|

"الهام اخوان" با گیس شلّاقیش چشا رو سیاه و کبووود کرد؛ اینستا رو با آرایشگاه اشتب گرفته!

elham akhavan shayanews

الهام اخوان بازیگر محبوب آفتاب پرست این روزا با میکاپای جذابش اینستا رو ترکونده و اخیرا با یه فیگور جدیدی از خودش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام اخوان بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این اواخر با بازی در سریال "آفتاب پرست" تونست طرفداران زیادی واسه خودش دست و پا کنه. الهام اخوان اولین بار با نقش آفرینی در سریال پرطرفدار "باخانمان" که از شبکه سه پخش میشد، به چشم اهالی سینما اومد و پس از اون زمان زیادی نگذشت که تونست راه خودش رو به نقش های خفن تر و بهتر باز کنه. الهام اخوان این روزا بیشتر از اینکه بخواد به عنوان یک بازیگر خفن دیده شه، داره تو فضای مجازی با تیپ و استایلای بترکونش کلی از کاربرا رو میکشونه سمت خودش.

از اونجایی که بازیگرا هر کدوم از یه چیزی خوششون میاد و یکی عاشق تیپ خفنه و یکی شیفته میکاپای آنچنانی، اما الهام خانوم عاشق همه ایناس و بیشتر از همه هم دوست داره با موهای سیخ سیخی و خیلی جینگولش کیف کنه و واسه همین هم تو اینستا هر چی عکس ازش میبینین، سرشارِ از موهای لَخت و تیزتیزیه که واسه اینکه بتونه خودش رو میون کلی بازیگر بولد کنه مثل اینکه خیلی این ترفند رو میپسنده. تازه نه تنها با این حجم آرا ویرا حسابی هم جیگول میکنه خودشو، بلکه به قدری موهاش رو میاره تو چشمش که انگاری از اونور بوم داره میفته و با این حجم لَختی اصلا روسری و شالش به زور روی سرش بند شده!

Untitled+(1)

fd

وقتی الهام اخوان فیس پر و پیمون و غرق میکاپش رو میکوبه تو صورت!

الهام خانوم از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه دید یکم به محبوبیت رسیده و کلی طرفدار پر و پا قرص پیدا کرده، حسابی زد تو کار خفن بازی و با استایلای جینگول مستونش یه طوری تو مراسم های اکران مختلف شرکت میکنه که انگاری میخواد نیومده بزنه رو دست هر چی بازیگر و مدل آرتیستِ ایرانیه.

البته در این میون خیلیا هم از شباهت او با خواننده مطرح آمریکایی یعنی بیلی ایلیش صحبت کردن که از حق نگذریم واقعا هم درسته. اما الهام اخوان در طی مدت اخیر ثابت کرده که علاقه زیادی داره بخواد به طرق مختلف خودش رو دم چشم بیاره و حالا که شبیه یک خواننده مطرح هم هست که دیگه بیا و ببین چیکارا که نمیکنه! البته که میکاپای خفن این بازیگر واقعا رودست نداره و همچینی میزنه تو چشم که قطعا شبیهش رو ندیدین!

hh

w

yy

شاخ بازی الهام اخوان وقتی چِسبیده چفت یه دیوار!

الهام اخوان رو شاید تا به حالا تنها به عنوان یک بازیگر خیلی جینگول که البته تو فیلماش همیشه هم نقش های قلدر و لاتی بهش میدن شناخته باشن. ولی جالبه بدونین که الهام خانوم نه تنها موقع بازی کردن این مدلیه، بلکه وقتی در حالت عادی هم میخواد عکس بگیره همچینی میره تو فاز که فقط بیا و ببین.

در همین زمینه هم الهام خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با یه میکاپ خیلی خلیجی و غلیظ نشون میداد که کنار یه دیوار ژست گرفته بود در حد تیم ملی و البته با لگ خیلی جذبش هم تریپ زمستونی و خفن برداشته بود که فقط بیا و ببین!

a

یکم بیشتر الهام اخوان رو بشناسی بَدک نیستا!!!

الهام اخوان متولد 9 شهریور 1367 در تهرانه و اولین بار با تماشای فیلمی به نام "شهروند کِین" که برادرش به او توصیه کرده بود به بازیگری علاقه مند شد. خانوم اخوان از اون موقع حسابی تو مود تئاتر رفته بود و بعد از اینکه تو این رشته تحصیل کرد و کارشناسی خودش رو هم گرفت با تحقیقاتی که انجام داد، متوجه شد که علاقه او بیشتر به منشی صحنه بودنه تا بازیگری!

اما طولی نکشید که او هم با نقش آفرینی در فیلم "دوزیست" تونست حرفه ای بودن خودش رو به رخ بکشه. اما آغاز شهرت او از بازی در سریال "با خانمان" بود که اسمشُ حسابی سر زبونا انداخت. خانوم بازیگر تو این سریال با شهره لرستانی یا همون مازیار خان همبازی بود! او این روزا با سریال نمایش خانگی "آفتاب پرست" مهمون خونه های مردمه.

pp

tr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی