|

فیس شرابیِ "الهام اخوان" زیرِ یه تریلی فیلتر چه عروسکیش کرد؛ ووویییی مامانم اینا!

elham akhavan shayanews

الهام اخوان بازیگر محبوب آفتاب پرست که این روزا با میکاپای جذابش اینستا رو ترکونده، اخیرا با فیگور سربالاش زیر یه مشت فیلتر شده عروووسک!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- الهام اخوان بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی قطعا اگه این روزا سریال پرطرفدار آفتاب پرست رو نگاه میکنین، با نقش مژگان آشنایی دارین که پژی خان همیشه دنبالشه. الهام اخوان اولین بار با بازی در سریال باخانمان تونست توانایی های فوق العاده اش در حوزه بازیگری رو به خوبی به نمایش بذاره و نظر اهالی سینما رو به سمت خودش برگردونه. همین موضوع هم باعث شد الهام اخوان یه پیج پر و پیمون تو فضای مجازی واسه خودش بسازه که رسما او رو تبدیل به یه سوتون کرده بی بروبرگرد!

الهام اخوان که تو ژَذابیت این روزا میون بازیگران تازه وارد حرف اولو میزنه، اخیرا نشون داده که چندان به چهره خاص خودش قانع نیست و دلش میخواد مثل بقیه سلبریتیا از فیلترای رنگ و وارنگ هم استفاده کنه تا اینجوری زیبایی های خاصی برای خودش رقم بزنه. البته که الهام خانوم زمینه ساخت یه همچین فیس های شیک و پیکی هم داره ولی وقتی با یه عالمه چیتان پیتان و رژ قرمزش میاد زیر یه عالمه فیلتر دیگه واقعا همه باس کُپ کنن!

tt

وقتی الهام اخوان هم پاش به حواشی باز میشه!

الهام اخوان که اون اوایل محبوبیتش اصلا خودش رو وارد حاشیه ها نمیکرد و سعی داشت خیلی آسه آسه راه خودش رو بره، حالا بعضی اوقات با یه فوتوهایی میاد تو فضای مجازی که انگاری از قصد میخواد حاشیه بسازه واسه خودش.

مثلا چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرده بود که او رو با موهای پریشون و خیلی توچشم که البته بیشتر هم همین مدلی از خودش عکس میذاره، نشون میداد که مشخص بود خانوم خانوما هیچی به سر نداره و فقط این مدلی میخواد شاخ بازی در بیاره که از بقیه سرتر و خوشگل تره.

البته که با فریم بندی درست عکسش باعث شد خطر از بیخ گوشش رد شه و چندان مانعی برای ادامه بازیگریش به وجود نیاره. ولی کلا این بازیگر مثل اینکه علاقه زیادی داره هی از موهای سیخ سیخیش عکس بذاره و بقیه رو با جذابیتاش شوکه کنه!

fd

aa

میکاپای غلیظ و شیکول الهام اخوان که عروسکا هم حریفش نیستن!

الهام اخوان از اون دسته بازیگراییه که پس از اینکه به شهرت رسید یهو از این رو به اون رو شد و آنچنان میکاپای جینگول مستون انجام میداد که هیچ کس تا حالا این مدلیش رو ندیده بود.

الهام خانوم که چهره مطلوب و جذابی داره این روزا با میکاپای خفن و جذاب یه عروسک از چهره اش بیرون میکشه که به جرات میشه گفت خودش هم از این حجم تغییراتش تعجب میکنه. البته این میکاپا گاهی به اندازه ای غلیظ و خلیجی هستن که دیگه واقعا خانوم خانوما رو کلی تغییر میده که بعضی اوقات با ژستای خیلی خفن و اروپاییش باید دو ساعت فکر کنین که آیا ایشون همون بازیگره یا نه؟!

ee

uy

الهام اخوان اومد هدیه بشه از نوع تهرانیش ولی تهش چی شد؟!

الهام اخوان متولد 9 شهریور 1367 در تهرانه و اولین بار با تماشای فیلمی به نام "شهروند کِین" که برادرش به او توصیه کرده بود به بازیگری علاقه مند شد. خانوم اخوان از اون موقع حسابی تو مود تئاتر رفته بود و بعد از اینکه تو این رشته تحصیل کرد و کارشناسی خودش رو هم گرفت با تحقیقاتی که انجام داد، متوجه شد که علاقه او بیشتر به منشی صحنه بودنه تا بازیگری!

اما بعد از 14 سال منشی صحنه بودن راه این الهام اخوان عوض شد و به قول خودش چون دوست داشت شبیه هدیه تهرانی باشه و کمی هم طعم شهرت رو بچشه، به سراغ بازیگری رفت و با سریال اولش یعنی با خانمان تونست مسیر درست موفقیتش رو پیدا کنه و بعدش با دودکش و حالا هم با آفتاب پرست دیگه حسابی معروف و محبوب شده!

kg

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها