|

شایعه یا واقعیت طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ آقا نیوکمپ رو بدون خانوم بردن رو پرده!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر از بازیگرهای سینما و تلویزیون هست که از تازه ترین برنامه های اون میشه به حضورش تویه برنامه ی مهمونی اشاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیدین که میگن فلانی مستعد هست به مریضی، بعضی از بازیگرها هم هستن که بندگان خدا مستعد هستن به شایعه و حواشی و یعنی کوچیک ترین حرکتشون میتونه داستان ساز بشه و یه عالمه حرف و حدیث براشون درست کنه که خب به خاطره همین باید هر کسی که میره سراغ فعالیت تویه این عرصه، پوست کلفتی داشته باشه که بتونه در مقابل حرفایی از این دست خودش رو نبازه و به قولی بتونه که صورتش رو با سیلی سرخ نگه داره، چرا که سینما به وقتش میتونه از یه جنگل عم خطرناک تر و درنده تر باشه، پس باید شکار کردن تویه این عرصه رو بلد باشی تا خودت طعمه و شکار نشی! هر چند این موضوع فقط در رابطه با سینما صدق نمیکنه، چرا که تویه جامعه ی الان هم باید شکار بلد باشی، هم شنا و هم رزم، تا بتونی دووم بیاری و به راهت ادامه بدی!

خب یکی از پوست کلفت ترین بازیگرهایی که میشه ازش اسم برد، یکتا ناصر هست که بنده ی خدا از وقتی با این منوچهر هادی مزدوج شد، هی حرف میشنوه! حالا چرا؟ یکتا خانوم ناصر همونطور که میدونید یکی از بازیگرهای قابل و حرفه ای هست که نشون داده میتونه هم تویه نقش های کمدی و هم تویه نقش های جدی، هنرنمایی و کنه و قابلیت های بالا و ارزنده ای رو از خودش به نمایش بذاره، ولی خانوم ناصر که با کارگردان پر کار سینمای ایران یعنی منوچهر هادی ازدواج کردن، دیگه شد پای ثابت همه ی فیلم های شوهر جان و نکته ی جالب هم این بود که آقای همسر شدیدا بیش فعال تشریف دارن و کلا هم بازارشون سینمای خانگی هست و هی راه به راه فیلم تولید میکنن، که خب بیننده های زیادی هم داره ولی آقا منوچهر، همسر یکتا خانوم تویه انتخاب بازیگر برای فیلم هاش تویه لوپ میفته و هی این چرخه رو تکرار میکنه، که دیگه یه جورایی میشه گفت که شورش درمیاد و اگر هم بخواد از این لوپ دربیاد شایعه هایی در پس پرده درست میشه که ادامه براتون بیشتر میگیم.

یکتا6

کاربرها جواب قطعی میخوان!

بعضی وقت ها این خود ما هستیم که بستر رو برای شایعه حاضر میکنیم، مثلا گفتیم آقای هادی تویه اکثر فیلم هاشون خانوم همسر رو به جمع بازیگرها اضافه میکرد، ولی به تازگی که یه سریال به اسم نیوکمپ که حسابی هم ترکونده و پر بازدید هست از این کارگردان در حال پخشه ولی یه نکته ای که برای بیننده ها عجیب هست اینه که مثل سریال های سابق این کارگردان اسم یکتا ناصر بین بازیگرها به چشم نمیخوره و این دقیقا شده جرقه ی شایعات، حالا در مورد چی هستن این شایعات؟ طلاق منوچهر هادی ویکتا ناصر! که خب این دلیل برای ساخته شدن و شاخ و برگ گرفتن همچین شایعه ای، یکم زیادی از حد لوس و دور از منطق هست، چرا که خب درسته تا الان یکتا ناصر با همسرش فعالیت های هنری مشترکی زیادی داشته، ولی امکان داره حضور نداشتنش در نیوکمپ دلیل شخصی داشته باشه که به کسی هم ارتباطی نداره، ولی خب منوچهر هادی به تازگی یه پست تویه صفحه اش منتشر کرد که تا حدودی تب و تاب این شایعات رو خوابوند، که این پست درباره ی شرکت یکتا ناصر تویه برنامه ی مهمونی بود.

IMG_20230603_151048

بعد از این پست خیلی ها کامنت هایی از این قبیل گذاشتن که:

(( این داستان هم مثل فیلمات معلوم نیست از چه قراره!

لطفا فضولی زندگی دیگران رو نکنید به کسی ربطی نداره بین این دونفر چی شده!

من میدونستم که شما طلاق نگرفتید و خوشحالم که از یکتا خانوم پست گذاشتید، بمونید برای هم))

البته با این وجود هنوز خیلی از کاربرها معتقد هستن که این دو نفر به خاطره فالو نداشتن هم دیگه تویه اینستاگرام، از هم جدا شدن که در هر صورت براشون آرزوی موفقیت میکنیم.

یکتا148

کمی بیشتر درباره ی یکتا ناصر

یکتا ناصر که در حال حاضر 44 سال داره، از ازدواجش با منوچهر هادی، صاحب یک فرزند دختر به اسم سوفیا هست که این ازدواج در اسفند 1394 وقتی ایشون 37 ساله و منوچهر هادی 41 ساله بودن، اتفاق افتاد و آشناییشون هم با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از سال 1390 رقم خورد، که یکتا خانوم بابت این فیلم سیمرغ نقش مکمل زن رو از آن خودش کرد. یکتا ناصر در تهران به دنیا اومده و پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خونه دار هست، یه برادر کوچکتر و یه خواهر بزرگتر از خودش بنام نیکیتا داره که عکاس هستش. از فیلم هایی که یکتا ناصر به کارگردانی منوچهر هادی در اون ها نقش آفرینی کرده میشه من سالوادور نیستم، آینه بغل، رحمان 1400، سریال دل و... رو نام برد که یکتا ناصر از طریق همین فیلم ها به خوبی تونست که قدرتش تویه بازیگری رو به رخ بکشه و نشون بده. این که در این زندگی این دونفر چه اتفاقی افتاده، مربوط به خود اونهاست و چیزی که مهم هست اینه که این دو نفر با این فیلم و سریال ها لحظات خوشی رو برای بیننده ها رقم زدن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها