|

بررسی استایل میترا رفیع

میترا رفیع کلاسیک پوش و جذاب در اکران فیلم بی آبان؛ گلنارِ گیلدخت همیشه بلده چی بپوشه

استایل میترا رفیع

میترا رفیع بازیگر و اهل تهران است، او به تازگی فعالیت هنری خود را شروع کرده است در زمینه استایل و انتخاب لباس هایش بسیار خوش درخشیده است.

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- میترا رفیع بازیگر متولد 12 آذرماه سال 1373 و اهل تهران است، او فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران می باشد و از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد سپس جلوی دوربین رفت. جالب است که بدانید این بازیگر جوان و با استعداد ایرانی با این که عمر فعالیت هنری کوتاهی دارد ولی تجربه کارگردانی هم دارد. میترا رفیع سال 1387 در 14 سالگی با نمایشی به نام نقطه چین ها به کارگردانی امیرحسین شفیعی اولین تجربه بازیگری خود در جشنواره فجر را بدست آورد و بعد ها او افتخارات خود را در سال 1391 با جایزه بهترین بازیگر زن تئاتر دانشگاهی و جایزه بهترین بازیگر و کارگردان زن جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر در سال 1392 تکمیل کرد. او فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای در دنیای بازیگری و سینما از سال 1396 با فیلم کلمبوس در کنار بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، هانیه توسلی و مجید صالحی شروع کرد و با فیلم های LADY و من می ترسم به اوج شهرت خود رسید. البته سریال بی همگان و گیلدخت و از سرنوشت هم در معروفیت این بازیگر سینما نقش فراوانی داشتند. البته اگر نخواهیم بی انصافی کنیم میترا رفیع علاوه بر بازیگری در زمینه استایل و انتخاب لباس هایش بسیار خوش درخشیده است.

او معمولا کلاسیک پوش است و برای انتخاب استایل و لباس هایش از آیتم های لوکس و جذاب کمک می گیرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های میترا رفیع آشنا شوید.

میترا رفیع

میترا رفیع

استایل کلاسیک و لوکس میترا رفیع در اکران خصوصی فیلم بی آبان

میترا رفیع یکی از بازیگران جوان و با استعداد دنیای بازیگری است که می توان گفت در انتخاب لباس و استایل های کلاسیک و شیک استاد است. او برای شرکت در مراسم اکران خصوصی فیلم بی آبان یک کت و شلوار کرم انتخاب کرده بود و استایل خود را با شومیز آبی و اکسسوری های کرم تکمیل نموده بود. هر چیز کلاسیک، از فیلم و کتاب گرفته تا مُد، ماندگار است و به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌ شود! پس استایل کلاسیک استایلی است که برای فصل‌ ها، و سال‌ های مختلف قابل استفاده است و مورد قبول تعداد زیادی از مردم می باشد. البته این سبک یکی از سبک های بسیار مورد علاقه سلبریتی های کل جهان است، زیرا شما با در هر سنی که باشید می توانید برای مراسم های رسمی کلاسیک بپوشید.

میترا رفیع

میترا رفیع

میترا رفیع با مانتو کلوش و جذاب در اکران خصوصی فیلم فصل ماهی سفید

یکی از استایل های جذاب و دوست داشتنی میترا  رفیع استایلی است که او برای اکران خصوصی فیلم فصل ماهی سفید از آن استفاده کرده بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید میترا رفیع بر خلاف همیشه که کلاسیک می پوشد برای شرکت در این مراسم یک استایل کژوال البته خاص و جذاب را انتخاب کرده بود. او یک مانتو کلوش مشکی را با یک شلورا مام استایل ذغالی ست کرده بود و برای تکمیل استایل خود از کیف و کتونی سفید کمک گرفته بود. نمای کلی استایل این بازیگر جوان دارک بود و تا حدودی همه را به یاد استایل و یا سبک گوتیک می انداخت، البته او از این سبک استفاده نکرده بود بلکه تا حدودی یاد آور این سبک برای همگان شد.

میترا رفیع

میترا رفیع

میترا رفیع با استایل اسمارت کژوال؛ دختر شیک پوش سینما یه کمد لباس کرم داره

میترا رفیع بار دیگر به عنوان استایل شخصی استایلی با رنگ کرم را انتخاب کرد، با نگاهی کلی به استایل های مختلف این بازیگر جوان و خوش چهره می توان گفت او تا حدودی به رنگ کرم و پترن پلنگی علاقه دارد و این علاقه باعث می شود این دو ویژگی در استایل های مختلف او پر تکرار باشند. البته سبک انتخابی این استایل که اسمارت کژوال است تا حدودی این استایل او را دیگر مواقع متمایز کرده است. استایل اسمارت کژوال تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که بنحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد.

میترا رفیع

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا

  • علیرضا ارسالی در

    پول یامفت باشه همه بلد هستن چطور لباس بپوشن که بهترین و جذاب‌ترین باشند،

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات موفق باشد خدا پدرش راهم بیامرزد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است وورزشکار وژستها خوبی دارد خدا پدرش رابیامرزد موفق باشد

  • سگل ارسالی در

    بزرگترین آرزوی من دیدن مترا رفیع

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی