|

سلفی نصفه نیمه ولی سوپر جذاب روشنک گرامی با رفیقش تو آسانسور؛ خانم چه نوازندس

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی بازیگر خوش فیس ایرانیه که این روزها در آمستردام ایفای نقش داره و در اینستاگرام با انتشار تصاویر جذاب خودش مورد توجه قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- روشنک گرامی رو میشه با قطعیت مِن جمله هنرمندانی دونست که خیلی زود تند سریع تونست به اونچه که در ذهن داشت و براش روای بود برسه. البته که راه هن و پیشرفت قطعا بی انتهاست و روشنک بانو هم از تلاش در راهش کمکاری نمیکنه و قانع نیست، اما خب میشه گفت روشنک گرامی از دست چهره هایی بود که خیلی زود تونست از تلویزیون خودش رو به سینما و شبکه خانگی برسونه و پیشنهادات کاری درجه یک زیادی رو جذب خودش کنه. روشنک گرامی رو قبلنا در صدا و سیما می دیدیم اما حالا خانوم خانوم یکی پس از دیگری در سریال های نمایش خانگی حضور دارد و نشون داده میتونه در کاراکترای مثبت و منفی مختلف ایفای نقش داشته باشه و به تصویر بکشه.

روشنک گرامی در صفحه اینستاگرام خود فعالیت بسیاری دارد اما این روزها با توجه به اینکه در سریال شبکه خانکی "آمستردام" ایفای نقش داشت، خب در رابطه با کارش هم فعالیت هایی تو صفحش می دیدیم. گذشت و گذشت تا اینکه کار به جایی رسید که آمستردام انگاری متوقف شده و یا شاید هم میزان سانسوها زیاد و حالا خانم بازیگر به شدت صداش دراومده! 

روشنک گرامی کلا عادت داره که تو پیجش هم خودش رو ببینیم و هم کار و بارش رو که خب اینبار از کار و آمستردام گلایه هایی داشت و استوری کرد!

Untitled

بازیگرا خودشون وسیله کارشونن؟ واسه همین انقدر عکس میذارن تا خودشون رو تبلیغ کنن؟

خب از وقتی که تو این چند ساله اینستاگرام خیلی شهرت پیدا کرد و پر طرفدار شد، همه قشر جامعه و آدما تو هر شغلی اومدن و یه پیج برای خودشون زدن. خب خیلیا اصلا اینستاگرام شد کار و زندگیشون و راه درآمدیشون، خیلیا هم از این طریق دیده شدن و شغلشون رو به همگان نشون دادن. اما در رابطه با بازیگران کمی فرق داشت چرا که یک بازیگر خودش، یعنی جسم و روح و شخصیتش میشه همون شغلش! خودش وسیله کارشه و در نهایت باید خودش رو تبلیغ کنه درسته؟

به همین علت حالا می بینیم بازیگران خانوم و آقای بسیای رو در حالی که خیلی تو این فضا فعالیت دارن و خودشون رو نشون میدن تا به مخاطب شناسونده بشن. به خصوص اینکه هنرمندی تازه وارد باشن خب این فضا میتونه جدا از پرده نقره ای و تلویزیون نشونشون بده و مشهورشون کنه! اما قطعا این فضای نامرئی هم قوانین خودش رو داره و اگه از حدش بگذره نه تنها خوب نیست، بلکه مضرم میشه. مثلا یادتون میاد سارا و نیکا فرقانی بلافاصله بعد از شهرت چه عکس و ویدیوهایی ازشون اومد بیرون و باعث آبرو ریزیشون شد؟ این دقیقا هون نکته منفی هستش که اگه یک بازیگر درش محتاط رفتار نکنه ممکنه نه تنها آبروش بره، بلکه ممنوع التصویر بشه و در نهایت به اون چه که میخواسته نرسه.

Untitled (3)

استایل های جنجالی روشنک گرامی! خنک تر از همیشه

البته که می بینیم این روزها بانوان بازیگر خیلی جنجالی شدن. خب قطعا برای آقایون کشف حجابی وجود نداره و کمتر در معرض جنجالات قرار میگیرن مگه اینکه به مانند محمد صادقی یه حرکت عجیب دیگه ای بزنن! اما خانوماه با توجه به اینکه حتی کشف حجاب هم نکنن و کلاه به سر بشن، جنجالی میشن و این دقیقا همون نکته ای هستش که شاید باعث توقف خیلی از فیلم و سریال های در حال پخش بشه و یکی از بازیگرای خانومش کشف حجاب کنه و کل کار بخوابه و پخش نشه! 

اما در این بین هستن بازیگرانی به مانند خانوم روشنک گرامی که در این فضا فعالیت بسیاری دارن و خودشون رو بولد کردن با انتشار محتویات مختلف. خانوم بازیگر از دست هنرمندانی هستش که اتفاقا استایل های جنجالی بیاری داره و اصلا ساده پوش نیست. اما خب تا به اینجا هنوز به جرگه کشف حجابی ها جوین نشده و در همین حال می بینیم تصویری از خانوم خانوما که با تیپای خنک تابستونی مورد توجه قرار میگیره. در ادام کمی از جدید تریناش رو مشاهده می کنید.

Untitled

بیوگرافی جالب روشنک گرامی

روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد، بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد.

وی ازدواج نکرده و مجرد نیز می باشد.

نوازندگی

موسیقی خیلی حالم را خوب می کند، من تار، ساکسیفون، عود، پیانو می نوازم و نواختن و گوش دادن موسیقی سرحالم می کند.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی