|

استایل روشنک گرامی با شنل و دستکش چرم که پرفکتی ازش چکه میکنه؛ خانوم آرت فشنِ

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی بازیگر "آمستردام" می باشد که این روزا خیلی رفته تو چشم و حالا با انتشار عکس و ویدیوهای باحال شهرتش رو غلیظ تر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- روشنک گرامی یکی از بازیگرای جذاب و خوش فیس ایرانیه که ابتدا کار خود را با بازی در سریال های تلویزیونی آغاز کرد و شهرتش اوج پیدا کرد. بعد از یه مدتی دیدیم روشنک گرامی هم به مانند بسیاری از همکارانش رفته که رفته! شاید فکر کنید منظورمون مهاجرت هستش که باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که این بازیگر چشم خمار ایرانی پرید و رفت به سینما و شبکه خانگی. روشنک گرامی از یه جایی به بعد دیگه رسما تو جعبه جادویی دیده نشد و فعالیت خانوم بازیگر تو دو جایگاه دیکه بود که بهش درآمدی آنچنانی و معروفیتی خفن داد.

روشنک گرامی مثلا همین چند وقت پیش بود که تو سریال شبکه خانگی "هم گناه" ایفای نقش داشت و از کاراکترای اصلی هم بود، اما حالا خانوم خانوما تو "آمستردام" داره بازی میکنه و این نشون میده این چهره تا به چه اندازه تونسته توجه کارگردانا رو به خود جلب کنه و پیشرفتی درست داشته باشه بدون اینکه حاشیه ای عجیب بسازه برای دیده شدن! اما از این ها که بگذریم و برسیم به شخصیت خود روشنگ گرامی باید بگیم که ایشون درست به مانند نقشاشون عجیب هستند. مثلا مدتی پیش ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت که داره بوتای پاشو با آتیش تمیز میکنه. 

وقتی روشنک گرامی اولا فیسش هی مسخره میشد و حالا هواخواه داره!

روشنک گرامی در ابتدای ورودش خب خیلی به اندازه الانش که پخته نبود، به همین علت می دیدیم که خانوم خانوما با اونچه که در ظاهرش داشت مورد توجه قرار میگیرفت البته توجهی نه چندان مثبت! 

حالا مورد موارد ظاهری چیا بودن؟ مثلا اینکه روشنک گرامی در ابتدای ورودش خیلی چشمهای خماری داشت تا حدی که خیلی از مخاطبین میگفن ایشون همش خواب آلوده! این قضیه اونقدری پیش رفت که روشنک بانو در مصاحبه ای حتی در رابطه با این موضوع مجبور به صحبت شد و گفت حالت چشمای من این مدلیه و خیلیا من رو خوابالو خطاب میکنن!

اما حالا با توجه به فیلم و سریال های جدید که از روشنک گرامی می بینیم، دیده میشه که خانوم خانوما دیگه اون سبکی نیست و چشماشون حسابی باز باز شده!

روشنک+گرامی+

روشنک گرامی فقط به استعدادش نمیپردازه، بلکه با تیپاش خودشو میکشه بالا!

روشنک گرامی از دیگر موراد باحال و عجیبی هم که داره، اینه که خانوم بازیگر اصلا و ابدااا راضی به استایل های معمولی نیستن و هونطور که برای همه بازیگرای به خصوص خانوم مهمه که چی بپوشن و چجوری بگردن، برای ایشون نیز اینچنین است، حتی خیلی غلییییظ تر!

در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از روشنک گرامی در حالی که برای اکران سریال "هم گناه" اومده بود و یا مثلا مراسمی دیگر که روشنک بانو متفاوت از بقیه مثل همیشه مونوکروم پوشیده بود اما اینبار به رنگ روشن!

روشنک-گرامی

11+-+Copy

اما دلیل استایل هی عجیب روشنک گرامی چیه؟

هر وقت که آزاد باشم طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی عادی نمی خورد و در واقع آرت فشن محسوب می شوند.

البته که این موضوع رو دقیقا میشه از استایل اولی که از ایشون دیدیم فهمید که مشخصه کلا خاص پسنده!

Untitled (2)

وقتی روشنک گرامی عاشق سرعته و خودشو میترکونه!

شاید همه ادما یکبار تصادف رو تجربه کردن باشن اما اون چیزی که مهمه اینه که بازیگر باشید یا نه! اگه جوابتون بله هست که خب باید بگیم واسه خیلیا مهمه شما کجا کی و چرا تصادف کردید!

روشنک، در رابطه با ماجرای جنجالی تصادف سختی که در سال ۹۳ داشته، می گوید: ” ماجرای تصادف وحشتناک من که در سال ۹۳ هنگام خروج از پارکینگ منزل در محله اکباتان تهران تصادف شدیدی رخ داد که باعث شد چندین هفته را در بیمارستان سپری کنم متأسفانه هنگام خروج از پارکینگ منزلمان در اکباتان با خودرویی تصادف کردم و بر اثر شدت جراحت وارده همان لحظه به بیمارستان منتقل شدم و در همان روز نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم. ”او با این تجربه اما همچنان عاشق سرعت است.

Untitled

بیوگرافی جالب روشنک گرامی که بهش نمیاد!

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۲ در تهران است . او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره است.

خانم روشنک گرامی علاوه بر بازیگر در نوازندگی تار، ساکسیفون، عود و پیانو مهارت دارد و همچنین طراحی لباس نیز انجام میدهد. در سال ۸۵ خانم گرامی کارگردانی تئاتر قبول شده است و در سال ۸۷ هم کارگردانی کرده است که به گفته خودش در این راه موفق نبوده است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها