|

وقتی زنِ "شاهرخ استخری" واسه خودش عینک گرون گرفت و واسه آقایی چِرت؛ چه صورتی تندی!

shahrokh estakhri shayanews

همسر شاهرخ استخری همیشه شیطون بلا بوده تو اینستاگرام اما اینبار شیطنت خانوم واسه فیس همسرش همرو خندوند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاهرخ استخری از بازیگرای دهه هشتادی که البته سن و سالش دهه هشتادی نیست، بلکه تو این دهه به جمع بازیگران اضافه شد و یه جورایی سمت و سوی شهرتش متولد گشت. شاهرخ استخری با بازی در سریال "دلنوازان" بود که دیده شد و معروف شد. همونطور سریالی که سحر قریشی رو هم به اهالی سینما شناسوند و بولدش کرد. شاهرخ استخری اون موقع ها شده بود دلبر دله هرچی دختر دهه شصتی و دهه هفتادیه که خب چون یه جَوون جذاب بود با رفتار و اَکت های باحالی که میومد حسابی قند تو دل هواداراش آب کرده بود.

اما از 15 سال پیش که بیایم و برسیم به حال حاضر باید بگیم که شاهرخ خان در حال حاضر زن داره اونهم از نوع بلاگر و زبر و زرنگش! دو فرزند دختر داره با شهرتی که حتی به دختراش هم رسیده! شاهرخ استخری این روی دیگر شهرت رو از طریق اینستاگرام چیشد که خب میدونید این روزا خیلیا از این طریق شُهره شهر شدن و همسر شاهرخ خان هم یکیش! در ادامه ابتدا تصویری از این زوج مشاهده می کنید که از همون مدل اینستاگرامیا هستش و جالبه که عینک برند خانوم خانوما و عینک فیک شاهرخ خان حسابی مورد توجه قرار گرفت و یه جورایی بانمک بود!

hashiyeh_irooni_s instagram 2023-5-29 story (1)

تغییر عقاید شاهرخ استخری وقتی یکم شهرتش اوج میگیره!

هم ما میدونیم و هم شما که این روزا تو اینستاگرام دلیل خیلی از پیج هایی که بزرگ میشن، خانوم هایی می باشند که حالا یا همسر شخص مورد نظر هستند و یا دخترش و دخترخالش و خلاصه اینکه بالاخره پای یک خانوم در میون هستش و اون آقا هم به واسطه اون خانوم میتونه حسابی بره بالا. 

شاهرخ خان استخری قبلنا اون موقع هایی که فقط مخاطب میتونست از طریق مجلات هفتگی و تلویزیون و سینما کراش مورد علاقش رو ببینه، به این موضوع اعتقاد داشت که دوست نداره تصویری از همسرش خانوم سپیده بزمی پور گرفته و پخش بشه! این نظر آقای بازیگر به قدری سر سختانه بود که حتی خانومش رو به مراسمات سینمایی هم نمیبرد تا مبادا جایی عکسی درز کنه و مردم بدونن همسر شاهرخ استخری کیه!

جذب فالوور 1 میلیونی سپیده بزمی پور از وقتی که رها شده!

مثلا سپیده خانوم بزمی پور تا اینجای کار 1 میلیون دنبال کننده دارد و تنها تولید محتواشونم انتشار تصاویر و ویدیوهایی از خود و دختراشونه که بیشتر حول محور همین موارد میچرخه. در این پیج این روند اونقدری پیش رفته که هررر روز استوری های خانوم خانوما مورچه ای هستند و از هررر کار و رفتار و حرف بچها تولید محتوا می کنند! آخه چرا؟ پناه و نبات دو دختر سپیده بزمی پور و شاهرخ استخری می باشند که کلی فالوور عاشق پیدا کردند و سوال اینجاست که با این همه تبلیغاتی که مامان جانشون میذاره و از فالوور مثل بنز پول درمیاره، چه سودی برای کاربران داره که انقدررر پیگیرانه و مصمم و غیرت دار دنبالشون میکنن و حتی ازشون دفاع هم دارند!

شاهرخ+استخری

شغل دوم و طلایی شاهرخ استخری

جدا از اینها شاهرخ استخری علاوه بر بازیگری شغل دومی هم دارد. او دارنده سه شعبه طلا فروشی است که در مناطق مختلف تهران نیز قرار دارند. این تصویر هم حضور فریبا نادری در یکی از شعب طلا فروشی آقای بازیگر می باشد.

اولین گزینه ای که به نظر شاهرخ استخری رسید رستوران داری بود اما با تحقیقاتی که انجام داد و از هنرمندانی که این حرفه را دنبال می کنند متوجه پر مشغله و وقت گیر بودن آن شد.

Untitled (2)

کمی بیشتر با شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

بیوگرافی سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور 3 دی ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. وی به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

estakhrifamily_90237254_910333822730385_8674078076117860867_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی