|

وقتی سمیرا حسن پور نشون میده خانوما واسه خوشتیپی ازش جزوه میگیرن؛ بعد جیران کولاکی شد!

samira hasanpur shayanews

سمیرا حسن پور همیشه با ظواهری زیبا دیده شده و اینبار نیز اینچنین شد و ختانوم بازیگر رو با ست لباسی خنک دیدیم که به اکران فیلم همسرش رفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سمیرا حسن پور بازیگر خوش استایل و خوش فیس ایرانیه که البته از یه برهه ای به بعد این مدلی شد. قطعا میدونید و اصلا نمیشه انکارش کرد و که شرایط و وضعیت مالی میتونه چقدر تو خوشگل تر شد و یا نشدن ادما تاثیر بذاره. مثلا سمیرا حسن پور قبلنا که بازیگری ساده بود  تازه با سریال "پایتخت" دیده شده بود، تا به چه اندازه چهره ای معمولی داشت جوری که اصلا شاید طرفدارانی بسیار کم رو جلب خودش نموده بود! اما چیزی نگذشت که دیدیم سمیرا حسن پور با سامان سالور کارگردان ایرانی ازدواج کرد و دیگه از اون پس سمیرا حسن پور رو در فضای کاری شاخ و جدیدی و البته با ظواهری شاخ و جدیدتر دیدیم!

سمیرا حسن پور رو حالا می بینیم در حالی که درست به مانند خانوم یکتا ناصر شده و از نردبان شوهر با سرعت در حال بالا رفتنه. یعنی چی؟ یعنی سمیرا حسن پور پس از تاهلش در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش کرد و شد نقش اصلی! بله اینجوریاست که یک پارتی اونهم به این نزدیکی میتونه سرنوشت فرد رو زیر و رو کنه. سمیرا حسن پور رو میشه از هنرمندانی دونست که به شدت اهمیت خاصی به استایلش میده دونست و ازش جزوه برداری کرد. آخه میدونی که یکسری هستند به مانند خانوم بهار رهنما واقعا عجیب پوشن و برخی هم هستند به مانند خانوم فریبا نادری که ساده میپوشن! در نتیجه بازیگرانی همچون سمیرا حسن پور و یا سارا بهرامی میتونن نمونه هایی زیبا و متفاوت باشن که شمارو به سمت استایل هایی باخال میبرن! در ادامه می بینید تصاویری جدید از وی که در اکران فیلم "سه کام حبس" حضور داره.

345474791_721093106430500_2199472971665791986_n

346242328_623415102993470_6716460351333924856_n

مدلینگ سمیرا حسن پور در حالی که هر کسی خبر نداره!

البته که در رابطه با سمیرا حسن پور باید بگیم که الکی انقدر تیپ نمیزنه و ایشون از هنرمندای فعال در مدلینگ هستند که خب عکساشونم کم و بیش میذارن اینستاگرام! اما نکته اینجاست که چرا هر خانومی در این عرصه تا حوصلش سر میره میزنه تو کار مدل شدن برای لباس و ارایش!

مگه غیر اینه که برای مدلینگ باید یکسری موارد و آیتم هارو در ظاهرت داشته باشی؟ اما ظاهرا در میان بازیگران ما تنها شهرت مهمه و هرکی دلش خواسته شده مدل!!

IMG_6379

Untitled

سمیرا حسن پور با کروم یکی از سوابق کاریش خفن دیده شده؟

سمیرا خانوم رو تا همین چند وقت پیش در سریال نمایش خانگی "جیران" می دیدیم که از کاراکترای اصلی هم بود و میشد زن اول شاه! سمیرا حسن پور این روزها فلیم جذاب و پر بیننده "سه کام حبس" رو هم بر روی پرده نقره ای داره و حسابی همراه با همسرش دیده میشه. البته که سامان سالور یا همون همسر خانوم بازیگر، میشن کارگردان این فیلم و باید هم این زوج یه عنوان بازیگر و کارگردان برای مراسمات مختلف این فلیم حضور داشته باشن!

"سه کام حبس" چه قصه ای داره؟

این فیلم قصه زندان و زندانی را به تصویر می‌کشد. شخصیت فیلم تلاش دارد با فروش مواد مخدر زندگیش را از این رو به آن رو کند و راه صد ساله را یک شبه طی کند اما در ادامه فیلم، شرایطی اتفاق می افتد که در مدت ۵ و ۶ روز آن فرد زندگی‌اش به قهقرا و فروپاشی می‌رود.

همچنین سه کام حبس سعی می‌کند روایتی از سرپرست‌های خانوار داشته باشد کسانی که نهایت تلاش شان را می‌کنند زندگی آبرومندی برای خانواده شان فراهم کنند و در بزنگاه‌های روزگار باید دست به انتخاب بزنند.

fyfyh

سمیرا-حسین-پور

کمی بیشتر با سمیرا حسن پور

سمیرا خانم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد.

در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

سمیرا+حسن+پور

ازدواج مشهورسمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی