|

ترکیه گردی مهران غفوریان و زنش که از ذوق زیاد استوری کرد؛ خریدای گرون خانومشو

mehran-ghafurian shayanews

مهران غفوریان بازیگر خوب کشورمونه که این روزا داره نقش های جدی رو امتحان میکنه و البته لاغر شدنش هم تو این موضوع نقش داشته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- معروف شدن تو مجازی اولش سخته ولی بعد از این که شناخته شدی دیگه همین جور فالووره که سرازیر میشه تو پیجت و لایک و کامنت فراوونه که میگیری و جالبه که حتی بعضی ها بازیگر میشن که توی مجازی معروف بشن یعنی چطور؟ خب طرف میره یه فیلم یا سریال بازی میکنه مثل ریحانه پارسا و بعد یهو میاد تو مجازی مانوور میده از ازدواجش بگیر تا مهاجرت و کارای دیگش خب ریحانه پارسا که زیاد تو عرصه ی بازیگری نبود و یه چند تا فیلم تو کارنامش داره پس از کجا اینهمه معروف شد؟ مسلما همش به خاطره مجازی هست حالا توییتر باشه یا اینستاگرام ایشون از طریق این اپ ها بود که خودشو هی بیشتر و بیشتر به دیگران شناسوند و با حواشی که درست کرد یه کاری کرد که عکس و فیلم هاش بارها توسط پیج های مختلف گذاشته بشه و کاربرای زیادی از روی کنجکاوی برن سراغ پیجش و ببیننن ایشون کیه ولی خب یه راه راحت تر هم هست که توی مجازی معروف شد که اونم ازدواجه!

البته نه از این ازدواجایی که طرف بعدش میزنه تو کار بلاگری و عکس و فیلم های مراسم عروسیش رو میذاره بلکه ازدواج با یه سلبریتی که اگر اون سلبریتی آقا باشه دیگه خانوم خانوما حسابی میاد تو چشم و دیده میشه که یه نمونه از این افراد زن مهران غفوریان هست که خانوم خانوما بعد از ازدواج با این بازیگر حسابی معروف و دیده شد و الان یه عالمه فالوور پر و پاقرص داره، جالبه که این خانوم یعنی آرزو کمانی وقتی برای اولین بار مهران غفوریان رو میبینه که تو یه مرکز خرید بوده و نمیدونسته که ایشون بازیگره و مهران غفوریان یه جورایی براش عشق در نگاه اول رخ میده که این عشق تا به الان پایدار بوده و آرزو خانوم و آقای غفوریان ثمره این عشق رو هم که یه دختر هست دیدن، اما حالا بریمم برسیم به فعالیت های اینستایی آرزو کمانی که این روزا کم کارتر شده که دلیل داره!

مهران+غفوریان

خانواده ی غفوریان در ترکیه و غیبت خانومه خونه

مسلما میدونید که رفتن به کشورای خارجی چه برای تفریح و چه برای مهاجرت برای بازیگرا خیلی کار آسون و راحتیه و مسلما براتون پیش اومده که بارها تو پیج بازیگر مورد علاقتون عکس های دیده باشین از اون فرد در خارج از کشور و جالبه که بعضی هاشون حتی ذکر هم نمیکنن که رفتن کجا و آدم رو شدیدا میذارن تو خماری و حتی خیلی از بازیگرا هستن که اقامت کشورهای خارجی رو دارن در حال رفت و آمد به ایرانن و یه پاشون اونوره و یه پاشون اینور مثل شهاب حسینی، شبنم قلی خانی و... .

مهران+غفوریان+

حالا آقای غفوریان هم با خانوم بچه ها اونور تشریف داره ولی زیاد دور نرفتن و یه سر زدن به همسایه یعنی ترکیه و دارن حسابی خوش میگذرونن که این رو میشه از عکس های مهران غفوریان که دم به دیقه استوری از آب بازی و امثالهم میذاره فهمید ولی یه موضوعی که تو این عکس ها جلب توجه میکنه نبود همسر مهران غفوریان هست، خب میدونید که در این شرایط خانوم ها بیشتر از آقایون عکس میندازن ولی جا عوض شده و مهران غفوریان یه عالمه عکس میندازه و استوری میکنه در حالی که هیچ خبری از زنش نیست ولی نگران نباشید چون خانوم خانوما هم اونجا تشریف داره و حتی داره از اون جا بیزینسش رو هم دنبال میکنه!

IMG_20230711_100509

IMG_20230711_100450

آنلاین شاپ گرون و مارکی که آرزو کمانی از ترکیه هم میچرخونتش

گفتتیم آرزو خانوم هم پیش همسر و فرزنش هست و برای این حرفمون دلیل هم داری، اول بگیم از حرفه ی آرزو خانومه کمانی که سرکارخانوم شاغل هستن و شغلشون هم خیلی شیک و مجلسی تشریف داره و ایشون یه پیج آنلاین شاپ داره و جالبه که اکثرا همسرای سلبریتی ها که پیجشون به واسطه ی شوهرشون دیده شده بعدش یه پیج زدن و فروش اینترنتی انجام میدن مثل زن بهرام رادان که اون هم تو پیج کاریش مانتو های طراحی شده توسط خودش رو میفروشه ولی کار آرزو خانوم یه مقدار فرق داره ایشون تو پیجش از ترکیه خرید میکنه و تو ایران میفروشه و حالا دلیلی این که میگیم آرزو خانوم با خونواده در ترکیه به سر میبره چیه؟ اینه که خانوم تو پیج کاریش اعلام کرده که تو ترکیه هست و هر کسی هر چیزی که نیاز داره از برند و مارک خاصی که اونجا موجوده بگه تا ایشون مستقیم براش خرید کنه و میدونید که خب اینجور خریدا خیلی گرونن و احتمالا هم دیده نشدن سرکارخانوم به علت حجابش باشه!

IMG_20230711_100618

IMG_20230711_100553

عکسِ آرزو کمانی که زیاد به مذاق بعضیا خوش نیومد

این روزا دیگه داشتن حیوون خونگی تو مجازی خیلی عرف شده و هر کسی که نداشته باشه انگار عقب افتاده و یه چیزی کم داره و این موضوع یه جورایی از واجبات بلاگری تو اینستاگرام محسوب میشه و حالا آرزو خانوم هم از این قافله عقب نیوفته و یه سگ کوچولو داره که خب تا اینجا اوکی ولی ایشون یه عکس با سگش منتشر کرده بود که در حال بوسیدن اون هست و و کپشن هم اینطور زده بود که: سگ نجس نیست، نجس، افکار کسانی هست که بی آزارترین مخلوق خدا رو نجس میدونن! که این موضوع خیلی از کاربرا رو عصبانی کرد و باعث شدن که زیر این پست خانوم کامنت بذارن مثلا یکی برای ایشون شفای عاجل خواسته بود از خدا!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی