|

آزاده صمدی در کنار بانویی ایرانی با ظاهر اروپایی محو شد / لباسی به مانند جارو!

azade samadi shayanews

آزاده صمدی بازیگر محبوب کشور می باشد که بعد از حواشی اخیرش، حالا با ظاهری بی روح در کنار بانویی اروپایی استایل عکسی تازه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آزاده صمدی رو قطعا می شناسید چرا که این چهره از اون دست بانوان ساده و کم پیدایی نیست که کارنامه کاری خالی و کمرنگی داشته باشد، بلکه اتفاقا میشه گفت آزاده بانو از دست هنرمندان پررر کار با سابقه کاری درست حسابیه که هوادارای بسیاری هم داره چرا که یه گذشته درست حسابی داره! آزاده صمدی در گذشته همسر آقای بازیگر کارگردانه مشهور بود اما حالا مجرد و عقاب طور (یعنی به تنهایی) به زندگیش ادامه میده.

خانوم بازیگر دهه دهه پنجاهیمون برخلاف اونچه که ظاهرش نشون میده سن و سال کمی نداره و خیلی وقته که وارد میانسالی شده، ولی خب چون خیلی بَشاش و به خود رسیده هستش کمتر از این حرفا بهش میاد. آزاده صمدی هنوز مادر نشده و شاید هم یکی از دلایل جَوون موندنش خب نبود یه قسمتایی از زندگی مثل زایمان و بزرگ کردن فرزند و حرص خوردن واسش بوده! از مزاح که بگذریم و واقع بینانه باشیم این گفته ها میتونن درست باشن! نه؟

اما این روزها آزاده صمدی رو در حال و هوایی متفاوت می بینیم. خانوم بازیگر با توجه به اینکه به تازگی جهت حجابی نامناسب مورد توبیخ قرار گرفتن، خب دیگه انگاری بیخیال کشف حجاب شدن که باید گفت قطعا هم نباید کشف حجابی صورت بگیره! و با رویی بی روح دیده میشن! در ادامه مشاهده می کنید جدید ترین عکس آزاده صمدی رو در حالی که خسته و بی آرایش به نظر میاد!

Untitled

آزاده صمدی و پزشکی که اهل اروپاست

خانومی که کنار آزاده صمدی بود رو دیدین دیگه؟ ایشون نیز کشف حجاب کرده بودند اما اونچه که این روزا دیده میشه اروپایی شدن هر چه بیشتر بانوان پزشک و خانومایی که شغلشون خدمات زیبایی بانوان هستش می باشد و در عین حال که کسی هم کاری به کارشون نداره به کارشون ادامه میدن!

به تازگی قوانین سفت و سختی هم برای بانوان بازیگر در نظر گرفته شده که به نظر میاد دیگه کمتر از پیش کشف حجاب و یا حتی حجابی نامناسب دیده بشه چرا که میدونید مثلا خانوم لیلا بلوکات تنها کلاه به سر شد و کشف حجاب کامل نداشت، اما محکوم شد.

Untitled

آزاده صمدی و استایل های عجیب و غریب

اصولا در بین هنرمندا و چهره ها و یا اصلا خانوم و آقا هایی که شخصیت و استعداد هنری درونشون هست، استایل های هنری طور می بینیم. سبک لباس هایی که ممکنه متفاوت باشن و این موضوع در بین برخی کمتره و واسه بعضی هم بیشتره! 

آزاده صمدی یکی از اون بعضیا محسوب میشه که علاقه وافری به عجیب پوشی و خاص دیده شدن داره. اصلا هر لباسی که من و شما شاید به عمرشون نپوشیده باشیم رو آزاده بانو شیفتشه و تو مراسمای خفن ازشون استفاده می کنه. درست مثل استایلی که در ادامه مشاهده می کنید و لباسی که بسیاری از کاربران بر این نظر بودن انقدر بلنده که رو زمین کشیده میشه و مثل جلارو، جارو کنندست! ناگفته نمونه که نوید محمدزاده و فرشته حسینی نیز اینچنین می باشند.

آزاده+صمدی

کمی بیشتر با آزاده صمدی و روحیاتش

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

دوران کودکی بچه خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم ، در خیالاتم ، خودم را جای آدم های مختلف می گذاشتم و بازی می کردم. رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

 آزاده+صمدی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی