|

سانسور ناشیانه همسر شاهرخ استخری وقتی استایل بلژیکی داشت؛ خانوم و آقا هردو دماغ عملی!

shahrokh estakhri shayanews

شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور خیلی وقته که رفتن بلژیک و حالا تصاویری که از این زوج منتشر میشه همگی سانسور لازمه و عجیب!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاهرخ استخری بازیگر مشهور و جالب ایرانیه که نمیشه بهش خیلی گفتن جذاب! چون شاهرخ خان دیگه خیلی ساله که بیخیال یکسری موارد و کارها شده و زده به راه و روند دیگه که کمی تا قسمتی از جذابیت کاسته. مثلا قبلنا شاهرخ اسختری رو با بازیگری میشناختیم و با آقای  بازیگر در سریال "دلنوازان" بود که آشنا شدیم، اما حالا می بینیم که این چهره نه تنها دیگه بازی نمیکنه بلکه زده تو هم کارای دیگه که برای کاربر عجیبه و نه چندان جالبه. شاهرخ استخری از تایمی که به همسرش اجازه انتشار تصویر داد، می بینیم که خانوم خانوما تبدیل به یک بلاگر تمام عیار شدن که راه به راه عکس و ویدیو منتشر میکنن، به همین علت خب آقا هم تحت تاثیر خانمشون قرار گرفتن و این روزها دیگه شاهرخ استخری هم شده اون مدلی و به همین علت میشه میگیم شاهرخ خان دیگه اون شاهرخ جذاب قبل نیست!

شاهرخ استخری در اینستاگرام نزدیک به 3.5 میلیون دنبال کننده داهر که به طرز عجیبی یهو اینقدری شد چرا؟ به همون علتی که بالاتر ذکر کردیم! این چهره که حالا به هر روند و موضوعی تولید محتوا داره، گپاهی مورد توجه نظرات منفی کاربران قرار میگیره که آقای بازیگر بسه دیگه از شما بعیده و این حرفها. وی به همراه همسر خود کمتر عکسی میذاره و بیشتر دختراش رو میاره رو بورس، اما خب نگران نباشید چون همسرشون یعنی خانوم سپیده بزمی پور هم در پیج خود کم کاری میکنه و مثل بنز عکس میذاره! در ادامه ببینیم تصویری جدید از این زوج در حالی که خارج از ایران به سر میبرند.

campec.ir_s instagram 2023-6-28 story (4)

اصلا چیشد که شوهر سپیده بزمی پور اجازه انتشار عکس بهش نمیداد؟

حالا چرا در ابتدای متن گفته شد که شاهرخ استخری به همسرش اجازه انتشار عکس داده؟ چون دقیقا بعد از بازی در دلنوازان بود که شاهرخ خان مشهور شد و خب اون زمان هم که دخترای دهه شصتی و اوایل دهه هفتادی حسابی عاشق این چهره شده بودن. به همین علت مدام شاهرخ استخری رو در مراسمات و مصاحبه های مختلف دعوت میکردن تا این چهره تازه ورود که خیلی تو معرض دید هستش بیشتر شناخته بشه. در یکی از این برنامه ها بود که صبا راد مجری سابق و بلاگر کنونی، از شاهرخ پرسید چرا هیچ تصویری از همسرتون هیچ کجا نیست که آقای بازیگر پاسخ داد چون نمیخوام کسی همسرم رو ببینه و حتی تو مراسمات سینمایی هم نمیارمش تا مبادا ازش عکسی منتشر نشه! اما بعد تر در لایوی خونوادگی شاهرخ خان اعلام کرد که اون موقع خانومش جنبه نداشته و حالا داره!!

ولی خب حالا ته با یک سرچ ریز در اینستاگرام و یا گوگول میتونید ببینید که سپیده بزمی پور چقدر عکس و ویدیو از خود منتشر کرده، جوری که گاهی بسیاری از کاربران نظرانی منفی میدن و خسته شدن!

shahrokh_estakhri_280052612_329534612620877_4423319351935474076_n

کافه گردی بلژیکی شاهرخ و سپیده

البته که این اکتیو شدنه تنها مختص همسر شاهرخ استخری نیست و خود آقای بازیگر هم دست غلیظی بر آتش دارند و با فعالیت های روزانه و استفاده از موارد مختلف، جلب توجه و البته جذب مخاطب دارند و تا به اینجا هم تونستن با بودن در این فضا نزدیک به 3 میلیون و نیم دنبال کننده داشته باشند.

شاهرخ استخری با انتشار محتوای مختلف صحبت های خودشون رو هم میرسونن و اینبار نوبت به تیکه اندازی شد اما خب مشخص نیست به کی!! شایدم همینجوری الکی جهت کلاس گذاری!

estakhri2-vaghtesobh

سانسور بازی ناتموم سپیده بزمی پور چی میگه

خب دیدین که تو عکس اولی سپیده بانو یه سانسور جانانه در ظاهر خود داشتند و از اونجایی که ریز و مجلسی رفتن بلژیک، دیگه مجبورن هم خدا رو بخوان وهم خرمارو. چرا که شاهرخ استخری در ایران چهره ای مشهوره و ممکنه اعتبارش با کشف حجاب همسرش لکه دار بشه. از طرفی هم که همسرشون کشف حجاب کردن و چیزی که مشخصه اینه که میخوان در نهایت راحتی اونور لایف استایل داشته باشن و واسه ما با عکساشون خودنمایی کنند. در ادامه ببینیم نمونه ای دیگر میون کلی نمونه.

hashiyeh_irooni_s+instagram+2023-2-28+story

کمی بیشتر با شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند. پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

و اما سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری متولد پنجمین روز دی ماه سال 67 و اهل تهران است، دو برادر به نام های سعید و امیر دارد . سپیده وقتی 14 ساله بوده به همراه پدر و مادرش به کشور بلژیک مهاجرت کرده است. در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد . خانم بزمی پور مترجم است و به سه زبان زنده دنیا تسلط ویژه ای دارد. وی علاوه بر مترجمی دارای مدرک مهندسی حسابداری نیز می باشد.

unknown_274395076_631190858141845_199612759730326523_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی