|

سمیرا حسن پور بعد جیران واسه فیلم آقاشون کَله رو کچل کرد؛ تیپ داره مدل کُشون!

samira hasanpur shayanews

سمیرا حسن پور همیشه با ظاهری آراسته و زیب دیده میشد تا اینکه تصویری با موهای زده شده و کچل کرده از خانوم بازیگر منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سمیرا حسن پور از بازیگرای جذاب و فعال این روزهای سینما و نمایش خانگیمونه، جوری که هر کجا سر میگردونیم سمیرا حسن پور رو می بینیم! این چهره دهه شصتی با بازی در سریال "پایتخت" اونهم فصل اولش بود که دیده و شناخته شد. خانوم بازیگر که در این کار نقش گلرخ رو بازی میکرد با چهره ای بسیار ساده و به دور از انتظار دیده شد، اما ظاهرا اونچه که برای یک انسان میتونه سرنوشتش رو رقم بزنه شانس و اقباله! چرا که سمیرا حسن پور اوایل کارش تو تلویزیون بود و چندان هم چهره ای مشهور و محبوب نبود، تا اینکه با آقای کارگردان یعنی سامان سالور ازدواج کرد و کارش و ظاهرش زیر و زبر شد!

سمیرا حسن پور رو حالا پشت بند هم در فیلم و سریال ها می بینیم و جوری براش پارتی بازی های قوی میشه که به راحتی میشه فهمید خانوم بازیگر دقیقا از سال ازدواجشون به اینور تا به چه اندازه پیشرفت داشته اند! البته که باید بگیم قطعا من و شما هم اگر چنین وصلتی داشتیم همسرمون رو می بردیم تو کار و بهش ابهتی فرای قبل می دادیم! حالا می بینیم که سمیرا حسن پور هنوز سریال نمایش خانگی "جیران" رو تموم نکرده در فیلم "سه کام حبس" دیده میشه که البته به کارگردان و تهیه کنندگی همسرش نیز می باشد. در ادامه می بینید گریمی از سمیرا حسن پور در فیلم همسرش در حالی که کاملا کچل شده هستش و مورد توجه کاربرا قرار گرفت.

samirahasanpur_353654006_1224360171555412_5973486854076064022_n

سمیرا حسن پور بعد زنی کارگردان شدن چه تیپایی میزنه!

البته که میدونید این یک گریمی بیش نبود و خانوم بازیگر در حالی که خود هر با برای مراسما سینمایی با استایلی متفاوت و جذاب حضور پیدا میکنند، علاقه وافری هم به نشون دادن موهای خود و البته آراسته کردنشون دارند. 

سمیرا حسن پور کلا این مدلیه که خیلی به استایل و اونچه که باید به عنوان ظاهر بازیگر نشون بده اهمیت میده. خانوم خانوما از دست هنرمندانی هستند که برای انتخاب ترکیبات لباسشون دقت زیادی دارن و هربار با تیپی نو و خاص دیده میشن!

میدونید که برای یک بازیگر به خصوص بانوان، تنها استعداد نیست که تو کار تاثیر گذاره و ظاهر و لباس نیز میتونه هم تِم شخصیتیشون رو نشون بده و هم بر روی مخاطب تاثیر و جلب نظری عجیب داشته باشه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصاویری رو که اتفاقا مربوط به اکران همین فیلم می باشد و سمیرا بانو مثل همیشه خاص و فکر شده حضو پیدا کرد.

samirahasanpur_353683759_788257199645226_4948973866604310290_n

samirahasanpur_353613296_985110139171520_1785209483397252698_n

سمیرا حسن پور تو پایتخت ساده و گلرخ؛ تو واقعیت اروپایی و فازپرون!

می بینید؟ این بازیگر جوان همون بازیگریست که من و شما در سریال "پایتخت" دیده ایم و گلرخ رو به ساده ترین شکل ممکن به تصویر کشید! البته که قطعا پیشنهاد یک کاراکتر ساده به بازیگری ساده، فکری پشتشه و انتخاب بازیگر برای نقش ها الکی و تنها از روی پارتی بازی نیست!

در این عرصه هستن چهره هایی به مانند خانوم رویا نونهالی که مثلا فقط و فقط نقشای منفی بهشون میاد چرا که هم میتونن به خوبی اَکتش رو داشته باشه و هم چهره ای این مدلی دارند. از طرفی هم هستند هنرمندانی به مانند خانوم سمیرا حسن پور که فیسی ساده دارن و میتونن به خوبی یک زن ساده رو هم به تصویر بکشن، پس برای این دست کاراکتر ها بهترینن! 

اما از طرفی هم هستند بازیگرانی به مانند پژمان جمشیدی ک تعدادشونم خیلی خیلی معدوده چرا که این هنرمندان قابلیت این رو دارد که تو هررررر نقش و استایلی به جذاب ترین شکل ممکن در بیان و اون نقش رو به بهترین نحو از آب درارن!

سریال+پایتخت

همسر سمیرا حسن پور با "سه کام حبس" فروشی فضایی داشت! 

اما بهتره کمی هم همراه با "سه کام حبس" و سامان سالور بشیم، چرا که این فیلم تونست خیلی زود به رتبه سوم جدول فیلم های بر روی پرده سینما برسه و به تازگی 17 میلیاردی شد در فروشش!

سامان سالور با ساخت این کار و البته جای گذاری بازیگرانی همچون پریناز ایزدیار و محسن تنابنده در فیلم، به فروش کارش کمک درخشانی داشته باشه. چر اکه میدونید اصلا حضور برخی از چهره ها در یک فیلم و یا سریال، خودش اعتبار و امضایی برای فروش خوب اون کار میتونه باشه.

بیوگرافی و ازدواج جانانه سمیرا حسن پور

سمیرا خانم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایشه و کار هنری خودش رو از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد. در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.

download+(10)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی