|

وقتی "میترا رفیع" با گیلدخت حسااابی رفت رو اوج؛ خانوم حالا یه آرتیست همه چی تمومه!

mitra Rafee shayanews

میترا رفیع با سریال گیلدخت تونست خودش رو بالا بکشه و حالا در کنار جذابیت ظاهری و تحصیلات آکادمیک کارنامه قابل اکتایی هم داره

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- میترا رفیع 7 سال قبل با بازی در فیلم سینمایی یک کامیون غروب به شکل رسمی به دنیای بازیگری معرفی شد. او دو سال بعد هم در فیلم من می ترسم و کلمبوس به ایفای نقش پرداخت. اما هیچ از این سه فیلم نتواست برای او شهرتی به ارمغان بیاورد.

میترا خانوم رفیع در سال 98 نقش مه لقا را در سریال تلویزیونی از سرنوشت بازی کرد. سریالی که مقدمه ای بر شهرت او بود.

میترا رفیع در سال 1401 نیز در سریال بی همگان نقش الناز یوسفیان و در سریال گیلدخت نقش گلنار فومنیان را برعهده گرفت و مورد توجه تماشاگران تلویزیون قرار گرفت و حسابی معروف شد.

او حالا تصویری قدیمی از خودش در اتاق گریم سریال بی همگان منتشر کرده و توجه کاربران را جلب کرده است.

348239917_250383297591494_9077357310184336033_n

خداحافظی میترا رفیع از گیلدخت

سریال گیلدخت که میترا رفیع نقش اصلی اون رو بازی می کرد بعد از 60 قسمت و قریب به 20 ماه به پایان رسید و خانوم بازیگر به بهونه اتمام این سریال که بای او شانس بزرگی بود و خانوم رو از یک بازیگر کم نام و نشان حسابی به شهرت رسوند پستی منتشر کرد و در اون از تماشاگرانی که گیلدخت رو دنبال کردن تشکر کرد.

خانوم رفیع با انتشار عکس زیر اینطور نوشت:

قصّه‌ی گلنـار هم تمام شد. به خاطر تمام اتفاق‌های خوب خدا رو شکر می‌گم. از تمام عوامل پروژه محترم گیلدخت برای زحمات و کمک‌هاشون ممنونم. از خانواده‌ و دوستانم به خاطر دلگرمی‌ها و حمایت‌هاشون سپاسگزارم و در نهایت ممنونم از نگاهِ پُر مِهرِ مخاطبانِ سریال گیلدخت.

mitra_rafee_350946683_595685795728199_4131266013748565642_n

میترا رفیع یه خوش پوش جذاب

میترا رفیع از جمله بازیگرانی است که سبک پوشش و استایل او بسیار مورد توجه قرا می گیرد. این بازیگر در خارج از فضای صدا و سیما تازه ترین مدها را می پوشد و عکس های جدید او نشان می دهد که بعد از گیلدخت صدا و سیما به نوعی زیر و رو شده است!

تصاویر زیر مربوط به سفر اخیر میترا رفیع بازیگر گیلدخت به دبی و همچنان تصاویری که خانوم بازیگر تو صفحه شخصی خودش منتشر کرده می باشد که تغییر صد درصدی را نسبت به تصاویر او در سریال گیلدخت شاهد هستیم!

میترا+رفیع

میترا+رفیع (1)

میترا+رفیع+3

میترا رفیع و خاطرات شیرین سفرهایش

میترا رفیع گویا به شدت اهل سفر و گردش است و این موضوع رو میشه از پست هایی که تو صفحه شخصیش منتشر می کنه فهمید. البته انگار برای میترا خانوم رفیع سفر فقط رسیدن نیست و خانوم بازیگر از مسیر هم لذت فراوان میبره و کلی کیفور میشه!

میترا رفیع و تحصیلات آکادمی بازیگریش

میترا رفیع از اون دسته بازیگراییه که از ابتدا به صورت آکادمیک به این حرفه وارد شده و یه شبه ره صد ساله رو طی نکرده. استعداد بی نظیر او در سن 14 سالگی کشف شد و اولین بار با نمایشی به نام نقظه چین تونست به جشنواره فجر راه پیدا کنه. این اثر توسط امیرحسین شفیعی کارگردانی شده بود. پس از آن خانوم رفیع وارد دانشگاه هنر تهران شد و با بازی در تئاتر دانشگاهی تونست به جایزه در مقام بهترین بازیگر زن آن تئاتر دست پیدا کنه.

همچنین جایزه بهترین بازیگری و کارگردانی نیز در جشنواره مونولوگ را به دست آورد. این خانوم مستعد و توانمند در کنار بازیگری، کارگردانی هم انجام میده و در دانشگاه هنر تهران دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس است.

2

میترا رفیع و گرگ هایی که معلوم نیست داستانش چیه!

میترا رفیع به شدت اهل اینستا بازی و پست و استوری منتشر کردن هست خانوم تو یکی از آخرین استوری های که منتشر کرد از تایتل "من و 18 قلاده گرگ" استفاده کرد که وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت. البته این استوری خانوم بازیگر ایهام داره و مشخص نیست منظور میترا حضورش تو فیلم یا سریال جدید به همین اسم هست یا اینکه خانوم بازیگر به لباسی که پوشیده و عکس چند قلاده گرگ روی اون هست اشاره داره؟

1588982_882

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی