|

الهام اخوان پولدار بود یا یهو پولدار شد که همچین سفرایی میره / کیف مارکش خاصه

elham-akhavan shayanews

الهام اخوان از بازیگرهایی هست که در سی سالگی تازه بازی جلوی دوربین رو شروع کرد ولی تونست ره صد ساله رو یه شبه بره و معروف بشه.

لینک کوتاه کپی شد

الهام اخوان هنرمندیه که ذره ذره و نم نم بالا اومده و دیده ده و خانوم برای جایگاهی که امروز کسب کرده حسابی تلاش کرده و البته که مورد دیگه ای که به گفته ی خود این بازیگر در ورودش به این حرفه تاثیر بسزایی داشته رنگی بودن چشم هاش و زیبایی چهره اش هست چرا که به نظر الهام اخوان خوش چهره بودن یکی از ارکان اصلی محسوب میشه و بالاخره مخاطب و بیننده قراره برای دقایقی این چهره رو ببینه، برای همین صراحتا این بازیگر یکی از دلیلا بودن و حضورش در این عرصه رو زیبایی عنوان کرد.

اما خب البته که الهام اخوان علاوه بر زیبایی که اینهمه بولد شده هست این روزا، استعداد هم داشته که موندگار شده چرا که میدونید بدون داشتن استعداد در زمینه ی بازیگری شاید شما رو برای مدتی بین مردم شناخته شده نگه داره ولی بعد از مدتی به دست فراموشی سپرده میشید و از یادها میرید همونطور که تینا آخوندتبار بازیگری که زیبایی داشت ولی استعداد نداشت کنار گذاشته شد و البته که به دنبال هنر و استعداد اصلیش که بوکس بود رفت و این روزا دیگه به اسم بازیگر نمیشناسنش ولی به عنوان بوکسور چرا. حالا در ادامه به برخی از حواشی الهام اخوان در فضای مجازی میپردازیم، پس با ما همراه باشید.

الهام اخوان

کیف طرح عجیب الهام اخوان که توجه کاربرا رو جلب کرد

ابن روزا خیلی از پیج ها هستن توی اینستاگرام که به بررسی استایل های بازیگرا و افراد سلبریتی میپردازن و یه جورایی سلیقه ی اون ها رو نقد و بررسی میکنن و دونه به دونه آیتم های استفاده شده در استایل فرد مذکور رو معرفی و سنخیت داشتن اون ها رو عنوان میکنن مثلا میدونید که توی دنیای مد و پوشاک افرادی که چاق هستن نباید لباس های با خط های افقی بپوشن چرا که این موضوع باعث میشه که اون ها چاق تر دیده بشن و یا برعکس افرادی که خیلی لاغر هستن نباید لباس هایی با خط عمودی بپوشن اون ها رو لاغر تر نشون میده اینجور لباس ها.

حالا یکی از همین پیجا تو یه حرکتی اومده بود استایل های خانوم الهام اخوان رو بررسی کرده بود که جالبه توی دوتا از استایل های این بازیگر چیزی که به چشم میخورد کیف خانوم بازیگر بود که شکل و طرح عجیبی داشت و جالبه که گویا کیف مورد علاقه ی ایشون هم هست چرا که مکررا استفادش میکنه ولی تو این پیج عنوان شده بود که کیف خانوم بازیگر با لباس هاش اصلا سنخیتی نداره و این کیف جوری هست که باید باهاش یه تیپ و استایل هنری و تا حدی فانتزی زد که خانوم بازیگر این موضوع رو رعایت نکرده بودن و میشه گفت که امتیا خوشتیپی رو از دست دادن!

الهام اخوان

الهام اخوان

الهام اخوان پولدار بود یا یهو پولدار شد که همچین سفرهایی میره

به طور کلی بازیگری سه راه جلوی هر کسی قرار میده اولیین راه پول روی پول گذاشتن هست که این راه رو برای افرادی قرار میده که از بچگی ناخنشون هم نشکسته و اصلا دردی توی زندگی نکشیدن و حاز بچگی هم لای پره قو بودن و حالا با این شغل هم قراره حسابی پول پارو کنن، راه دوم پولدار شدن هست که این راه رو جلوی افرادی قرار میده که یا زندگی سختی داشتن و یا متوسط که با تلاش و ورودشون به این عرصه به کلی زندگیشون تکون میخوره و از این رو به اون رو میشه و بالاخره پولدار میشن و میرن توی قشر مرفه جامعه و دیگه مایه دار محسوب میشن و دنیا به کامشونه.

راه سوم هم حقوق بخور و نمیر که این راه رو جلوی افرادی قرار میده که نقش های فرعی بازی میکنن و یا دوست دارن که به عنوان بازیگر حتی توی نقش های فرعی حضور داشته باشن قرار میده و باید گفت که این دسته از افراد باید یه شغل دوم هم داشته باشن مسلما چرا که نمیشه از این راه امرار معاش کرد! حالا یه سوالی که توی مجازی پیش اومده راجبه این هست که الهام اخوان جزء کدوم دسته بوده و الان این روزا جزء کدوم قشر محسوب میشه که یه همچین سفرهای دوری میره به کانادا و سر میزنه به آبشار نیاگارا تو یه قاره ی دیگه!

الهام اخوان

الهام اخوان

کمی بیشتر با زندگی الهام اخوان 

الهام اخوان در حال حاضر 34 سال داره و مجرده. لیسانس تئاتر و فوق لیسانس  کارگردانی داره و پله پله بالا اومده و دیده شده و اوایل کارش رو با تئاتر شروع کرده بعد منشی صحنه شده و در انتها به مقصود خودش که بازیگر شدن بوده رسیده. پدر این بازیگر کارمند بانک بوده و مادرش هم از کارکنان مخابرات بوده که به تازگی هم به رحمت خدا رفته. شاید بشه الهام اخوان رو نمونه ی بارز دیر رسیدن ولی ربالاخره رسیدن قلمداد کرد چون شاید براتون جالب باشه که این بازیگر تازه در 30 سالگی بود که وقتی در حال بازی تئاتر بود کشف شد و برای بازی جلوی دوربین دعوت شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی