|

آزاده صمدی با یه حرکت آلاگارسون فازشو برد رو ابرها؛ ژستِ زیر بیست خانومو ماشالا روحیه!

azadeh samadi shayanes

آزاده صمدی بازیگر جذابیه که میدونیم همیشه یه مدل خاصی بوده و اینبار نیز خانوم بازیگر با سیس عجیبش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آزاده صمدی از بازیگرای به شدت باحال ایرانیه که استعداد باحال تری هم در وجودش داره. خانوم بازیگر که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضور داره، تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و دقیقا اونچه که در ابتدا گفته شد همینه که آزاده صمدی کاراکترای زیاید رو بازی داشته که به شدت مختلف بودند و این همون استعداد خفنیه که در ابتدا ازش گفتیم. آزاده صمدی و پژمان جمشیدی هر دو از بازیگرایی هستند که چند بُعد دارن و می تونن در عین حال که طنز بازی میکنن دقیقا تو کار بعدیشون اجتماعی و جدی باشن. از طرفی هم میتونن منفی باشن و هم مثبت دیده بشن که خب ظاهر شدن د همه این ابعاد در حالی که بتونی به خوبی و طبیعی کاراکترای رو به تصویر بکشی یه چیزی فرای هنره!

آزاده صمدی دقیقا همونطور که خودش و شخصیتش عجیبه، ظاهر و استایل عجیبی هم داره و در این مورد باید آقای نوید محمدزاده مقایسه بشه. چرا که آزاده بانو و نوید خان هر دو از بازیگرای عجیب پوش سینما هستند که هر کسی شبیهشون نیست و اصلا شاید بشه گفت هر کدوم تو جنیست خودشون شبیه خود ندارند. در ادامه تصویری جدید ازآزاده صمدی مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

hashiyeh_irooni_s instagram 2023-6-6 story

ژستای زیر بیست سال آزاده صمدی که به ایییین سن اصلا نمیاد!

آزاده صمدی یه بانوی ایرانی و دهه پنجاهیه که تو نیمه دوم این دهه متولد شده. آزاده صمدی قطعا همونطور که شما هم دیدین سن و سال کمی نداره اما در عوض ماشالا به خانوم باشه، روحیه ای به شدددت جَوون و حتی تینیجر طور داره.

آزاده صمدی این مدلیه که نه تنها در استایل بلکه در رفتار نیز عجیب برخورد میکنه و این موراد اونقدری بارز هستش که شاید از هیچ بازیگری نبینید اما خب از آزاده بانو صمدی ببینید. مثلا مدتی پیش تصاویری از وی منتشر شد که با ژست هایی زیر بیست ساله اونهارو به ثبت رسونده بود. 

میدونید که این روزا دیگه اینستاگرام و عکس بازی چقدر تو شهرت همه آدما تاثیرگذار شده چه برسه به بازیگری که شناخته شده هست شو اینجوری میتونه جنجالی هم بشه و بیشتر بمونه تو ذهن و سر زبون ها!

20230604_133849_1847041577 (1)

حرکات موزون آزاده صمدی با آقای همکار!

اما قطعا همیشه دور و بر اینجور بازیگرا هم حواشی بیشتری دیده میشه و اطراف بازیگرانی که کمتر تو چشم هستن از هر لحاظ، به مانند خانوم لیلا حاتمی خب جنجالات کمتری هم دارند. آزاده صمدی بارها برای نوع لباس و ترکیبات آیتماش، برای نوع لحن و صحبتش تو نقشا و مدل آرایشش و ... مورد توجه قرار گرفته!

اما اینبار نوبت به حاشیه ای جدید رسید که در اون خانوم خانوما همراه با سیامک انصاری داره حرکات موزون هم میره. در ادامه ویدیو رو مشاهده می کنید از آزاده صمدی و سیامک خان در سکانسی از فیلم "خط استوا" که دوتایی دارن مثلا لامپ میبندن!

همه اینها به کنار! میرسیم به موضوع جالب همیشگی، ازدواج و طلاق!

خب تا به اینجا کمی تا قسمتی با آزاده صمدی و ظاهر و باطنش آشنا شدیم اما بهتره کمی هم با زندگی خصوصیش آشنا بشیم که خب میدونید آزاده بانو سالها پیش همسر هومن سیدی بود و یهو از هم جدا شدن!

آزاده خانم صمدی مدتها پیش در برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مهمان او درباره دلیل جدایی اش از هومن سیدی خیلی سربسته حرفی رو مطرح کرد!

آزاده بانو در حالی دلیل این جدایی رو عدم عشق واقعی اعلام کرد اینطور که معلومه چندان علاقه ای نداره در رابطه با گذشته و جدایی از هومن سیدی صحبت کنه، چرا که آزاده صمدی قبلتر هم در یک گفتگو اینترنتی در واکنش به سوال مجری که میگه در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی، این گزاره رو رد میکنه و پاسخ نمیده!

Untitled (2)

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

دوران کودکی بچه خیال پردازی بودم و دوست داشتم رویاپردازی کنم ، در خیالاتم ، خودم را جای آدم های مختلف می گذاشتم و بازی می کردم. رویای زیستن به جای دیگران همیشه با من بود و هنوز هم این بازی برایم ادامه دارد تنها فرقش اینست که الان جلوی دوربین بازی می‌ کنم.

segfhs

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی