|

بیریختیه آزاده صمدی وقتی فکر کرد با این حرکت خیلی خاص تیپه؛ لباسش شده جاروی محفل!

azade samadi shayanews

آزاده صمدی هنرمندی بولد و باحاله که همیشه با لباساش مورد توجه قرار گرفته و اینبار نیز خانوم بازیگر رو دیدیم در حالی که مدل موهایی جالب دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده صمدی بازیگر خوش فیس و جالب ایرانیه که واسه خودش تو یه دنیای دیگه سیر میکنه و حیلی شبیه فاز و نول همکاراش نیست. این روجیه خانوم بازیگر تو همه موارد دید میشه و هم ظاهری متفاوت داره و هم باطنی خاص تر. آزاده صمدی قبلنا البته این مدلی نبود و اون تایم که با هومن سیدی زندگی میکرد بیشتر با استایل و رفتاری عادی دیده میشد اما انگاری همه چیز از وقتی شروع شد که طلاق این زوج صورت گرفت و بعد کم کم دیدیم آزاده صمدی داره یه مدلای دیگه میشه. این در حالیه که روند خانوم بازیگر به قدری جلو رفت که حالا اگه آزاده صمدی در اکران و یا مراسمی دعوت باشه قطعا عکاسان منتظر استایلی دیده نشده از وی هستند و اصلا نمیتونن قبول کنن آزده صمدی هم ساده بپوشه!!

اصلا میشه گفت آزاده بانو از جذابیت های هر مراسمی هستش که دعوت بشه. آزاده صمدی از هنرمندان دهه پنجاهیه که شاید باورتون نشه اما  45 سالشه ولی خب شیطنت هایی جَوون تر از این حرفها داره و همچنین هم تو نقش دخترای تازه عروس و این سبکی رو بازی میکنه. آزاده صمدی اما همیشه در کنار اونچه که تو قالب شیطت از خودش نشون داده ابهت خاص خودش رو هم داشته و معمولا برخلاف استایل خاصش، ژستای نامتعارف و خاص نداره! چرا که میدونیم این روزا بازیگرانی همچون الناز شاکردوست و لاله مرزبان چه مدلی فیگور میان و چهره هایی به مانند آزاده بانو خیر!

اما در ادامه ابتدا تصویری از این بازیگر مشاهده می کنید که چهره و موهایی جالب داره.

61c30619cac8d

ازدواج و طلاق آزاده صمدی که یبار رفت زیر یه سقف، فقط یکبار!

در ابتدای متن اشاره ای به ازدواج و طلاق آزاده صمدی شد. خب دیگه این روزا میدونید که ازدواج های شهرت دار مثل بازیگر با بازیگر و یا بلاگر با بازی شاید هم فوتبالیست با بازیگر و ....زیاد شده در حدی که روال میدونن و حتی طلاق میگیرن که مثلا با فلانی ازدواج کنند!

اما قدیم ندیما چند تا بازیگر بیشتر این مدلی نبود که یکی از این زوج ها هومن سیدی و آزاده صمدی بودند. این دو چهره ابتدای کار خود را در کنار هم شروع کردند و با هم پیشرفت داشتند و به شهرت رسیدند. اما چند سالیه که هومن و آزاده جدا از هم زندگی می کنند و ازدواجشون منجر به طلاق شد! البته که هومن سیدی خیلی زود دوباره متاهل شده و حتی الان پدر هم هست اما آزاده خانوم صمدی همچنان تنهان و انگاری فقط با جاست فرند و اطرافیان لایف استایلشون رو میگذرونن! آزاده صمدی در رابطه با زندگی با هومن سیدی احساس نارضایتی نداره و میگه ازدواجی موفق داشته.

IMG_20230516_211809

موتور سواری آزاده صمدی تو ملا عام

خب از تیپ و استایل خانوم بازیگر در بیایم برسیم به حاشیه های وی، باید بگیم که مدتی پیش آزاده خانم صمدی با یک ویدیو جالب خبرساز شد. ماجرا از این قرار بود که گویا آزاده صمدی برای رفتن سر قرار گرفتار یک ترافیک وحشتناک می شود و از آنجایی هم که انگار خیلی در قید و بند محرم و ناحرم نیست چاره را در این می بیند که اتومبیل اش را در گوشه ای از شهر پارک کند و با موتور ترافیک وحشتناک پایتخت را دور بزند.

حالا ویدیو این موتورسواری هیجان انگیز را که انگار کمی هم برای خانم بازیگر ترسناک بوده را استوری کرد.

rese

وقتی آزاده صمدی میشه مجری ورزشی و زود تند سریع حذفش میکنن!

خب قطعا هر بازیگری حواشی خاص خودش رو داره. آزاده بانو هم که در این زمینه بسیااار ازش دیده شده. آزاده صمدی سال 2018 مجری یکی از برنامه‌های اینترنتی ویژه جام‌جهانی فوتبال شد؛ این اتفاق حاشیه های خاص خودش رو داشت و به خاطر برخی مخالفت‌ها حضور آزاده صمدی در این برنامه به دو قسمت هم نرسید!!!

بر اساس اعلام عوامل ، صدا و سیما گفته حضور خانوم صمدی استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارند اجرای برنامه ورزشی مردانه را برعهده داشته باشد.

بیوگرافی جالب آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

دوران کودکی بچه خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم ، در خیالاتم ، خودم را جای آدم های مختلف می گذاشتم و بازی می کردم. رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

788556_981

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا جذاب شیکپوش خوش استایل مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی