|

زیبایی بی امان میترا رفیع تو استایل تمام مشکی زبون فالووراشو قاصر کرد؛ لوکیشن رویاییشو

mitra rafee shayanews

میترا رفیع بازیگر خوش فیس ایرانیه که در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و اینبار هم دنباله روی کاراکترایی که بازی کرده از فالووراش سوال پرسید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- میترا رفیع رو شاید بشناسید و شاید هم نشاسید! اما اونچه که واضحه اینه که قطعا چهره خانوم بازیگر ور به خوبی می شناسید چرا که میترا رفیع مِن جمله هنرمندان جذاب و دوست داشتنی ایرانی می باشد که با تلاش و اونچه که در تواناییش داشت تونست خیلی زود شهرت پیدا کنه و بشه یکی از چهره های محبوب در این عرصه شگفت انگیز. میترا رفیع رو آخرین بار در سریال "گیلدخت" بود که دیدم و نقش اصلی یعنی گلنار رو به تصویر کشید. خانوم بازیگر که اصولا خیلی زیاد بر روی نقش آفرینی های خود ریز بین هستش، انگاری دونه به دونه سوابق کاریش رو درست به مانند بچش میدونه که ریز ریز پرورشش میده و حتی نگرانه که بعد از به ثمر رسیدن چجوری شده! شاید براتون گنگ به نظر بیاد که خب در ادامع مشاهده می کنید استوری های میترا رفیع رو در حالی که از فالووراش در رابطه با نقش گنار و نقش الناز سریال "بی همگان" سوال های کرده!

Untitled

وقتی خیلیا آرزوشونه شکل میترا رفیع باشن! خدا خانومو نقاشی کرده

اما جدا از حرفه و کار و بار، اونچه که برای هر سلبریتی تو هر کجای جهان خیلی اهمیت داره، اینه که استایل و ظاهرش چه مدلی باشه! قطعا داشتن چهره ای زیبا در کنار هنر و استعدادی که در وجود اون فرد هستش، خیلی مهمه! چرا که شنیدین میگن عقل مردم به چشمشونه؟ خب قطعا صددرصد نیست، اما به شدت زیبایی صورت و داشتن سبک لباسی آراسته و زیبا بدون اینکه اصلا مخاطب حواسش باشه روش تاثیر میذاره و یهو می بینه شده هواخواه یک فرد مشهور!

برخی میرن و این خوشگلیه رو با عمل و پروتز و خلاصه ساختگی به دستش کمیارن و برخی هم هتسند به مانند خانوم میترا رفیع که خدادی همه موراد رو دارند و نیازی به چهره مصنوعی ندارن! در اینجا داتشن اعتماد به نفس هم خیلی مهمه که دیده شده فرد چهره خوبی داشته اما اونقدر دیده همه رفتن عملی سوزنی شدن، اونهم تو این راستا قدم برداشته چرا که فقط چهرش ترندی بشه! 

ولی در رابطه با میترا رفیع این موضوع حل شده و اعتماد به نفس خانوم بازیگر ستودنیه.

336967187_187912533707487_3534405131338370777_n

336977287_195724676510399_8432562267011470298_n

میترا رفیع و خوشی هایی که در اینستاگرام منتشر میکنه

خب این روزا دیگه اینستاگرام و فعالیت توش خیلی مد شده و از طرفی هم به شناخت مخاطب از طریق این فضا خیلی کمک میکنه تا سلبریتی مورد علاقشون رو بشناسن. در رابطه با میترا رفیع باید گفت خانوم بازیگر به شدت در این راستا اکتیوه و هر آنچه که دل تنگش بخوهد رو منتشر میکنه! 

اینکه یک بازیگر از فیلترای اینستاگرامی استفاده نمیکنه این نیز یکی از آپشنای درست یک هنرمند هستش که نشون میده به خوبی خودش رو پیدا کرده و خیلی خودشو دوست داره! در این نیز میترا رفیع تیک سبز رو گرفته.

اما میترا بانو مشخصه که سفرهای داخلی و خارجی زیاد میره، چرا که در صفحش عکس و ویدیوهایی منتشر کرده که میشه این موضوع رو فهمید.

وقتی میترا رفیع رو دل هواداراش گل میکاره

دیدین یکسری از سلبریتی ها هستند مثلا به مانند خانوم لیندا کیانی که کلا کاری به کار فالوور بیچاره ندارن. حالا اون به کنار، واقعا گناه فن پیج بنده خدا چیه که دلش واسه خانوم یا اقای ایکس و ایگرگ رفته ولی از سمت فرد مورد نظ هیچ مهر و محبتی نمیبینه!

اما در این هستند تعداد معدودی از هنرمندا به مانند میترا رفیع که نسبت به هوادارا بی تفاوت نیستن و خیلیم زیبا و درست درمون جوابشون رو میدن که این نشون میده اخلاق کاری و شخصیتی رو با هم دارن! در ادامه ببینیم نمونه ای از موراد گفته شده رو.

IMG_20230613_152558

کمی بیشتر با میترا رفیع و تحصیلات عالیه

میترا رفیع از متولدین دهه هفتاد می باشد که چیزی تا سی سالگی ندارد. خانوم بازیگر در دوازدهمین روز آذر ماه سال 1372 چشم به جهان گشود و در تهران به دنیا آمد. خانوم بازیگر از سال 1379 با تشویق خانواده برای فعالیت های هنری وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و از همونجا در این عرصه پرورش یافت. میترا رفیع از اون دسته بازیگراییه که از ابتدا به صورت آکادمیک به این حرفه وارد شده و یه شبه ره صد ساله رو طی نکرده.

ستعداد بی نظیر او در سن 14 سالگی کشف شد و اولین بار با نمایشی به نام نقظه چین تونست به جشنواره فجر راه پیدا کنه. میترا رفیع فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران می باشد که تجربه تئاتر و کارگردانی نیز ذارد.

images

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است با تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است خدا پدرش را بیامرزد موفق باشد

  • محسن ارسالی در

    یکی یدونه هست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی