|

وقتی "الهام اخوان" با این سلفی خودشو حسابی از چشم انداخت؛ تیپ زده بیلی آیلیش طووور

elham-akhavan shayanews

الهام اخوان یکی از بازیگرهای تازه نفس و جوون سینمای ایرانه که این روزا با انتشار یه تصویر نامتعارف از خودش حواشی به وجود آوورده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یه سری از بازیگرها هستن که اگر بخواهیم صادق باشیم شانس با اون ها یار بوده که معروف شدن و به شهرت رسیدن چرا که شاید میلیون ها آدم هم استعداد اون ها و یا با استعدادتر از اون ها وجود داشته باشن که فقط صرف این که موقعیت مناسب پیش نیومده و شانس دره خونشون رو نزده باشه الان تو جایگاهی مثل امثال این بازیگرها قرار ندارن مثلا الهه حصاری تو یکی از مصاحبه هاش اینجوری گفت که خیلی خوش شانس وده که دیده شده و به چشم اومده و به خاطره این موضوع خدا رو شکر میکنه و خودش رو آدم خوش شانسی میدونه!

حالا یکی دیگه از بازیگرهایی که به گفته ی خودش به واسطه ی چهره اش هست که دیده شده الهام اخوان هست، الهام اخوان خودش به شخصه تو یکی از مصاحبه هاش وقتی مجری ازش میپرسه که به نظرت قیافت تو انتخابت به عنوان بازیگر نقش داشته اینطور جواب میده که صد درصد چون قیافه خیلی مهمه و بیننده دقایقی رو قرار هست که اون فرد رو ببینه، بنابراین باید بازیگر جذاب باشه و الهام خانوم چشم رنگی بودن خودش رو هم یکی از مزیت هایی دونست که اون رو به بازیگری نزدیک کرد! ولی خوب نمیشه از حق هم گذشت که زیبایی به تنهایی کافی نیست و شاید بودنش یه امتیاز خیلی بزرگ باشه و مسیر موفقیت آدم رو خصوصا تو بازیگری هموار کنه ولی خب نمیتونه تضمین کننده موندگاری افراد تو عرصه و رو بورس باشه و البته که باید این رو بگیم که الهام خانوم اخوان از اون دسته از بازیگرهاست که علاوه بر زیبایی استعداد رو هم داره و میتونه از پس نقش های طنز و جدی باهم بربیاد و شخصیتش یه بعدی نیست، حالا در ادامه در خصوص فعالیت های این بازیگر توی اینستاگرامش براتون بیشتر صحبت میکنیم، پیس با ما همراه باشید.

IMG_20230703_150221

الهام اخوان و پوشش زیرکانه ای که داره 

این روزا خیلی از بازیگرها هستن که تقریبا هر جوری که میلشون میخواد تو اینستاگرام از خودشون عکس منتشر میکنن و یه جورایی هم انگار کسی نیست که بهشون اخطار بده مثلا همین فیلم و عکس هایی که این اواخر از بهاره رهنما تو اینستاگرام منتشر شدن که نشون میدادن خانوم تو ایتالیا و دبی چقدر سر و ته همه چی رو هم آوورده و جالبه که خانوم از تیپ و استایل های خودش تو این کشورها پست دائم نذاشت و تنها کاری که میکرد استوری گذاشتن بود و میشد گفت که خانوم رهنما خیلی استایل و پوشش راحت و حتی تا حدودی اونور آبی داشت که خب عجیب بود!

اما حالا الهام خانوم اخوان هم به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرده که تو این عکس خانوم خانوم ها حجابی که داره خیلی زیرکانه هست و یه جوریه که نه سیخ بسوزه و نه کباب که در نوع خودش جالبه که چطور بازیگری که دو فردای دیگه قرار هست تو یه فیلم و یا مجموعه بازی کنه از خودش همچین عکس هایی منتشر میکنه و باز هم اجازه ی فعالیت خواهد داشت؟! تو ایران به ایشون میگن نسخه ی دوم بیلی آیلیش و انگار که رفتارش هم داره شبیه بیلی میشه که یهو از تیپ عادیش خارج شد.

IMG_20230703_150302

سلفی های الهام اخوان که نشون میده خانوم یه پا خودشیفتس

هر بازیگری فضای موجود توی پیجش رو با سلیقه ی خودش میچینه مثلا عده ای از اون ها مایلن که آخرین فیلم ها و تئاترهایی رو که خودشون یا همکاراشون در اون ها هنرنمایی کردن رو با طرفدارهاشون به اشتراک بذارن یه عده اکثر عکس هاشون از طبیعت و منظره هست و یه عده هم مثل الهام خانوم اخوان که اگه یه سر به پیجش بزنید متوجه میشید که اکثر عکس هایی که میذارن از صورت و چهره شون هست و تو حالت کلی بیشترشون سلفی هست که توشون چشم های رنگی خانوم دیده میشه و این حس رو به آدم منتقل میکنه خانوم سره رنگی بودن چشماش حسابی مغروره و میخواد که رنگ اونا رو تو هر موقعیتی به رخ بکشه!

unknown_341017917_1300199067370663_4285493305544376282_n

الهام اخوان فاز و نول شدنش که معلوم نیست

هر بازیگری یه سلیقه ی خاص توی انتخاب استایل و لباس های خودش داره مثلا شما تا به حال شده که نیوشا ضیغمی رو با تیپ های اسپرت ببینید؟ نه چون ایشون استایلش مشخص هست که همیشه طرفدار تیپ های زنونه و مجلسی و زرزق و برق داره بوده و هست و حتی ایشون مدل موهاش هم چندین ساله که یه مدل هست که این گزینه ی آخر رو مخ خیلی از کاربرهاست و همیشه تو پست هاش ازش درخواست میکنن که اگر میشه مدل موهاش رو عوض کنه، حالا در این بین هم مسلما یه بازیگرهایی هم مثل الهام اخوان هستن که معلوم نیست دقیقا کدوم وری هستن یعنی آخر اسپرتن یا مجلسی و خانومانه و از اون طرف الهام اخوان به تازگی موهاش رو هم کوتاه کرده که یه حالت تینیجر طوری بهش داده و حالا دیگه تشخیص سلیقه ی خانوم خیلی کاره سختیه!

الهام56656

گریه الهام اخوان سر صحنه

الهام اخوان که در حال حاضر 34 سال داره، ازدواج نکرده و مجرد هستش. پدرش کارمند بانک و مادرش از کارکنان مخابرات هست، دوران تحصیلش رو در اصفهان گذرونده و در دبیرستان ریاضی فیزیک خونده و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی هست که کار خودش رو به از بازیگری در تئاتر شروع کرده و بعد به عنوان منشی صحنه ادامه داده و حالا یه بازیگر حرفه ای هستش، از سریال های تلویزیزونی که این بازیگر توش نقش آفرینی کرده میشه به دودکش دو اشاره کرد که تو کلیپ زیر یکی از خاطرات جالب خودش رو در طول این سریال تعریف میکنه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی