|

یکی مهران غفوریان رو از برق بکشه داره عین بستنی آب میشه؛ مادر و پسری جدیدش برگ ریزونه

mehran ghafourian shayanews

مهران غفوریان یکی از معروف ترین کمدین های سینمای ایران هست که تا به الان آثار موفق بسیاری رو تویه کارنامه ی کاریش داشته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا حالا شده وقتی که به یه کلمه فکر میکنید ناخودآگاه یاد چیزهای دیگه هم بیفتید مثلا وقتی اسم تابستون میاد اولین چیزی که یاد خیلی ها میفته، گرما و و البته میوه های خوشمزه ی تابستونی هستش، حالا وقتی که اسم طنز و کمدی میاد مسلما بازیگرهای کمدین یکی یکی از نظرمون میگذرن که مهران غفوریان هم یکی از اون هاست، یعنی ناف مهران غفوریان رو با کمدی و طنز بریدن و این دو شدیدا بهم وابسته و علاقمند هستن! اگر هم بخواهیم منصف باشیم، باید بگیم که الحق مهران خان غفوریان واقعا برای این نقش ها از جون و دل مایه میذاره و بعد از بازیش تویه فیلم تا مدت ها حرکات و رفتارهایی که تویه اون فیلم داشته سوژه میشه و مثل بعضی از تیکه کلام های علی صادقی، بین مردم باب میشه. 

اما این روزا آقای غفوریان کلا یه سری تغییرات تویه لایف استایلش به چشم میاد که مهم ترینش کم کردن وزن زیاد توسط این بازیگر هست که به عقیده ی خیلی ها باعث کم شدن نمک چهره ی اون برای ایفای نقش های کمدی شده و این تغییر سبک انگار اون رو از فضای کمدی که هیچ از عرصه به کل دور کرده، یعنی آقای بازیگر ترجیح میده که تویه اینستاگرامش هر از گاهی یه سری پست بذاره و تمام ولی یه خبری که به تازگیاون رو تویه پیجش اعلام کرده ساخت فصل دوم سریال زخم کاری هست که نکته ی جالبش اینه که این بازیگر هم تویه این سریال حضور خواهد داشت و این یعنی برگشتش به عرصه که خب یه ذره برگشت ریسکی خواهد بود، چرا که با توجه به ژانر فصل اول این سریال احتمال خیلی زیاد مهران غفوریان، در نقشی جدی ظاهر میشه و نقش آفرینی میکنه که خب این موضوع با سابقه ای که از این بازیگر دیدیم یه مقدار در تضاده، هرچند میشه کم کردن وزن این بازیگر رو هم اینجوری تلقی کنیم که احتمالا تویه این مرحله از زندگیش دیگه قصد داره با کمدی خداحافظی کنه و تویه راه دیگه ای قدم بذاره! حالا بگیم از پست خیلی خیلی تازه ی مهران خان که برای کاربرها حسابی جذاب بوده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

مهران4589

مادر و پسر شابلونی

مهران غفوریان عادت داره که تویه پیج اینستاگرامش عکس هایی از دخترش و همسرش پست کنه از صدقه سر این عکس ها و شهرت آقا، خانم همسر هم حسابی پیجش از تعداد فالوور ترکیده و خانوم یه پا بلاگر شده برای خودش و به قولی دستش تویه جیب خودش رفته، اما یه پستی که به تازگی ها مهران غفوریان اون رو منتشر کرده مربوط میشه به تولد مادرش و عکس این دونفر باهم که حسابی برای کاربرها جالب بود، حالا دلیلش چی بود؟ دلیلش این بود که مادر و پسر کپ هم دیگه تشریف دارن و خانوم مادر انگار ورژن مردونه ی خودش رو به دنیا آوورده که خب خیلی از طرفدارهای این بازیگر هم به این موضوع اقرار کردن و از شباهت شدید مادر و پسری این دونفر حرف زدن و خیلی ها هم باز به این موضوع که چرا مهران غفوریان روز به روز لاغر تر میشه انتقاد کردن و از این بازیگر خواستن که رژیمش رو متوقف کنه.

IMG_20230603_132133

IMG_20230603_132147

همسر جان به دخمل برسه، به بیزینس برسه یا به هاپو

کلا همیشه اینطوری هست که وقتی یه بازیگر ازدواج میکنه و متاهل میشه خصوصا بازیگرهای آقا، یهو میبینید که پیج عروس خانوم از شدت فالوور میترکه و به عرش اعلا میرسه، مثل زن بهرام رادان که خب قبل از ازدواجش با این بازیگر اصلا فرد شناخته شده ای نبود .ولی الان برای خودش حسابی فن و طرفدار داره که زیر پست هاش و کامنت ها قربون صدقه ی زیبایی و کلا خانوم میرن! حالا زن مهران غفوریان یعنی آرزو خانوم کمانی هم از این قضیه مستثنی نیست و خانوم زیر سایه ی زن مهران غفوریان بودن حسابی معروف شده و فالوور برای خودش دست و پا کرده ولی نکته ای راجبه ای خانوم وجود داره اینه که حسابی مشغله داره یعنی از یه طرف بچه داری و از یه طرف رسیدگی به حیوون خونگی و از طرف دیگه داشتن بیزینس خودش که اینجوریه که هر چیزی رو که از سایت های ترکیه ای بخواهید، خانوم براتون سفارش میده، میخره و به دستون میرسونه که همشون هم لاکچری و برند هستن. با این حساب میشه گفت که خانوم کلا سرشون شلوغه حتی تویه روز تولدش!

IMG_20230603_132106

کمی بیشتر درباره ی مهران غفوریان

مهران غفوریان که در حاضر 48 سال داره، متاهل هست و دارای یه فرزند دختر به اسم هانا هست. نحوه ی آشنایی این بازیگر با همسرش در یه مرکز خرید بوده و خانوم خانوما حتی نمیدونسته که آقا بازیگر تشریف دارن! آقای غفوریان علاوه بر بازیگری، فیلم نامه نویسی و کارگردانی رو هم در کارنامه ی کاری خودش داره، این بازیگر فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز هستش. پدرشون افسر نیروی دریایی بودن که در سال 72 فوت شدن و تنها یه بردار به اسم مهدی دارن که 5 سال از ایشون بزرگتره و در صنعت موسیقی مشغول به کار هست و آهنگسازی میکنه. از مقبولیت کار ایشون بخواهیم بگیم میشه به انتخاب شدن توسط مردم به عنوان نفر اول در استندآپ کمدی تویه مسابقه ی خنداونه اشاره کنیم.

IMG_20230603_132117

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها