|

بازیگرانی که بلفاروپلاستی انجام داده اند

بلفاروپلاستی بازیگران

در این مطلب به معرفی بازیگرانی که جراحی پلک انجام داده اند می‌پردازیم

لینک کوتاه کپی شد

در این مطلب به معرفی بازیگرانی که جراحی پلک انجام داده اند می‌پردازیم. یکی از روش‌های پرکاربرد در جوانسازی پلک است که به منظور بهبود ظاهر پلک‌ها و حذف چین و چروک‌ اطراف آن‌ها انجام می‌شود؛ بلفاروپلاستی است. این جراحی برای بازیگران و هنرمندانی که در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می‌کنند، بسیار مهم است؛ زیرا ظاهر جوان‌تر و زیباتر آن‌ها در کار و افزایش درآمدشان، بسیار موثر است. در ادامه همراه ما باشید تا با بازیگرانی که عمل بلفاروپلاستی انجام داده‌ اند آشنا شوید.

جایگاه جراحی پلک در بین بازیگران

همانطور که مشخص است بازیگران بیشتر از سایر قشرهای جامعه در معرض دید هستند و آن‌ها هم برای حفظ زیبایی و جوانی خود عمل‌های زیبایی مختلفی انجام می‌دهند. آن‌ها تمایل دارند که عمل‌های زیبایی نامحسوسی انجام دهند تا علاوه‌بر زیبایی چهره از تغییرات ناگهانی و غیر طبیعی هم پیشگیری کنند. جراحی زیبایی پلک در بین بازیگران، به خصوص بازیگران میانسال جایگاه ویژه‌ای دارد. در ادامه مطلب برای آشنایی با بازیگرانی که جراحی پلک انجام داده اند همراه ما باشید.

چگونه جراحی پلک طبیعی مانند سلبریتی‌ها داشته باشیم؟

بلفاروپلاستی بهاره رهنما

به طور صد در صدی می‌توان گفت در بین بازیگرانی که جراحی پلک انجام داده اند آن‌هایی که ظاهر طبیعی دارند و اصلا خط جراحی آن‌ها مشخص نیست؛ به بهترین جراح بلفاروپلاستی مراجعه کردند. اگر به یک متخصص جراحی زیبایی مراجعه کنید او به صورت متبحرانه و بدون جایگذاری هیچ عارضه ای عیوب ناحیه پلک شما را برطرف خواهد کرد.

بازیگرانی که جراحی پلک انجام داده اند

با پیشرفت در زمینه عمل‌های زیبایی، دیگر ژنتیک نمایانگر زیبایی نیست. با جراحی پلک نقاط ضعف اطراف پلک از بین خواهد رفت و زیبایی چهره چندین برابر خواهد شد. بازیگرانی که به عمل‌های جراحی زیبایی روی آوردند؛ کم نیستند و هر چه سن آن‌ها بالاتر می‌رود با انجام جراحی‌های زیبایی به عقب برمی‌گردند. 

با یک سرچ ساده در گوگل و مقایسه عکس‌های قبل و بعد آن‌ها می‌توانید متوجه تغییرات آن‌ها شوید. در ادامه در بین بازیگرانی که جراحی پلک انجام داده اند برخی را معرفی خواهیم کرد.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی، یکی از بازیگران مشهور و پرطرفدار در ایران است که در سال 1393 به دلیل مشکلات کوچک در پلک خود به جراحی بلفاروپلاستی روی آورد. با انجام این جراحی، لیلا حاتمی توانست ظاهر جوان‌تر و زیباتری داشته باشد. این جراحی به لیلا حاتمی کمک کرد تا چین و چروک‌های پلک خود را حذف کند و به شکلی طبیعی‌ جذاب‌تر شود.

شیلا خداداد

شیلا خداداد، بازیگر مشهور و محبوب ایرانی، نیز جراحی بلفاروپلاستی انجام داده است. او در سال ۲۰۱۲ به دلیل مشکلات کوچکی در پلک خود به جراحی روی آورد. با انجام این جراحی و عمل بینی او توانست تغییرات طبیعی و چشمگیری داشته باشد. یکی از عللی که شیلا خداداد توانست بدون نقص ظاهری زیبا و طبیعی داشته باشد این بود که همسر ایشان یک جراح پلاستیک مشهور در تهران است. 

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر همه فن حریف ایرانی متولد سال 1352 است. همسر سابق او پیمان قاسم خانی بازیگر بود که حاصل این ازدواج یک دختر به نام پریا می‌باشد. بهاره رهنما در سال 1394 از پیمان قاسم خانی جدا شد و چندین عمل زیبایی ازجمله کاشت ابرو و کاهش وزن انجام داد. بهاره رهنما با انجام عمل اسلیو معده 40 کیلو وزن کم کرد و همین امر باعث شد که دچار افتادگی پوست شود. برای از بین بردن افتادگی پوست پلک خود به بلفاروپلاستی روی آورد و حالا او در آستانه 50 سالگی ظاهری زیبا و جوانی دارد.

لعیا زنگنه

بلفاروپلاستی لعیا زنگنه

لعیا زنگنه یکی از بازیگران خوش سیمای سینمای ایران است.  او با اولین کار حرفه‌ای خود که در سریال در پناه تو بسیار خوش درخشید و به علت ظاهر زیبای که داشت، توانست محبوبیت و زیادی در بین مردم بدست آورد. پس از گذشت سه دهه از این سریال لعیا زنگنه هنوز هم به زیبایی قبل است و حدس و گمان‌ها بر این است که ایشان عمل‌های زیبایی را روی صورت خود از جمله عمل پلک انجام داده است. اما ایشان در هیچ یک از مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره نکرده است.

افسانه بایگان 

خانم افسانه بایگان یکی از بازیگران بنام ایرانی که در سن 15 سالگی در مسابقات دختر شایسته ایران توانست مقام دوم را بدست آورد. خانم بایگان در حال حاضر در سن 60 سالگی است و فعالیت هنری خود را با سریال سربداران شروع کرد. 

همه می‌دانند که او عمل بینی انجام داده است؛ اما با حضور در سریال‌ها و فیلم‌های اخیر ایشان شاهد تغییرات چشمگیر بیشتری هستیم که گواه بر این است در بین بازیگرانی که جراحی پلک انجام داده اند می‌باشد به طوریکه در نواحی اطراف پلک ایشان هیچ نقصی مشاهده نمی‌شود.

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی یکی از بانوان متین و باوقار سینمای ایران است با حضور طولانی مدت این بازیگر و در عرصه سینما همچنان ظاهر جوان خود را حفظ کرده است. هر چند که چندین سال است از بازیگری کناره گیری کرده است؛ اما با حاشیه‌ها به وجود آمده و تصاویر منتشر شده از او در صفحات مجازی شاهد تغییر چهره ایشان هستیم. به سادگی می‌توان حدس زد که او از عمل بلفاروپلاستی بی بهره نمانده است و در بین بازیگرانی که جراحی پلک انجام داده اند قرار دارد.

هانیه توسلی

هانیه توسلی، بازیگر مشهور و محبوب نسل جوان، همیشه در فیلم‌های پر فروش سینما قرار داشته است و کارنامه درخشانی در بین بانوان مشهور سینمای ایران دارد. هانیه توسلی با بازی در فیلم کافه ستاره توانست به خوبی بدرخشد و طرفداران خود را جذب کند. در حال حاضر با مقایسه عکس‌ها و فیلم‌های قدیمی او با عکس‌ها و فیلم‌های اخیر او به طور واضح می‌توانید شاهد انجام عمل زیبایی در ناحیه پلک او باشید. او توانسته با انجام عمل‌های زیبایی زیبایی چهره خود را دو چندان کند.

جمع‌بندی

بلفاروپلاستی یکی از روش‌های پرکاربرد در زیبایی‌سازی است که برای بازیگران و هنرمندان بسیار محبوب است. در این مطلب، به بررسی بازیگرانی که جراحی پلک انجام داده اند پرداختیم. این بازیگران با انجام این جراحی، توانستند به شکل قابل توجهی زیبایی و جوانی خود را دو چندان کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی