|

وقتی تریلی هم بار گنگ الهام اخوان رو هیچ جوره نمیکشه؛ حتی همراهشم فاز داره تو آسانسور!

elham akhavan shsyanews

الهام اخوان از بازیگرهای زیبارو سینمای ایران هست که آینده ی رو به رشدی داره و خیلی ها معتقد هستن که این بازیگر بیلی آیلیش ایرانی هست.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- عرصه ی بازیگری یه جوری هست که اگر با پارتی واردش بشی در عرض مدت زمان کوتاه میشی یه آدم معروف ولی اگه خودت باشی و خودت که شانس بیاری هنرت هم این وسز دیده بشه باید پله پله و آهسته خودت قدم هاتو برداری و یه جوری جا پاتو سفت کنی که به خاطر هنرت بهت زنگ بزنن و پیشنهاد بدن نه به خاطره این بابات با فلانی فامیله و یا کارش رو حل کرده! البته یه چیز دیگه هم هست که خوشگلیه اگر زیبا هم باشی کارت گرفته که خب تو این بین یه سری از بازیگرها هستن که شاید یکم زمان ببره که مردم با اسمشون اون ها رو به خاطر بیارن ولی از روی چهره شون که زیباست حتما شناخته میشن که یکی از این بازیگرا الهام اخوان هست.

مسلما خیلی ها اون رو از روی چهره بشناسن و راجبه این چالشی که توی اینستاگرام بود که کدوم سلبریتی های ایرانی شبیه خارجی ها هستن، بدونن که طی این چالش خیلی ها معتقد بودن که الهام خانوم اخوان بسیار شبیه بیلی آیلیش، خواننده ی آمریکایی هست و البته که این روزا اگر یه سر به پیج الهام خانوم اخوان هم بزنید متوجه میشید که خانوم خانوم ها فازشون هم حتی شبیه بیلی هست و حسابی تو کار گنگ و لاتی ولووم دادن هستن خانوم خانوما ولی جدا از این حرفا هنر و قدرت بازی الهام اخوان هست که واقعا دست مریزاد داره چرا که ایشون ثابت کرده هم از پس نقش طنز خوب برمیاد و هم از پس نقش جدی جوری که مثل فیلم دوزیست آدم رو از خودش متنفر کنه و دوس داشته باشی دست بندازی دور گلوش و خفه اش کنی!

IMG_20230619_132638

کوتاهی موهای اخوان به پوکر شدنش ربطی داره

بعضی وقتا پیش میاد که یه سری از بازیگرها کلا تغییر مود میدن و یه جورایی عوض میشن البته سلطان تغییر مود رو دیگه همه میشناسیم که ریحانه پارسا بود که یهو با تغییر مود 180 درجه ای که داشت یه ایران رو متعجب کرد که یه آدم چطور میتونه اینهمه بی ثبات باشه و حتی الان هم هنوز که هنوزه این خانوم مود ثابت و پایدار نداره و کلا کابل رو گرفته، خب مسلما تغییر مود از نوع پارسایی منظورمون نیست یعه تغییری که شاید یه مدت بیاد و بعد رفع بشه و الهام اخوان هم یه جوریه که انگار در حال حاضر دوس داره که توی این حالت به فعالیت خودش ادامه بده و کپشن آخرین پست خانوم هم اینجوری بود که: گاهی اوقات بهتر است همه چیز را آن طور که هست رها کرد... اندوه را آزاد گذاشت تا دوره اش را بگذراند...

IMG_20230619_132705

حالا با توجه با این کپشن معلوم نیست که خانوم تغییر ظاهر جدیدش داستان داره یا نه چون به تازگی هم موهاش روکوتاه کرده و مو کوتا کردن در بین بعضی از مردم نشون دهنده ی این هست که اون طرف ناراحته! به تازگی هم این خانوم با سگش تو آسانسور یه عکس از خودش منتشر کرده که نگاه نافذش هر آن احتمال داره که آینه رو ذوب کنه که خب برای خیلی ها سوال پیش اومده که خانوم اخوان دقیقا اخلاق و مودش چه جوریه با این عکسا مخاطبا کم کم دارن فک میکنن که ایشون از اون دسته از آدم ها هستن که خودشون رو بگیرن!

IMG_20230619_132726

وقتی الهام اخوان اعتراف میکنه به خاطر رنگ چشماش اومده روی کار

خب مسلما میدونید که تو ایران یه مسئله ای که وجود داره اکثر رنگ چشم ها قهوه ای هست و این که بین این رنگ یهو یه چشم رنگی ببینی میتونه خیلی جذاب باشه برای بیننده و البته که فقط اصل زیبایی، چشم رنگی بودن نیست و باید که صورتت هم یه تقارنی داشته باشه ولی در کل بیننده های ایرانی دوس دارن که توی فیلم ها آدم هایی رو با چشم رنگی ببینن که خب البته این موضوع تا یه جا میتونه اون طرف رو روی بورس نگه داره و بعدش دیگه بستگی به هنر اون داره مثلا تینا آخوند تبار رو اگر یادتون باشه چشمای رنگی و قیافه ی سینما پسندی داشت ولی خب نتونست زیاد تو این عرصه دووم بیاره و الان استعدادش رو تو زمینه ی دیگه ای مثل بوکس داره امتحان میکنه و خیلی خیلی موفق تر از بازیگری تو این موضوع عمل کرده تا به الان.

اخوان

حالا الهام اخوان هم یکی از اون بازیگرهای چشم رنگی هست که تو یه مصاحبه علنا خودش اعتراف کرد که چشم های رنگی و کاریزمایی که داشته خیلی تویه انتخاب شدنش به عنوان بازیگر نقش داشته چرا که مخاطب باید برای دقایقی یه چهره رو ببینه، پس بنابراین اون چهره روی پرده حتما باید مخاطب پسند و جذاب باشه، بنابراین میشه گفت چشم رنگی بودن یه جورایی خوش شانسی بزرگ برای خانوم بازیگر محسوب میشه که ایشون بابت این موضوع خدا رو شکر میکنه.

کمی بیشتر درباره الهام اخوان

الهام اخوان که در حال حاضر 34 سال داره، ازدواج نکرده و مجرد هستش. پدرش کارمند بانک و مادرش از کارکنان مخابرات هست، دوران تحصیلش رو در اصفهان گذرونده و در دبیرستان ریاضی فیزیک خونده و فارغ التحصیل لیسانس تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی هست که کار خودش رو به از بازیگری در تئاتر شروع کرده و بعد به عنوان منشی صحنه ادامه داده و حالا یه بازیگر حرفه ای هستش.

اخوان565

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی