|

وقتی سمیرا حسن پور خودش رو از شر آرایش سنگین گلین خلاص میکنه؛ داستان موهایی که تراشید

samira hassanpour shayanews

سمیرا حسن پور یکی از بازیگرهای معروف و بنام هست که اون شهرتش با سرایل جیران اتفاق افتاد، همسرش کارگردانه و فیلم سه کام حبس همکاری داشتن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیدین یه سری از بازیگرها هستن که شانس دره خونشون رو میزنه و یهو زیاد از حد بزرگ میشن و میرن تو چشم و به قولی دیگه شوره شهرت براشون درمیاد و جالبه که بعدش حسابی پیج و اینستاشون رو میترکونن و حالا عکس و پست نذار، کی بذار و در جریان هستید که میگن شهرت، جنبه میخواد خب بعضیا ندارن مثلا ریحانه پارسا که خیلی سوسکی از یه سریال تلویزیونی، پا گذاشت به سینما، بعدش هم حاشیه هاش کف اینستاگرام و بازار گرمی هایی که برای موندن تویه بورس انجام میداد، شروع شد حتی همون موقع که تویه ایران بود و هنوز به عنوان یه بازیگر فعالیت میکرد، مثلا  از ژست ها و فیگورای عجیبش تویه حضورش  در یک جشنواره اوایل کارش بگیر تا ازدواجش با مهدی کوشکی و لوس بازی هاشون تویه اینستا و حتی توییتر که کار به همین جا ختم نشد و خانوم برای دیده شدن زد به سیم آخر و رفت دور دورها تا بیشتر به چشم بیاد، ولی متاسفانه فعلا هنر خاصی ازش ندیدیم بجز حاشیه سازی با شاخ های مجازی و گشت و گذار باهاشون.

سم

اما خب درسته که سینما بعضی وقت ها اونجور که باید استعداد آدم ها رو نمیبینه و به نوعی تویه این عرصه حق به حق دار نمیرسه، چون تازگیا استانداردهای عجیبی برای انتخاب بازیگر داره تویه این عرصه جا باز میکنه که خب شاید همه اون ویژگی ها رو نداشته باشن، مثل چهره های فوق زیبا که حالا مهم نیست با عمل به دست اومده باشه یا خدادادی باشه! اما خب هستن کسانی در این عرصه که خوشبختانه خوش شانس بودن و به چیزی که لیاقتش رو داشتن رسیدن مثل سمیرا حسن پور که با مجموعه ی جیران حسابی شناخته شد. سمیرا حسن پور که در مقایسه با یه سری از بازیگرهای خانوم که خب حالا از هر طریقی خودشون رو تبدیل به یه آدم سوپر خوشگل میکنن، قیافه ی ساده و دلنشینی داره که خب خدا رو شکر این که زیادی از حد فضایی و خفن نیست، نتونسته جلوی دیده شدن هنر اون رو بگیره و میشه گفت جای امیدواری داره که کارگردان ها به سمت انتخاب بازیگرهایی که قیافه شون بیشتر شبیه مردم عادی جامعه هست مثل سمیرا خانوم، رو آووردن، ولی یه چیزی که این بازیگر توانمند رو جذاب تر کرده اعتماد به نفسی هست که با پست هاش به دیگران منتقل میکنه حالا میگین چطور؟ در ادامه براتون بیشتر میگیم.

سمیرا44

سادگی در عین زیبایی

از وقتی که بازار اینستاگرام تویه ایران داغ شد، خیلی از بازیگرها رفتن به سمت و سوی شاخ شدن و مد بودن تویه اینستاگرام که خب از این طریق هم کسب درامد کنن بالاخره، چون میدونین که به هر میزان که عدد فالووراتون بالا بره به همون میزان هم رقم اس ام اس بانکیتون نجومی تر میشه و بعضی از بازیگرها این موضوع رو جلوتر از دیگران فهمیدن و خیلی قشنگ و ریز زدن تویه این کار و حسابی جیب رو تپل کردن و البته، ملت رو با استوری های تبلیغاتیشون زخمی! مثل امثال بهنوش بختیاری و بهاره رهنما که هر از گاهی با یه تغییر دکور و قیافه ظاهر میشن و یه تبلیغ ریز میذارن و میرن! اما این دوستان نمیدونن که این تغییر دکورهاشون چی به سر اعتماد به نفشس خیلی ها آوورده!

سمی758

شاید بگین چه ربطی داره؟ ولی دقت کنید که این افراد به صورت میلیونی مخاطب دارن که خب اکثرشون هم جوون و نوجوون هستن که با این رویه ای که این دوستان در پیش گرفتن دارن این موضوع رو به مخاطب هاشون منتقل میکنن که شما با فیس و صورت واقعی خودتون زیبا نیستین و بعد از یه سری از دستکاری هاست که میتونید، زیبا به نظر برسید که این موضوع از طریق انجام این عمل ها ممکن و میسر هست! اما خب باید گفت که تویه دنیایی که همه بهنوش بختیاری شدن و شکل هم دیگه تو سمیرا حسن پور باش و شکل خودت! کاری که گلینِ سریال جیران این روزها داره انجام میده بسیار باارزش و زیباست چرا که اون داره عکس هایی از خودش رو به اشتراک میذاره که بدون ذره ای میکاپ اون ها رو گرفته و این حس رو در آدم ایجاد میکنه که پس همه بدون این رنگ و لعاب ها طبیعی و نرمال هستن و آدم باید خودش رو قبول داشته و بتونه با قیافه واقعیش ظاهر بشه.

IMG_20230601_135019

IMG_20230601_134904

وقتی سمیرا حسن پور کچل میکنه!

سمیرا حسن پور که در حال حاضر 38 سال داره، یکی از بازیگرهای متاهل سینما هست و همسر ایشون سامان سالور، کارگردان ایرانیه. سمیرا در یه خانواده پنج نفره بزرگ شده و دو برادر داره و تک دختره. از علایق این بازیگر بگیم که سمیرا حسن‌پور علاوه بر بازیگری، ورزش والیبال در تیم هنرمندان رو به صورت حرفه ای دنبال می کنه و در کنار اون، تمرین موسیقی و پیانو هم انجام میده. اولین سریال این بانو تویه تلویزیون چاردیواری بود و بعد از اون با هنرنمایی تویه پایتخت1 شناخته شد. یکی از فیلم هایی که این بازیگر به نویسندگی و کارگردانی همسرش در اون بازی کرده سه کام حبس هست که حسابی هم ترکونده که ایشون تویه این فیلم برای ابراز همدردی با بیماران سرطانی و خاطره از دست دادن دو عزیزش به خاطره این بیماری موهاش رو تراشید!

سمی++5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلا تبالا شیکپوش جذاب خوش استایل متاهل است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا متاهل است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها