|

ژست خاص "متین ستوده" تو دل کوه و کمر؛ چهره ستودنی خانوم با میکاپ باحالش

matinsotudeshayanews

متین ستوده بازیگر محبوب سینما و تلویزیون با انتشار پستی بار دیگر زیبایی استایل و خاص بودن میکاپش رو به رخ کشید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده یکی از بازیگران مطرح و خوش استایله که طرفداران خاص خودش رو داره. او ابتدا پا در عرصه تئاتر گذاشته و سپس به دلیل علاقه بی نهایتش به قرار گرفتن در جلوی دوربین، وارد فضای سینما شده. اولین سریال متین خانم که با بازخوردهای فوق العاده روبه رو شد، سریال میکائیل با ژانر پلیسی بود.

متین ستوده گهگاهی عکس های تکی از خودش رو در صفحه شخصیش برای طرفداران قرار میده. خانم  بازیگر در آخرین پستش، تصویری بسیار زیبا و چشم نواز منتشر کرده که بار دیگه خوش استایل بودنش رو به رخ دیگران کشیده. چیزی که در یک نگاه از این عکس به چشم میاد، وقار خاصیه که متین خانم داره. سبکی که او برای میکاپ انتخاب کرده همچون همیشه خیلی دلربا و متناسب با فضای عکسه.

matinsotudeh_1652683072

خواهرزاده دوست داشتنی متین

خانم ستوده در صفحه خود پست هایی جذاب از خواهرزاده اش، سپیدار منتشر کرده. متین به بهانه های مختلف سعی داره، عشقش به سپیدار رو برای دیگران بیان کنه. این خانم بازیگر علاوه بر ابزار علاقه به عروسک قشنگش سپیدار، عکسی از اون در کنار حیوان خونگی بامزه به اسم بادوم منتشر کرده.

matinsotudeh_1644824359

متین خانم همچنین در پست دیگری روز تولد یک سالگی خواهر زاده اش رو تبریک گفته. او عشق بی نهایتش به سپیدار رو با یک بیت دلنشین از نیما یوشیج بیان کرده. او برای این کوچولوی تودل برو آرزوی سلامتی و موفقیت کرده.

matinsotudeh_1650620654

بی تفاوتی خانم بازیگر به وقایع تلخ!

متین ستوده جزو اون دسته از سلبریتی هاییه که سرش فقط و فقط تو زندگی خودشه. به همین خاطر هم صدای بعضی از دنبال کننده های متعصبش رو درآورده. اونطوری که در بعضی از کامنت ها دیده می شود، مردم انتظار دارند نظر متین خانوم رو درباره مسائلی مثل حادثه تلخ در حرم امام رضا بدونند.

متین در نهایت عاشق شد!

طرفداران متین ستوده مدت زیادیه که منتظرن تا خانوم بازیگر از عشقش رونمایی کنه. او در نهایت با انتشار پستی نیمه ی گمشدش، علی زندی رو به مردم معرفی کرد و بار دیگه بر سر زبان ها افتاد. به گفته برخی از افراد، متین خانوم دوست نداره نظرات مردم رو درباره عشقش بدوند و دلیل اینکه کمتر به انتشار عکس هاش با آقای زندی پرداخته رو همین موضوع دونستن.

matinsotudeh_1635790881

رفاقت مثال زدنی متین خانوم!

متین ستوده که به تازگی وارد 37 سالگی شده، تبریک های بسیاری رو از دوستان و همکارانش دریافت کرده. یکی از ناب ترین رفیق های این خانوم بازیگر، سمیرا حسن پور بازیگر محبوب سینما و تلویزیونه. این خانوم بازیگر در استوری اخیرش تولد همکار و دوست صمیمیش رو تبریک گفته.

280668608_547902306704790_3901024397676354742_n

متین ستوده همچنین در استوری آخر خود از تبریکای پرمهر طرفدارانش به مناسبت روز تولدش نهایت تشکر رو کرد.

matinsotudeh_2839563274564997656_392805566

تلنگری در زندگی متین!

متین ستوده در یکی از مصاحباتش بیان کرده که شنیدن خبر از دست دادن عزیزان بسیار دشواره. او چندین سال پیش خاله و دختر خاله اش رو از دست داد. اما معتقده سالها بعد بر اثر مرگ ناگهانی یکی از جوانان فامیل تلنگری بهش خورده که نظر اون رو درباره مرگ به کلی عوض کرده.

matinsotudeh_1604704617

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها