|

ژست چپ و چول المیرا دهقانی بعد کلی ظرافت؛ لباس عروسش یه کرج تا تهران پارچست!

elmira dehghani shayanews

المیرا دهقانی بازیگر مشهوریه که اصولا دوست داره تا هنری و آرتیستی دیده بشه و اینبار نیز با ژست عجیبش اینچنین شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- المیرا دهقانی از بازیگرای مشهور و جذاب و البته خوش فیس ایرانیه که تا به اینجای کارش تونسته سوابق کاری و محبوبیت خوبی رو کسب کنه. المیرا بانو اولین بار بازی در سریال تلویزیونی "همه چیز آنجاست" بود که خودی نشون داد و خب از اونجایی که چهره خوبی برای حضور در این شغل و عرصه داشت، تونست خیلی زودتر از اونچه که میخواست شهرت پیدا کنه. المیرا دهقانی در این کار نقش یه دختر پولدار رو داشت که روحیه ای لطیف و در عین حال جنگجو داره. جالبه که بدونید المیرا دهقانی در واقعیت نیز اینچنین است و فیسی ظریف و زیبا داره اما در کنار اون اصلا از این مدل بازیگرای لوس نیست و شخصیت با ابهتشه که از وی المیرا دهقانی ساخته.

Untitled

وقتی المیرا دهقانی اینجوری میخواد متفاوت باشه! ژست چی میگه

المیرا خانوم تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما خب از اونجایی که هنرمندی با حواشی بسیار نیست و یه جورایی حواسش به اونچه که انجام میده هست، هنوز جنجال خاصی براش ساخته نشده و تو جرگه چهره های بی سر و صدا مونده و این روزها هم با فیلم "فصل ماهی سفید" بر روی پرده نقره ای دیده میشه. المیرا دهقانی در اینستاگرام فعالیت بسیاری داره و خب همه جوره پست و استوری منتشر میکنه که یه ترکیبی جالب هم از تیزر و تبلیغات کارهاییست که بازی کرده و هم عکس و ویدیوهایی که از خودش به عنوان یادگاری و هنرمندانه گرفته! اما اینبار مشاهده می کنید ژستی عجیب از المیرا دهقانی که برعکس دستش رو گذاشته! 

قطعا اینچجنین فیگور هارو بیشتر از بازیگران می بینیم که احساساتی هنرمندانه دارند و یا میخوان ادای متفاوتارو در بیارن! 

Untitled

ازدواج و لباس عروس المیرا دهقانی که مجرد بودا یهو لاو تو لاو شد!

قطعا شما هم این صحبت رو قبول دارید و اگر هم قبول ندارید باز ته دلتون قبول دارید! میپرسید کدوم حرف؟ که در پاسخ باید بگیم موضوع ازدواج آدما در هر سن و سالی و با هر جنسیتی که باشن برای اطرافیانشون مهمه و جالب به نظر میاد که مثلا بدونن فرد با کی ازدواج کرده، کیو گرفته یا به کی بله گفته! کجا زندگی میکنن و قراره چه مدلی عروسی و ماشین عروس و لباس و اینا بگیرن! و هزار جور سوال دیگه که احتمالا علاقمندین بدونین ولی خب اغلب اگه از خونواده درجه یکتون نباشن متوجه نخواهید شد.

این سوالات در رابطه با هنرمندا و چهره های مشهور نیز هست و مخاطب دوست داره بدونه که خانوم و آقای ایکس و ایگرگ با کی ازدواج کرده که خب معمولا بازیگران از مراسم و لباس عروس و این موارد رونمایی نمیکردن تا اینکه اخیرا می بینیم میون بازیگرای لوکس خیلی ترند شده. گلزارو رادان از صدر جدولی ها هستند تا ببینیم که نفر بعدی کیه!

Untitled

سلفی های علنی المیرا دهقانی با مرد مورد علاقش

در ربطه با المیرا دهقانی باید بگیم که خانوم بازیگر دهه شصتیه ما از دونست چهره های بود که حتی نگفت نامزد داره و کسی تو زندگیشه و یهوووو از شوهرش رونمایی ساخت. این درحالی بود که شما فکر کنید تا به این اندازه نخواست کسی چیزی بفهمه، پس قطع به یقین هیچ سرنخی هم از عروسیش و لباس و خونه و زندیگش رو نکرده و شاید هم نکنه!

اما باید گفت المیرا بانو این مدلیه که از وقتی که همسرش رو به طور علنی نشون داد، حالا راه و بی راه تصاویر مختلف دو نفره که بیشتر هم شبیه به هم هستند منتشر میکنه. البته که دست آخر باید گفت صفحه اینستاگرام هرکسی مربوط به خودشه و هر جور که دلش میخواد فعالیت میکنه، اما اونچه که در رابطه با سلبریتی ها صدق میکنه اینه که جزئیات زندگیشون میره زیر ذره بین و ممکنه یه حرکتی که بیا کاربرای معمولی، معمولی به نظر میاد برای خانوم و اقای بازیگر حاشیه دار بشه!

Untitled

photo_2023-03-06_01-56-17

سوابق درخشان المیرا دهقانی! خانوم تو اینا بازی کرده خفن!

قطعا هممون اینجوریم که نمیتونیم همه سریالای نمایش خانگی و فیلمای در حال اکران و ... رو ببینیم. پس احتمال اینکه ندونیم مثلا المیرا دهقانی تا به حال در چه پروژه هایی افای نقش داشته، زیاده! اگر بخوایم از سوابق المیرا دهقانی بگیم باید خاطر نشان کرد که خانوم بازیگر در کنار هنرمندان قابل و جذاب بسیاری بازی داشته.

"فصل ماهی سفید، خسوف، حرفه ای، سیاه باز و ...." مِن جمله سوابق خانوم بازیگر هستند.

elmiradehghani_357410746_6486856014709174_9028352361557613886_n

کمی بیشتر با المیرا دهقانی و فعالیت های دیگرش!

شاید فکر کنید المیرا دهقانی تنها کاره بولد و جذابی که در زندگی انجام داده بازیگری باشه اما خب سخت در اشتباهید چرا که این دختر دهه هفتادی در موضوعات جالبی فعالیت داشته و رفته به دنبالشون که شاید هر کسی تا به این میزان نره!

المیرا دهقانی میگه: یکی از پیامدهای مثبت تئاتر تو زندگی من ایجاد انگیزه کتابخونی و مطالعه کردن بود چرا که این آیتم رو جزو برنامه روزانه من کرد. من کتاب های هنری ، روانشناسی ، فلسفی و کتاب های تخصصی سینما رو دنبال می کنم و معتقدم هر کدوم از اینها میتونن دست کم برای منِ بازیگر مفید باشن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی