|

خونه زندگی لاکچری و هزار پله شاهرخ استخری که تو بلژیک سرپا کرده؛ دخترش شده خدای لوسا!

shahrokh estakhri shayanews

شاهرخ استخری همیشه از اون دست هنرمندای حاشیه داری بوده و هست که حالا هم خیلی ریز و مجلسی رفته بلژیک و خوئه زندگی لوکسی به راه انداخته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاهرخ استخری از بازیگرای کاملا شناخت شده ای هستش که این روزها می بینیم تبدیل به بازیگری ناشناخته شده! یعنی چی؟ یعنی آقای بازیگر شهرت فراوون خودشون رو همچنان هم دارند، اما اونچه که مشخصه اینه که شاهرخ استخری قبلنا هم بازیگری میکرد و خب تو این عرصه شگفت انگیز فعال بود و هم اینکه به مانند حالا تنها به دنبال حاشیه سازی و پول درآودرن از این راه و یه کارای عجیب نبود! شاهرخ استخری با بازی در سریال "دلنوازان" دیده و شناخته شد که خب از شانس خوبش و با توجه به اینکه اون تایم معشوقه بسیاری از دختران دهه شصتی و دهه هفتادی شده بود، خب خیلی زود تونست خودش ور بکشه بالا و بشه بازیگری خفن.

اما این روزها چه؟ گفتیم که شاهرخ استخری یه کارای عجیب میکنه، منظور اینکه که آقای بازیگر مو فرفریمون قبلنا بر این نظر بودند که همسرشون رو نباید در ملا عام نشون بدن و اجازه نمیدن هیچ عکس و ویدیویی از وی منتشر بشه تا مبادا وارد حواشی نشه! اما حالا می بینیم که قصه خیلی عوض شده و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ خان با توجه به اینکه شد یه بلاگر تماااام عیار، تولید محتوای بسیار زیادییییی از خودش و بچهاش داره! که این یعنی نقض صحبت های شاهرخ استخری تو همین چند سال پیش! در ادامه ببینیم تصویری از این خونواده در حالی که در بلژیک زندگی میکنن و احتمال اینکه شاهرخ خان همون یکم سانسور رو هم یه مدت دیگه که جای پاش سفت شد، از سر همسرش برداره خیلی زیاده!

Untitled

وقتی شاهرخ استخری با دخترش اینجوری تولدی محتوا داره!

خب همونطور که دیدین این عکس به چه شکلی بود و جالبه که همه تصاویر این خونواده به همین شکل هستش و گاهی هم به صورت تکی میشه. یعنی مثلا مامان خانوم یا بابا جان با پناه و نبات عکس میگیرن و میذارن تو پیج با کامنت های باز تا نظرات زیاد بشه و کاربربخاطر بچه هم که شده کامنت میذاره!

اما پناه که میشه دختر بزرگه شاهرخ و سپیده، خیلی شلوووغ و اجتماعی نیست چرا که علاقه خاصی به دیده شدن های این مدلی نداره و خب از اونجایی که اقتضای سنشم هست نمیخواد اونقدر ها جلوی دوربین مادر پدرش قرار بگیره! اما در عوض نبات کوچولو که روحیه ای بسیار شیطون تر داره و از طرفی هم چون کوچیکتره خب قندش و شیرین بودنش بیشتره، خب ازش استفاده بیشتری برای محتوا سازی مامان و بابا میشه! 

کامنتایی که همه چیز رو برملا کردن!

اما جدا از اینها همیشه برای کاربر دیدن نظر آدما در رابطه با موضوعات چالشی باحال به نظر میاد و در حالی که گفتیم سپیده بزمی پور به شدت در این فضای مجازی مشغوله و صدای همه رو هم دراورده، تصویری که در ابتدا دیدین و منتشر کرده بود با کامنت های شبیه به هم و منفی همراه شد. در ادامه ببینیم این نظرات رو!

Untitled

خونه زندگی لاکچری که شاهرخ استخری واسه همسر بلاگرش ساخته!

البته که ناگفته نمونه انتشار عکس و ویدیو از لحظات زیبای هنرمندان و خونواده هاشون برای مخاطب جالب و دوست داشتنیه، اما از یه جایی به بعد وقتی یک موضوعی تبدیل به فخرفروشی و خودنمایی بشه و از طرفی هم هی تکرار پشت تکرار باشه، قطعا حتی برای طرفداران اون چهره هم از ذوق میوفته و اینجاست که صداشون در میاد و حواشی ساخته میشه!

به قول برخی از کاربران ظاهرا آقای استخری و خانم بهاره رهنما برای نشان دادن و کلاس گذاشتن مسابقه گذاشته اند!

در ادامه ویدیویی از منزل لوکس آقای بازیگر رو مشاهده می کنید که همسرشون برای همین قرتی بازی های مجازی گرفته و به اشتراک گذاشته اند.

کمی با شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

و اما سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور 3 دی ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. وی به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

estakhrifamily_2919041917701084329_7467241465

وقتی پناه و نبات ورژن اصلیه چهره مامان باباشون نشون میدن!

در آخر اینکه همونطور که تو تصویر بالایی هم کاملا نمایان هستش، این زوج هیچکدوم دارای چهره ای نچرال نیستن و اونچه که معلومه این روزا دیگه هم خانوما و هم آقایون به سمت و سوی چهره های غیر طبیعی دارن میرن و علاقمندن تا همه چیز نخودی و باربی طور تو فیسشون دیده بشه!

که خب تو این حالت با به دنیا اومدن بچها مشخص میشه ورژن اصلیه مادر پدر چه شکلی بوده!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی