|

سلفی پر اعتماد به نفس سمیرا حسن پور تو ماشین لاکچریش؛ با یک آرایش عمل زیبایی کرد!

samira hasanpur shayanews

سمیرا حسن پور از دست هنرمندان بی غل و غشی هستش که ترجیح میده تا خود واقعیش باشه و اینبار نیز با یه سلفیه بی ژست سوژه ای برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

سمیرا حسن پور / بیوگرافی سمیرا حسن پور / عکس سمیرا حسن پور / شوهر سمیرا حسن پور / حواشی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور از بازیگرای جذاب و خوش استایل ایرانیه که چند سالی میشه ورژن جدیدی از خود رو کرده. البته که به نظر میرسه همه آدما تو شرایط هی مختلف مدلای مختلف روحی و ظاهریشون رو نشون میدن و این در اصل وجودیت اونهاست که بنا به موقعیتی که هستند رونمایی میشه. مثلا در رابطه با سمیرا حسن پور بادی بگیم که خانوم بازیگر ابتدا با بازی در سربال "پایتخت" و در نقش گلرخ بود که دیده و شناخته شد. خانوم بازیگر در این کار به قدری ساده بود و با چهره ای به شدت ساده، که مخاطبین ایشون رو در حد هنرمندی گذرا می دیدن، اما طولی نکشید که این چهره با آقای کارگردان ازدواج کرد و زندگی شکلی دیگه بهش نشون داد! قطعااا زیر یه سقف رفتن با یک کارگردان میتونه تا به این میزان برای فرد موثر باشه و بازیگر رو مشهور کنه. 

حالا می بینیم که سمیرا حسن پور تبدیل شده به یکی از بازیگرای مشهور و خفن در سینما و شبکه خانگی که نقش هایی خفن تر بهش داده میشه و بادی هم اعتراف کرد که سمیرا بانو خود نیز به پیشرفتی چشمگیر رسیده!

455

سمیرا حسن پور بدون این امکانات شد مدله مدلا!

اما از این ها که بگذریم و برسیم به خود خانوم بازیگر، باید بگیم که همونطور که اشاره کردیم وی در ظاهر نیز متفاوت از قبل شده و در حالی که تو اون تایم فیسی بدون ژل و تزریق داشت و از طرفی هم استایل هایی معمول میزد، حالا اصلا اگه معمولی دیده بشه باید بهش شک کرد چرا که خانوم خانوما جدا از اینکه استایلیست دارن، در صنعت مدلینگ هم فعالیت میکنه و در تماااامی اکران ها و مراسمات سینمایی هم به گونه ای نکته دار و جالب توجه تیپ میزنه! 

samirahasanpur_361557340_656669026340227_4936607419616021384_n

samirahasanpur_306585032_1485106711928097_664524479693397734_n

ژست عجیب سمیرا حسن پور که هیچ ژستی نداره!

سمیرا حسن پور که این روزها با فیلم همسرش یعنی "سه کام حبس" بر روی پرده سینماها حضور داد، در اینستاگرام فعالیتش رو از دست نمیده و به شدت اکتیوه. اما از خوبیای این چهره به اینه که چهرش رو با هزار جور فیلتر و عملای جورواجور زیر سوال نمیبره و راضی به تغییر با این موارد نیست! در ادامه مشاهده می کنید تصویری جدید از وی در حالی که موارد گفته شده رو نداره و اصولا هم این سبکی میاد جلو دوربین سلفی! 

خب چرا انقدر خشن و بی ژست؟

samirahasanpur_s instagram 2023-8-9 story

سمیرا حسن پور تنها با یک آرایش عمل زیبایی کرد!

سمیرا حسن پور به عنوان یک مدل هم در زمینه لباس و هم آرایش فعالیت بسیاری دارد. برخی هستند به مانند خانوم الهام حمیدی که شاید چهره ای ساده به نظر بیان اما اونچه که مشخصه اینه که بعد از میکاپ واقعا فیسی آرایش خور و قابل تغییر دارن. سمیرا حسن پور نیز دقیقا اینچنینه و تا به حال هم با اون مواردی که رونمایی کرده و به عنوان مدل رفت زیر دست میکاپ آرتیست، نتیجه ای بسیار جذاب داشت که در ادامه نمونه ای از اونرو مشاهده می کنید.

این روزها خانومی به نام آلارز در اینستاگرام به عنوان مدل آرایشی مشهور شده که خب چهره ای کاملا عمل کرده و پر از پروتز داره! اما می بینیم که سمیرا بانو بدون این موارد چنین شده اند!

Untitled

نقش های چالشی سمیرا حسن پور که هر بازیگری اینجوری نیست!

اما سمیرا حسن پور مِن جمله بازیگراییه که میتونه در چند بُعد دیده بشه. مثلا در جیران به نوعی ظاهر میشه و در بی همگان به سبکی دیگر. سمیرا خانوم در این سریال نقش یه دختر خیلی معتقد رو بازی کرده که به دلیل خلافکار بودن همسرش، مهدی ماهانی، از زندگی با او دوری میکنه.

این بازیگر بااستعداد پس از مدت ها در نقشی خاص تونسته در یک سریال تلویزیونی بازی کنه و دوباره در معرض دید طرفدارانش قرار بگیره. همچنین خانوم حسن پور در بی همگان با سلبریتیای فوق العاده ای همچون مهدی سلطانی سروستانی و زنده یاد زهره فکور صبور همبازی بوده و نظر بسیاری از مردم رو به سمت خودش جلب کرده!

304290

سمیرا حسن پور را بیشتر بشناسید

سمیرا خانم متولد آذر ماه در سال 1363 در تهرانه. وی فارغ التحصیل رشته نمایش و در خانواده پدرش مجسمه سازی میکنه و جزو بازیگراییه که واسه اومدن به این راه خیللی توسط خانواده اش حمایت شد. سمیرا خانوم دو برادر داره که یکی مهندس عمرانه و دیگری مهندس برق. سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد. خانوم خانوما این روزا داره دو تا سریال پرمخاطب "جیران" و "بی همگان" رو همزمان پیش میبره!

unknown_269703826_625517248490914_7018200255879952356_n

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی