|

وقتی شهاب حسینی می بینه همسر اول و دومش ست استایل زدن؛ ست بازی میکنه با شاه پسرش!

shahab hosseini shayanews

شهاب حسینی در اکران قبلی همراه با دو همسر قبل و فعلی اش حضور پیدا کرد، اما اینبار ست لباس وی با پسرش بود که مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شهاب حسینی / بیوگرافی شهاب حسینی / عکس شهاب حسینی / زن شهاب حسینی / حواشی شهاب حسینی

شهاب حسینی رو قطعا باید یکی از هنرمندان به نام و جذاب ایرانی دونستن که یه هزار سالی میشه تو این عرصه شگفت انگیز حضو داره. شهاب حسینی ابتدا کار خود را به مانند بسیاری از همکارانش در تلویزیون شروع کرد و حتی زمانی که دیگه با نام شهاب حسینی اعتباری شاخ داشت هم باز در تلویزیون ایفای نقش کرد و این نشون میده هنرمندانی به مانند خانوم ترانه علیدوستی و یا آقای ساعد سهیلی که تا به حال رنگ تلویزیون رو هم ندیدین، فقط بهونه آوردن و درآمد و شهرت سینما رو طلب کردن! شهاب حسینی آخرین بار در سریال شبکه خانگی "پوست شیر" بود که دیدیم اما حالا آقای بازیگر دهه پنجاهیمون که دقیقا پنجاه سال سن داره، یا فیلم "مقیمان ناکجا" حسابی در حال سر و صدا می باشد. البته که این کار ساخته دست خود شهاب خان می باشد نه فقط به عنوان یک بازیگر!

parcinema_364956311_1023825648751562_3925309738393268448_n

شهاب حسینی همراه با همسر اول و دوم

شهاب حسینی تو اکران قبلیش بود که مهمانان جذاب بسیاری داشت که خب یکی از اونها همسر سابقش بود و جالبه که همسر فعلیش یعنی خانوم ساناز سعیدی هم حضور داشت و این میزان رک بودن میون این سه نفر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

آخه شما فکرش رو بکن همسر قبلیت رو دعوت کنی، یعنی خانوم پریچهر قنبری، و دست تو دست همسر الانت جلوی دوربین عکاسان ژست بگیری! عجیب نیست؟

Untitled (2)

516304_521

وقتی شهاب حسینی با پسرش استایل ست میزنه به دور از چشم زن دوم!

اما اینبار در اکران مردمی فیلم مقیمان ناکجا، جالبه که مهمانان به شکلی دیگر دعوت شده بودند و در فتوکال ها دیدیم که اینبار شهاب حسینی تنها به همراه پسر بزرگش هستش و هیچ خبری هم از زن اول و دوم نیست! ناگفته نمونه که خیلیا بر این نظر بودند و به این نکته اشاره داشتند که شهاب حسینی لباسش رو با پسرش سن زده که جالب بود.

"مقیمان ناکجا" روایتگر این داستان است: جوانی به ناگاه وارد یک مهمانسرا میشود؛ مهمانسرایی غریب که معلوم نیست کجاست اما هرچه بیشتر بر مختصات مهمانسرا تأمل می‌کند بیشتر آشکار می‌شود که جوان در جایی بین مرگ و زندگی قرار گرفته است.

parcinema_365329204_969967454241027_6679744008626329465_n (1)

ساناز سعیدی اینجوری شد همسر دوم شهاب خان

شهاب حسینی درست به مانند بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی یه هزار سالی رو با همسر اولش زندگی کرد اما ظاهرا اونچه که این روزها اقایون بازیگر رو جذب میکنه برق نگاه بانوان جوانی هستش که البته راه دوری هم نیستن و از اهالی پشت صحنه می باشند.

مثلا ساناز خانوم سعیدی کارشون عکاسیه و چند سالی میشه که به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی و آتلیه ها فعالیت میکرد تا اینکه از کارکنان شرکت سون اسکای شد که متعلق به شهاب حسینی است. همین شد که درهای خوشبختی و شهرت به روی خانوم خانوما باز شد و شهاب حسینی رو به همسری پذیرفت.

unknown_122823653_351161919549627_7226884280228260516_n

شهاب حسینی و سوابق فوق العاده!

اگه بخوایم یکی درمیون در نظر بگیریم باید دوباره برگردیم به آقای بازیگر و بگیم که شهاب حسینی هوادار زیاد داره و حتی تو یه تایمی سوپراستار هم خطاب میشد. آقای بازیگر کارنامه کاری پر باری داره چرا که تا به حال فیلم و سریال های زیاد و جذابی ازش دیده و خداییش رو بخوایم بگیم استعداد محشر و چشمگیری داره. شهاب حسینی در نقش های مختلفی همچون بچه پرو مثل قباد در شهرزاد رو بازی کرده. از طرفی هم شخصیتی مومن و معتقد همچون امیرعلی دوران در فیلم دل شکسته رو تو کارنامش داره. هم شخصیتی ژیگول همچون فیلم سوپراستار رو داره و هم ظاهر و باطنی متفاوت و معلول همچون فیلم حوض نقاشی! البته که اینها تنها تعداد کمی از ایفای نقش های پرفکت شهاب حسینی بود و همونطور که میدونید این بازیگر دوست داشتنی کاراکترای مختلف بسیااار زیادی رو تا به حال به تصویر کشیده و مخاطب رو راضی نگه داشته.

شهاب حسینی رو از نگاهی دیگر بشناسید

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران بازیگر، مجری و گوینده می باشد که دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند.

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی همونطور که از نام خانوادگی اش هم مشخصه اهل تنکابن مازندران است. یک برادر بنام "سید مهدی" و دو خواهر دارد و در حین تولد 3/700 کیلوگرم وزن داشت و ساعت 3/30 دقیقه نیمه شب بدنیا اومده!

437201_467

وقتی مادر شهاب حسینی اینجوری میفهمه پسرش چه شررره!

مادرم می‌ گفت تو پسر شری بودی ولی گذشت تا اینکه روزی به خاطر سر‌بازی سرم را با نمره 4 اصلاح کردم و دیدم سرم از 9 ناحیه شکسته است. با توجه به اینکه زمان وقوع 5 – 4 مورد از این شکستگی‌ ها را به خاطر نمی‌ آورم، باید آن‌ ها را به دوران کودکی‌ ام نسبت داد

رونمایی+شهاب+حسینی+از+زن+دومش+با+۱۷+سال+اختلاف+سنی!+++عکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی