظرمون نسبت بهش جلب میشه مثلا شما تصور کنید که توی خیابون دارید راه میرید و یه نفر تو عابر پیاده هست که لباس هایی به رنگ های مختلف مثل نارنجی، سبز، آبی و… پوشیده به نظرتون در این لحظه توجه شما به سمت اون فرد جلب نمیشه که نگاهش کنید؟ مسلما نه تنها شما بلکه خیلی های دیگه این فرد رو نگاه کنن بدون این که براشون مهم باشه که کی هست ولی خب در رابطه با استایل بازیگرها این موضوع متفاوته چرا که استایل اون ها دقیقا با این موضوع که کی هستن در ارتباطه!

یعنی شما انتظار ندارید که ی بازیگر لباس های بی کیفیت و به قولی شنبه یکشنبه ای تنش کنه و با این استایل ظاهر بشه در عوض دوست دارید که بازیگر محبوبتون خوشتیپ و شیک دیده بشه حالا به تازگی یه خبری در این زمینه توی مجازی سر و صدا کرده حالا داستان چیه؟ داستان از این قراره که این اواخر اکران فصل دوم زخم کاری با بازیگراش انجام شد که خب مهران غفوریان هم همراه با خانومش در این مراسم حضور داشت که در خصوص تیپ خانومش خیلی ها معتقد بودن که ایشون از بازیگرهای زن این سریال خیلی خوشتیپ تر ظاهر شده در حالی که خودش بازیگر نیست!

مهران غفوریان

زن مهران غفوریان برای آقا تولد گرفت ولی خودش نبود!

این روزا دیگه توی فضای مجازی باب شده که کوچکترین مراسم ها هم الم شنگه ی بزرگ داشته باشن تا یه جورایی لاکچری و شیک به نظر برسن تا بلکه چشم یه عده که مدنظر هست از حدقه بزنه بیرون ولی خب میدونید که این مراسم ها خرج اضافه هستن و فرهنگ نادرستی رو دارن ترویج میدن در حالی که رونالدو و مسی تو ستاره ی فوتبال با ایون همه مال و منال و ثروت برای خودشون و خونواده شون تا بچه هاشون مراسم هایی مثل تولد های ساده میگیرن در حالی که اینجا خیلی از افراد هستن که شاید حتی توی ابتدایی ترین مسائل زندگیشون درمونده باشن ولی باید مراسم های لاکچری بگیرن!

اما خب در مورد بازیگرا موضوع این روزا رفته به سمت ساده زیستی یعنی شما کمتر بازیگری می بینید که یه تولد آنچنانی بگیره تا باهاش پز بده و البته که اگر بگیره هم توی مجازی قرارش نمیده تا یه وقت حرف و حدیثی ایجاد بشه و به یه عکس نهایتا با کیک اکتفا میکنه و تمام حالا به تازگی مهران غفوریان هم تولدش بوده و از این تولد فقط یه عکس ساده منتشر کرده ولی موضوعی که وجود داره این هست که آقای غفوریان در کپشن از همسرش تشکر کرده ولی موضوعی که وجود داره این هست که ایشون با خانومش در این تولد عکس نذاشته و فقط همراه دخترش بوده که خب این موضوع برای خیلی ها عجیب بود.

مهران غفوریان

آشنایی عجیب مهران غفوریان و زنش

مهران غفوریان در حال حاضر 49 سال داره، همسرش آرزو کمانی هست و یه دختر به اسم هانا داره. این بازیگر در زمینه های مختلف فعالیت کرده مثل کارگردانی و فیلمنامه نویسی و فارغ التحصیل رشته ی نقاشی هست. هنر توی خونواده ی غفوریان ارثی هست چرا که پدر ایشون خطاط و آواز خوان بوده. آقای غفوریان تنها یه برادر داره که پنج سال ازش بزرگتره و در زمینه ی موسیقی فعالیت میکنه. این بازیگر در سال 93 خبر نامزدیش رو رسمی کرد و جالبه که در باب آشنایی با خانومش توی دورهمی خاطره ی بامزه ای تعریف کرده بود که کلیپش رو براتون گذاشتیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی