|

بررسی استایل المیرا دهقانی

المیرا دهقانی آوانگارد پوش و جسور؛ دختر مو فرفری سینما با استایل سنتی تو فصل ماهی سفید

استایل المیرا دهقانی

المیرا دهقانی یکی از بازیگران جوان و خوش چهره سینما است که به عنوان استایل شخصی سبک جسورانه و جذاب آوانگارد را انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- المیرا دهقانی بازیگر ایرانی تئاتر، تلویزیون و سینما متولد 5 شهریور 1370 در شیراز است. او دارای مدرک مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع غذایی است و از سال 1388 فعالیت هنری خود را آغاز نموده است. المیرا دهقانی در آثاری همچون همه چیز آنجاست، هشت و نیم دقیقه، پرستاران، سایه ‌بان، لحظه گرگ و میش، فصل ماهی سفید، پس از آزادی، سیاه باز، حرفه ای و خسوف به ایفای نقش پرداخته ‌است. از جمله افتخارات المیرا دهقانی می‌توان به نامزدی دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در نوزدهمین دوره جشن حافظ اشاره کرد. این بازیگر جوان و با استعداد علاوه بر اینکه نسبت به عمر کم بازیگری خود در سینما بسیار خوش درخشیده و مطرح شده است در دنیای استایل و مد هم همینگونه بوده است. المیرا دهقانی جزو سلبریتی های جسور و خاص است که به سبک آوانگارد آن هم به شکل حرفه ای لباس می پوشد، تا حدی که المیرا دهقانی از سوی برندهای مطرح برای مدلینگ هم پیشنهاداتی داشته است ولی قبول نکرده است. او این کار را برای بازیگری در سینما و تئاتر مضر می‌ داند.

خوب است که بدانید سبک انتخابی این بازیگر خوش چهره یعنی آوانگارد بودن به معنی شکستن کلیشه ها و پاگذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلفی مانند فشن، میکاپ، طراحی منزل و یا حتی غذا است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین و جذاب ترین استایل های المیرا دهقانی آشنا شوید.

Untitled

r

استایل تابستانی و کژوال المیرا دهقانی در اکران فیلم فصل ماهی سفید

درست است که المیرا دهقانی آوانگارد و جسورانه می پوشد ولی این به این معنا نیست که نمی تواند اصلا کژوال و راحتی لباس بپوشد. او برای مراسم اکران فیلم فصل ماهی سفید استایلی کژوال و کاملا متفاوت از سبک همیشگی خود انتخاب نموده بود که با این کار موفق شده بود تا حدودی در استایل خود تغییر و تحول ایجاد کند. همانطور که در تصاویر پایین می بینید این بازیگر جوان یک شومیز جلوبسته و کاملا کژوال را با یک شلوار جین نیم بگ ست کرده است و برای تکمیل و ایجاد جذابیت بیشتر در استایل خود از صندل، کیف کلاچ و مینی اسکارف استفاده کرده است. البته هارمونی رنگی بین موها و رنگ انتخابی و اصلی استایل هم می توان گفت در زیبا به نظر آمدن این استایل بسیار موثر بوده است.

photo_2023-07-03_08-42-48

ac-image-As1659548103mX

المیرا دهقانی آوانگارد با استایل دارک و جسورانه در اکران فیلم جنایت بی دقت

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم هرچیزی که مرزهای نرمال بودن را کنار بزند و از جایگاه خود یک گام فراتر برود در دیکشنری فشن، لیبل آوانگارد را می‌ گیرد. امروزه بسیاری از طراحان مد تلاش می‌ کنند تا برچسب آوانگارد بودن را برای نام، برند یا محصولات خود بگیرند. فردی که این پوشش را به تن کرده به نظر می‌ رسد از یک قرن بعد سوار ماشین زمان شده و به زمان ما برگشته است. دقیقا شبیه به استایلی که المیرا دهقانی برای اکران فیلم جنایت بی دقت انتخاب کرده بود، او برای این مراسم بسیار جسورانه لباس پوشیده بود. همه آیتم ها از بوت های چلسی گرفته تا بارانی و وست زیرش همه و همه بسیار جذاب انتخاب شده بودند.

img637747390399866967

المیرای+دهقانی

استایل جذاب المیرا دهقانی با کیف دوربین در جشنواره فجر سال 98

شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی انتخاب یک کیف به این شکل و ست کردنش با بوت های بندی ای که در تصویر می بینید فقط از یم خانم جسور و هنرمند بر می آید. المیرا دهقانی برای حضور جشنواره فجر سال 98 یک استایل نسبتا ساده را انتخاب کرده بود و برای حفظ سبک شخصی خود به جای لباس های عجیب و غریب از اکسسوری های اینگونه استفاده کرده بود. او یک شال بنفش را با کیف چرم دوربین شکل و بوت های بندی قرمز ست کرده بود و این کار را آنچنان جسورانه انجام داده بود که نتیجه نهایی بسیار زیبا و جذاب به نظر می آمد. البته انتخاب بند ساعت چرمی و ست با کیف هم در جذابیت این استایل بی تاثیر نبوده است.

فجر 98

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل المیرا دهقانی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند تحصیلات بالا مجرد است موفق باشد شیکپوش جذاب خوش استایل است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی