|

استایل نوبرانه "میترا رفیع" که خیلی باحاله؛ خانوم با خنثی ترین رنگ چه مدلینگ تیپ شد!

mitra rafie shayanews

میترا رفیع بازیگر خوش استعداد ایرانیه که در مراسمات سینمایی با ظواهری بسیار درخشان دیده شد و اینبار نیز ژست هایی نوبرانه به خود گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میترا رفیع از بازیگرا به شت کم حاشیه ای هستش که به هیچ عنوان هم سمت و سوی حاشیه سازی نمیره! چرا که خانوم بازیگر خوش چهره ما در تلاشه تا با استعداد و اونچه که در توانمندیش داره پیش بره و به مانند چهره هایی همچون سحر قریشی نیست که انواع و اقسام روش های پیچشی و ارتباط با عوامل و پارتی بازی پرید اون بالا مالا ها و حالا هم شرایطی نه چندان جالب داره! اما برگردیم سراغ میترا رفیع این چهره دوست داشتنی که با بازی در سریال "از سرنوشت" و در نقش مه لقا دیده و شناخته شد، با بازی در سریال "گیلدخت" هم به اوجی به شدت عجیب در محبوبیت رسید. البته که میترا رفیع از نقش های اصلی سریال "بی همگان" نیز بود که تونست هواداران بسیاری رو جلب خود و بازی جذابش کنه.

میترا بانو اما این روزها با توجه به اینکه تازگیا گیلدخت تموم شده، تو فیلم و سریال دیگه ای دیده نمیشه و تنها در اینستاگرام و مراسمات سینمایی هستش که خانوم خانوما رو می بینیم و از سوژه های بسیار زیبا و نقلی در محفل بازیگران میشه. قطعا وقتی یک بازیگر زیبا رو و خوش استایل باشه میتونه سوژه ای خیلی ناب و خفن برای عکاسان در فتوکال باشه و باید گفت میترا رفیع دقیقا یکی از همین سوژه هاست. این چهره مشهور به خوبی هم بلده ترکیباتی جذاب از لباسش رو نشون بده و هم پست هایی زیبا به خودش و چهرش بده که در نهایت میشه تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

اعتماد به نفس درجه یک میترا رفیع واسه چهره جذابش! نچرال و خدادادی

همونطور که در تصاویر بالا دیدن و کاملا عیااان بود، میترا بانو رفیع هیچ دستی به چهرش نبره و به مانند بسیاری از بانوان بازیگر و غیر بازیگر در این دوره زمونه نیست که توسط عمل زیبایی و ژل و بوتاکس و پروتز و هزار قر و فر چهره ای که خدا بهش داده رو تبدیل به فیسی دیگر کنه.

d8b9daa9d8b3-d987d8a7db8c-d8b4db8cd8b7d988d986-d8a8d984d8a7-d8a7d8b2-d985db8cd8aad8b1d8a7-d8b1d981db8cd8b9-d8afd8b1-d8a7db8cd8b1d8a7d986_63eb70dfea04b

آخه میدونید که دیگه این روزا مد شده خانوما از زیر سن 18 تا 80 میترکونن و اصلا رحمی ندارن به خودشون که اصلا جدا از مسائل غیر طبیعی شدن و مالی و گرونی و ... ممکنه بهشون آسیب برسه و از اونی که در واقع بودن در بیان! اما خب با دیدن میترا رفیع و تعداد معدودی بازیگر به مانند ایشون میشه فهمید هنوز هستند هنرمندانی که زیبایی خدادادی رو ترجیح میدن به ترند روز و در نهایت با کمی تا قسمتی میکاپ زیباییشون رو دوچندان میکنن. جالبه که اگه دقت کنید همیشه اما فیس هایی به مانند نیوشا ضیغمی که بیشتر عمل و ژلی هستند، بیشتر عمل ارایش میکنن و امثال میترا رفیع بسیار کمتر و نچرال تر که خب همه اینها از اعتماد به نفس خوبشون میاد.

1664622987f40e

سبک شخصیتی میترا رفیع که یه دختر محکم و با ثباته، برعکس بعضیا!

خب هرکسی یه سبک روحیه داره. میترا رفیع شخصیتی با ثبات و محکم دارد که این سبک روحیش کاملا تو ظاهر و نوع صحبت  برخوردش مشخصه. حتی میشه گفت این موضوع رو در نقش های انتخابی خانوم بازیگر هم میشه فهمید. مثلا یه بازیگر هست به مانند باز هم خانوم بهاره رهنما که همیشه تو کاراکترای طنز دیده میشه و خب شاید بشه گفت شخصیتی اینچنین طنز هم داره اما برخی به مانند خانوم لیلا حاتمی و یا میترا رفیع همونطور که در انتخاب نقش هم جدی و اجتماعی طور هستن در واقعیت نیز اینچنین می باشند همراه با شیطنت های خانومانه ای که خب هر جایی شاید بروزش نده و یا کمی تا قسمتی رونمایی کنه. در ادامه می بینید میترا رفیع رو در حال صحبت در نشست خبری.

بیوگرافی میترا رفیع و تحصیلات عالیه

میترا رفیع از متولدین دهه هفتاد می باشد که چیزی تا سی سالگی ندارد. خانوم بازیگر در دوازدهمین روز آذر ماه سال 1372 چشم به جهان گشود و در تهران به دنیا آمد. خانوم بازیگر از سال 1379 با تشویق خانواده برای فعالیت های هنری وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و از همونجا در این عرصه پرورش یافت. میترا رفیع از اون دسته بازیگراییه که از ابتدا به صورت آکادمیک به این حرفه وارد شده و یه شبه ره صد ساله رو طی نکرده.

ستعداد بی نظیر او در سن 14 سالگی کشف شد و اولین بار با نمایشی به نام نقظه چین تونست به جشنواره فجر راه پیدا کنه. میترا رفیع فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران می باشد که تجربه تئاتر و کارگردانی نیز ذارد.

astyle-mitra-rafee-20

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است خدا پدرش رابیامرزد موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی