|

"زنِ شاهرخ استخری" عکس لباس عروس سلطنتیشونو رو کرد خاص؛ غذاش لاکچری پرومکسه!

sepideh bazmipour shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری می باشد که دیگه ریز به ریز زندگی خصوصیشونرو در اینستاگرام منتشر کرده و اینبار نوبت به غذای لاکچریشون رسید!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاهرخ استخری از بازیگرای مشهور شده در دهه هشتاد می باشد که با بازی در سریال "دلنوازان" شکوفا شد و به جرگه اون دسته از هنرمندان شهرت یافته و دختر کش جوین شد. چرا که خب اون تایم شاهرخ استخری یه پسر جَوون بود که در سریال دلنوازان و فاصله ها میخواست ازدواج کنه و یه سیس و ظاهر جالب توجه برای دختران دهه شصتی و دهه هفتادی پیدا کرده بود. شاهرخ استخری بعد تر نیز در سریال های مختلف ایفای نقش کرد اما انگاری ایشون هم به مانند بسیاری از همکارانش در این دوره و زمونه دیگه بیخیال بازیگری شده و در سودای مهاجرت و مشاغل دیگر به سر میبره. 

شاهرخ خان این روزها همراه با همسرش حال و هوایی دیگر دارند. این زوج که صاحب دو فرزند دختر می باشند، در اینستاگرام به شدت فعال شدن و هرآنچه که دل تنگشون میخواد منتشر میکنن که البته تو سلبریتی شدن اونها نقش خیلی مهمی داشته! والا دیگه! وقتی همسر ناشناس آقای بازیگر میان و میشن فعال اینستایی و از طریق همسری بازیگر، یه عالمه فالوور جذب میکنن احتمالا باید بهشون گفت سلبریتی!!

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ خان است که تصاویر بسیاری از خودش و همسرش و دختراش منتشر میکنه. خانوم خانوما که این روزا در بلژیک به سر میبره، ظاهرا یه توک پا اومد ایران و تصویر که در ادامه مشاهده می کنید رو منتشر کرد که خب تغییر ظاهر باحجاب و بی حجاب وی مورد توجه واقع شد.

campec.ir_s instagram 2023-7-26 story

وقتی فقط شاهرخ استخرینا سبزی میخورن و ما نداریم! 

سپیده بزمی پور همونطور که اشاره شد، خیلی در این فضای نامرئی و بی انتها اکتیوه و جزء به جززززززززء زندگیش رو میاره و میریزه او صفحش. خانوم خانوما به قدری در این روند پیش رفته که ظاهرا نفس هم بکشن فالووراشون خبر دارن و اگه پیگیر استوریا باشن، قطعا با ریز و درشت بازیگری به نام شاهرخ استخری آشناییت دارن.

مثلا همین استوری های جدید بود که سپیده بانو ظاهرا غذا نداشتن و رفتن بعد دو ساعت اومدن اعلام کردن غذا پختن! یعنی میخواید بگید غذا درست کردن سپیده خانوم تو زندگی شما تاثیری نذاشته؟ واقعا عجیبه آخه خیلی تاثیر گذار بود!!!!

و یا مثلا در ادامه می بینیم که سبزی پاک کردنشون رو هم اعلام میکنن و اینجا بود که بسیاری از کاربران به این موضوع اشاره کردن که انگار فقط ایشون سبری پاک میکنن و میخورن! اخه تا این حد؟ انگار ما هر شیش ماه یبار میخوریم و فقط شاهرخینا هستن که سبزی میخورن!!

Untitled

شاهرخ استخری هم مهاجرت کرد؟ استوری های عجیب غریب همسرش چی میگه!

شاید بگین خب ایشون بلاگره و باید این مدلی باشه که خب در پاسخ باید گفت درسته که تولید محتوای بلاگر ها سبک زندگی و لایف استایل هستش، اما دیگه واقعا کمتر بلاگری پیدا میشه که تا به ایییییین اندازه ریز به ریز رو منتشر کنه!

از طرفی هم همونطور که گفته بودیم شاهرخ استخری و خونوادش دارن انگاری به کل میرن اونور آب و در لوکیشنی که سپیده بزرگ شده یعنی بلژیک مستقر میشن! شاهرخ استخری به جز بازیگری شغل دیگری هم داره که میشه شعبات طلا فروشی سنجاق! سپیده بانو هم با یه یاداوری اینستا از خواهر شوهر شو رفتنشون به بلژیک نوشت!

Untitled

چهره ای دیده نشده از همسر شاهرخ استخری بدون میکاپ

اما جدا از این مسائل میدونید که این رواز خانوما تو هررر شغل و راهی که باشن به شدت از فیلترای اینستاگرامی استقبال میکنن و تعداد بالایی هستند که حتی بدون فیلتر دیگه جلو دوربین اینستاگرام نمیان. سپیده بزمی پور یکی از اونهاست که خب همونطور که در قسمت بالاتر هم دیدن فیلتر داشت و سلفی انداخت.

اما سپیده بزمی پور به تازگی تصویری هم از خود به اشتراک گذاشت که تقریبا کم آرایش بود و مخاطب رو با چهره اصلی خود آشنا کرد.

shahrokhestakhri4-vaghtesobh

بیوگرافی و البته نحوه آشنایی و ازدواج این زوج

سپیده بزمی پور متولد پنجمین روز دی ماه سال 67 و اهل تهران است و دو برادر به نام های سعید و امیر دارد. سپیده وقتی 14 ساله بوده به همراه پدر و مادرش به کشور بلژیک مهاجرت کرده و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد . خانوم بزمی پور مترجم می باشد و به سه زبان زنده دنیا تسلط ویژه ای دارد. وی علاوه بر مترجمی دارای مدرک مهندسی حسابداری نیز می باشد.

شاهرخ استخری بازیگر 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

سپیده بزمی پور درباره ازدواجش با شاهرخ استخری گفته بود: ما سنتی ازدواج نکردیم و ۸ ماه آشنایی ما طول کشید تا تصمیم و شناختمون صد در صد شد، بعدش شاهرخ اینا اومدن خاستگاری و رابطمون به قول معروف رسمی شد. ۶ ماه هم باز برای رسیدگی به کارامون نامزد بودیمو بعدشم که عقد کردیم و تمام.

شاهرخ+استخری (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی