|

زیبایی بی امان همسر اول شهاب حسینی وقتی زنِ دومشم هست؛ جدیده کم سنه ولی چه لباس عروسی!

sanaz arjmand shayanews

شهاب حسینی بازیگر جذاب ایرانیه که می بینیم اینبار در اکران خصوصی فیلم چارسو همراه با همسر اول و دومش حضور داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شهاب حسینی قطع به یقین یکی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی و البته بسیار با استعداد و محبوب می باشد. اما شما در هر کجای دنیا هم که باشید و بهترین و بی نقص ترین چهره مشهور هم که باشید، باز امکان نداره پشت سرتون حواشی وجود نداشته باشه! شهاب حسینی نیز مِن جمله هنرمندان بسیار کم جنجالی هستش که سعی بر این داشته تا همیشه تو راستای هنرش حرکت کنه اما خب قطعا ایشون هم یه ریز خلافیاییی داشته که یا رو شده و یا نشده! به هر حال این روزها شهاب حسینی با ازدواج دومش به شدت مورد توجه قرار گرفته. البته که وصلت آقای بازیگر به مانند محمد رضا گلزار نترکوند، اما به دلیل کم سن و سال بودن تازه عروسش و حضور همسر سابقش جلوی دوربین ها، خب به طبع حواشی و حرف و حدیث هایی ساخته شده است.

تو همه جای این کره خاکی ازدواج و طلاق افراد مشهور جالب به نظر میرسه، به خصوص اینکه پای ماجرایی نه چندان ساده هم در میون باشه و خب از اونجایی که ازدواج شهاب حسینی با ساناز ارجمند اونهم با فاصله ای کوتاه از جدایی پریچهر قنبری، قصه ای جالب بود خیلی بولد شد! 

شهاب حسینی همراه با خانوم خانومای دهه شصتیش که اواخر این دهه متولد شده، کمتر پیش اومده که جلوی دوربین ها و در فتوکال دونفره حضور پیدا کنن اما خب اونچه که واضحه اینه کافیه شما تو فضای نامرئی گوگل و اینستاگرام تنها یک تصویر منتشر شده داشته باشید اونوقته که کرور کرور سخنرانی براتون ساخته میشه. سخنرانی اینبار در رابطه با حضور سه نفره شهاب و ساناز و پریچهر در اکران خصوصی فیلم "مقیمان ناکجا" شکل گرفت که در ادامه مشاهده می کنید و نوبد شهاب و همسرش به طور یکجا تلافی شد.

Untitled

Untitled

وقتی زن دوم به شهاب حسینی چسبیده و زن اول هم دعوته!

خب همونطور که دیدین شهابی حسینی همراه با همسر فعلی اش چسبیده به هم تصاویری رو به ثبت رسوندن. از طرفی هم پریچهر قنبری سوژه ای ناب برای عماسان شد! در میون این تصویر اونچه که خیلی واضحه سلیقه شهاب خان در انتخاب زن می باشد که در هر دو خانوم مشترکاتی دیده میشه.

مثلا اینکه ساناز و پریچهر هردو چهره هایی نچرال و طبیعی دارند و از هر گونه عمل و پروتز دوری کردن! و یا مثلا هر دو با موهایی مشکی هستند و این ظاهر مورد پسندشونه در حالی که این روزها بلوندها بسیار فراوون شده اند!

از دیگر آیتم ها ساده پسندی شهاب حسینی می باشد که می بینید هر دو بانو استایل و ترکیب لباس هایی ساده دارند و از ورژن بهاره رهنما ها دور هستند که خب این میتونه شخصیت خود شهاب رو هم آرتیست تر کنه!

Untitled

و اما شهاب حسینی و پسرش که سمت راست پدر ایستاده!

Untitled

شهاب حسینی با ریش جوگندمی چقدر قربون صدقه گرفت! رتبه کنکور آقارووووو

قطعا و بی اغراق میشه گفت شهاب حسینی از دست هنرمندان به شدت محبوبی هستش که وقتی عکمسی ازش در جایی منتاشر میشه با نظرات فت وفراوون مثبت کاربران همرتهه. این در حالیه که آقای بازیگر حالا سن و سالی میانسال ارد و با توجه به اینکه مو و ریش هایی جو گندمی پیدا کدره یه عالمه کامنت قربون صدقه گرفت!!

جالبه که بدونید شهاب حسینی میون جمله چهره های مشهوری هستش که از رتبه های درجه یک بوده. این هنرمند کشورمون دیپلمش رو در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال ۷۰ در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد، اما خب به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد و با رتبه ۸۵ در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد پذیرفته شد اما باز هم به دانشگاه نرفت.

Untitled

لباس عروسی که از عجایب بود و از شهاب حسینی بعیییید!

جالبه که بدونید برخلاف محمد رضا گلزار که با عقد آریایی و مراسم مجللی که تو یکی از بهترین قصر های تهران گرفت و حسابی سوژه شد، شهاب حسینی و دختر مورد علاقش اصلا عکس و ویدیوی از خود منتشر نکردند. اما خب از اونجایی که خود ساناز سعیدی در اینستاگرام پیج داره و کارشم عکاسیه، یکسری تصویر با لباس سفید به اشتراک گذاشت که خیلی عجیب بودن و برخی به عنوان لباس عروس خطابش کردند.

unknown_122823653_351161919549627_7226884280228260516_n

اما ساناز ارجمند کیست؟

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که ۱۷ سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کرد. ساناز خانوم از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی می باشد. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

رونمایی+شهاب+حسینی+از+زن+دومش+با+۱۷+سال+اختلاف+سنی!+++عکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی