|

عجیب ترین لباسی که تا حالا تَن یک بازیگر خانوم دیدین؛ آزاده صمدی چه بترکون ورزش میکنه!

azadeh samadi shayanes

آزاده صمدی بازیگر مشهور و خوش پوشی هستش که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه اما در عوض استیال گَنگ خانوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- آزاده صمدی بازیگر خوش پوش اما عجیب ایرانیه که تو این چند سال اخیر به خوبی نحوه جلب توجه و جذب مخاطب رو یاد گرفته. البته که قطعا همشم برای جلب نظرات نبوده و روحیه خود خانوم بازیگر نیز اینچنین است، اما اونچه که مشخصه اینه که آزاده صمدی در راه و روندی که رفته موفق بوده. داریم در رابطه با چه چیزی صحبت میکنیم؟ در رابطه با لباس و سبک استایل آزاده صمدی که در این چند سال اخیر به شدت متفاوت شده و جوری دیگر دیده میشه، جوری که برای همه بازیگران خانوم قفل بوده و هست! آزاده صمدی تقریبا تو دهه نود بود که راستای خودش رو انتخاب کرد و هم کیفیت بازیش رو به شدت برد بالا و هم نوع ترکیب بندی لباسش رو تغییر داد و تبدیل شد به بازیگری که مثالی بارز برای تیپ های عجیب هستش! بله آزاده صمدی راهش رو درست اومد و با استفاده از این دو ترفند که گفته شد تبدیل به بازیگری دارای اعتبار و امضای خاص کاری و استایل شد!

آزاده صمدی روحیه ای این مدلی داره. خب برخی هستند به مانند خانوم سارا بهرامی که علاقمندن تا همیشه و همیشه خانومانه دیده بشن و برخی هم هستند به مانند خانوم آزاده صمدی که علاقمندن تا همیشه کژوال و عجیب و البته خاص باشن! آزاده صمدی به تازگی در فیلم و سریالی دیده نشده اما میشه گفت از دست هنرمندانی می باشد که حضورش در یک پروژه باعث جلب نظر مخاطب و در نتیجه پولسازی خواهد شد. وی هواداران بسیاری دارد که خانوم بازیگر رو همینقدر غریب دوست دارند. 

bazigaranzan.ir_358038259_255334847128375_1138694764116359210_n

آزاده صمدی بازیگری خاص و با استعداد! حالا چجوری؟ اینجوری!

آزاده صمدی چند بُعدیه! یعنی چی؟ یعنی از دست هنرمندان معدودی در سینما وتلوزیوین هستش که همزمان میتونه هم نقشی طنز ایفا کنه و هم اجتماعی. هم ساده باشه و هم شیطون و بی پروا. هم منفی باشه و هم مثبت ترین حالت ممکن که خب باید بگیم این مدلی بودن اصلا و ابدا از هر بازیگری بر نمیاد و خیلیا هستند مثل خانوم ترانه علیدوستی که فقط میتونن تو یک ژانر و بُعد دیده بشه. اما هنرمندانی همچون آزاده صمدی و پژمان جمشیدی توانایی چند شخصیته بودن رو دارند و اتفاقا به بهترین نحو ممکن هم کارکتر رو از اب در میارن.

آزاده-صمدی

چند کلام جذاب و جدی در مورد آزاده صمدی! تخلیه روح خانوم از طریق لباسش

قطعا میدونید که حتی چهار انگشت هم شبیه به هم نیستن و حتی یک خواهر برادر هم نمیتونن به مانند هم فکر کنن و یا استایل بزنن، چه برسه به شخصیت های مختلف! خیلیا بر این نظرند که آزاده صمدی چرا عجیب پوشه و چرا به مانند خیلی از همکارانش در یک راستا حرکت نمیکنه تا یک لایف استایل طبیعی داشته باشه! که خب در پاسخ باید گفت مشخصه به چه دلیل! چون سلیقه آدما با هم فرق داره و سلیقه یه چیزیه که از درون هر کسی میاد و در وجودیتش وجود داره!

آزاده صمدی از لحاظ ذهنی و قلبی و درونی علاقمنده تا یه مدلای دیگه دیده بشه ک خب قطعا استایل یکی از راه های تخلیه این حس یا سلیقه می باشد. آزاده بانو هیشه و همیشه از لباس هایی با طرح های عجیب استفاده میکنه که خب شاید یکی از راه دور ببینه بگه در شان و شخصیتی یک بازیگر شهرت یافته نیست، اما با کمی فکر میشه فهمید اتفاقا هنرمند ذهنی هنری داره و چندان نمیتونه ساده طور فکر کنه! دیگه چه برسه به اینکه شخص سلیقه ای هم اینچنین باشه و علاقمند به متفاوت دیده شدن!!!

CWB9hwO3UjK8

آزاده صمدی ورزش میکنه از هرکول خفن تر!

دیگه این روزا بانوان به نسبت سال های گذشته بیشتر به خودشون میرسن و توجه خوبی به خودشون دارند. این حرکت حالا میتونه از بلاگرا یادگیری شده یا از بازیگرا! به هر حال که بانوان همه با هم دارن از هم یاد میگیرن و برای چشم و هم چشمی هم که شده مثلا باشگاه میرن و مراقب اندام و سلامتیشون هستند. خانومای بازیگر هم که چه عرض کنیم! یکی نشون دادن ورزشکار بئودن و دیگری نشون دادن این که سگ و گربه دارن از کلاس بازیاشون شده و احتمالا به انی رواله که اگه یکی این دو مورد رو نداشته باشه ار بقیه عقبه! آزاده صمدی از تنیس بازا هستش اما اونقدر زیاااد با این مورد جلب توجه نمیکنه.

unknown_42922041_322452588559803_1867758678251802841_n+(1)

بیوگرافی جالب آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

دوران کودکی بچه خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم ، در خیالاتم ، خودم را جای آدم های مختلف می گذاشتم و بازی می کردم. رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

هومن+سیدی+و+آزاده+صمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد و ژستها خوبی دارد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرداست موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی